lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Truste Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hahahaha, heb je zin in een mop?Ik kan ze nooit bedenken joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ja Witte je had wat gemist maar dat hebben we allemaal wel eens en ik iets vaker hahaha. Staat op de vorige pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hier nog zo een.Nou dan ga ik mijn melk maar eens warm makenen met mijn boek op bed liggen.morgen nog eieren zoeken?nee, ik ook nietTruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Trusten Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hi fokes,heb enorme zin om te klessen, maar helaas moet ik nodig slapen; het werk lonkt weer morgen.Rest me hier in elk geval iedereen een fijne Pasen toe te wensen... en: slaap lekker!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Emma een mop leg je in een vergiet want dan wordt hij zenuwachtig uit welk gaatje hij moet. Nou druppie slaat echt kant nog wal, ik laat dit maar aan Wing over want die heeft meer humor als ik.Jippie Australie is wakker. Had ik dat al verlteld? Oude vriendin terug gevonden die 30 jaar geleden is geemigreerd of eigenlijk terug naar haar roots. We proberen op msn te komen en te mailen maar telkens dat tijdsverschil kwijt. Naja we hebben weer contact maar sjonge die jaren praat je zomaar niet bij. Ze is nog een keer op vakantie hier geweest en dat was 18 jaar geleden. Vond haar aan de foto's te zien behoorlijk ouder geworden maar vergat zelf ff dat ik dat dus ook ben hahaha. Erg leuk de herinneringen maar de draad meteen weer opnemen en nooit vergeten dat ik haar zou bezoeken maar het door het vele overlijden niet doorging. Ben nog steeds welkom en ze is al bezig met naast de trap iets aan te te leggen zodat ik er niet over hoef maar er naast kan en daar heb ik al een foto van. Zal toch niet waar wezen dat als ik de verhuizing achter de rug heb en daar mag logeren? Ja het is zo en ze wil alles doen voor mijn mindervaliditeit (daar schrok ze natuurlijk ook van) daar zo aangenaam mogelijk te maken. Was al weer 2 maanden geleden maar dan heb je me weer he met mijn verhipte tranen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Jij ook Cathy en wekze XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Wat ontzettend leuk Drup en wat uniek zo.Zo zie je maar weer dat echte vriendschap niet stuk kan.Trouwens jij hebt best wel humor hoor, gisteren nog gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ga nog ff chatten met Australie en dan ook onder de paasveertjes. Misschien wordt ik nog wel eens uitgebroed hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ik ook, welterusten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Nou ik ben zeeeeer benieuwd of hij zn excuus gaat maken????Maar dat terzijde.Ik had m dus niet door Drup...Is iedereen nu afgenokt of zijn er nog frummers?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 hoi witte ben nog wakker. moest even gauw bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Al zou ikt willen dan nog lukt t me niet om ff gauw bij te lezenTis niet niks he 20 pagina'sGelukkig hebben we een scrollknoppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 nee ik lees tussendoor ook anders kom ik er helemaal niet door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Nee dan is t idd geen doenIk denk dat ik maar is ga afsluitenWens je nog veel leesplezier:)Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 toch nog m'n boek uitgekregen vandaag. nu een beker warme melk en dan ga ik zo ook slapen.weltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 hoi hoikan er niets aan doen maar ik voel me radeloosgisteren naar therapie geweestduurt maar een half uur en ik sta meestal flink gefrusteerd weer buiteniemand die zoveel kletst heeft niet genoeg aan een half uur.maar goed,ik wordt gepuched om weer aan het arbeidsproces deel te nemengeeft niet , ik wil graag of eigenlijk IK WIL HET NU!!!het huiswerk voor deze week is de doelstellingen bepalenmaar ik weet niet wat ik wil doenweet niet hoe ik het moet doenin dit therapietempo wordt ik over vijf jaar nog steeds niet toegelaten tot een re-integratie projecteerlijk gezegd, ik ben aan het panieken!druk aan alle kanten en ik krijg mijn hoofd niet stilwaar doe ik al die moeite voor?ik voel me hopeloos en opgegevengrrr, mocht ik vandaag eindelijk eten..............nog niet gedaan ik ben al de gehele dag op zoekop zoek naar wat ik moet, mag en kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 tasseke hoide moed niet opgeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 wat voor werk deed je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 officieel ben ik directiesecretaresse maar ik ben behoorlijk afgegleden hoor.als laatste achter de kassa bij appiemaar tja dat is een giga verschil in waarden en normengeheel andere kijk op scoiale vaardigheden.kan het ene niet meer doenen het andere weiger iklijkt wel als je schoolopleiding minimaal is, dat je onbehoorlijk wordt behandeldzo had ik me een kwartier verslapen en ik moest een uur nablijven.ik wil ook niet de moed opgegeven maar hoe lang moet ik zo door?sorry, ik ben even aan het doordraaienga even een wandeling maken, vast nog wel ergens een paaltje of zoiets om te slopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 de opleiding doet er niet altijd toe als je wat ouder bent. en paaltjes slopen is denk ik niet zo handig op een uitgangsavond. straks kan je dochter je ergens ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 je bedoelt toch niet dat je je bij ap verslapen hebt en daar een uur moest doorwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 is het niet wat dan om via een uitzend bureau te beginnen. kun je een beetje rondneuzen en misschien krijg je dan straks wel ergens een vaste baan. directiesecretaresse staat helemaal niet slecht op je cv. en je laat zien dat je wel wilt (dat is vaak belangrijker dan die papiertjes)sterkte en hoop dat je zo wel lekker kunt slapenik ga m'n bedje maar eens opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 achteraf inderdaad niet zo een goed ideeweinig buigzaam dat paaltje tja inderdaad, nablijven en om de tijd te doden dan maar even doorwerken.moest er zelfs voor tekenen!dat kan ik me ergens voorstellen als je alleen maar werkt met pubers maar........officieel ben ik die tijd toch echt voorbijigor,sorry maar vanavond ben ik niet geheel gezellig en sociaalik ga afsluiten en eens bedenken wat ik ga doen om wat rustiger te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden