witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Smakelijk eten Emmaroos en JaneErg he Dar,1 vrije dag extra en dan totaly van slagHier nog 1....Leuk Isa dat het feel good gevoel over gekomen is bij je.Ik dacht Abeltje te kijken maar pats lag te maffenkrijg je ervan als je zo een heerlijke bank hebt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Goh Sugar Lee Hooper is overleden. Hé bah, dat vond ik zo'n leuk mens hé. Wat vervelend nu voor haar zoon en haar vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Jij ook gezellige avond Jane.Zo, ik had al zalmeitjes gemaakt voor bij een lekkere salade en dan vind ik het wel best. Kaarsje aan en met de diertjes op de bank voor de tv. Kom tussendoor nog wel hoor maar heb weer ff genoeg geplakt achter de pjoet.Eet smakelijk allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Daar ben ik weer, net een half uurtje wakker. Duf. En spijt van vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Owwe Bolleke dat las ik nog net. Wat triest en ja ik mocht haar ook heel graag horen en zien. Vond het een heerlijk ongecompliceerd mens en dat ze nu aan een complicatie moet overlijden. Dat was het denk ik wel want ze kreeg toch een hartstilstand tijdens die operatie van haar val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Nou, goedemorgen dan maar foto.Tjee, je bent echt een nachtbraakster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Klopt Drup. Ja mijn broer ging af en toe wel eens naar haar toe in Scheveningen. Was inderdaad een heel eerlijk, tof wijfie. Jammer hé. die meid was een paar jaar ouder dan ik. Hé bah toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Goh, heb net alles bijgelezen, een en al verveling! Ben ik achteraf toch blij dat ik de hele dag geslapen heb Ladidadida Ies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Dit kan nogJane van harte met je 8 maanden!!:camera::heart::sun::light::camera::heart::sun::light::camera::heart::sun::light::light::camera::heart::sun::light:;):camera::heart::sun::light::camera::heart::sun::light::camera::heart::sun::light::camera::heart::sun::light::camera::heart::sun::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Had ik ook beter kunnen doen Foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ha Alf, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hoi die Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Jij weet wel de spanning op te bouwen hoor Isavoor zo een nieuwschierig aagje als ik....Hee Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hoi fotograafMoet ik er wat van zeggen van vannacht of juist niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Alf,heb je een leuke brunch gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Hee Jane, ook nog/weer online.Ook van mij de hartelijke felicitaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tsjonge, wat een eamels zijn jullie.....hihi.Jane, gefeliciteerd met je acht maanden. Tomtietomtietom, goe gedaan meisje. Ik kom bij je opruimen, je moet ng wel ff wachten. Heb straks een feest waar ik nog éen en ander voor mag opruimen. Maar het komt goed. Vind ik leuk om te doen. Wij hebt met visite gewandeld, ff nr tuinhuisje wezen kijken en daarna dik geluncht. Pfffff, volle buik. Daarna een tukje en nu, tja, weet nog niet.FF voor de buis of potje kaarten, ben wel weer moe zeg. Geeft nie, is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Uitgeslapen Foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: witteHoi fotograaf Moet ik er wat van zeggen van vannacht of juist niet?? Van mij mag je, hoor. Zeker als het ergens toe bijdraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Wat zou het bij kunnen dragen Foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ja hoor Tina...En ga nu weer eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: BamBamUitgeslapen Foto? Ja lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tjee Alf, nu alweer eten. Boeiend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: BamBamWat zou het bij kunnen dragen Foto? Geen idee, inzicht misschien? Wellicht weet Witte dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Eet smakelijk Alf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden