fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik zie dat de meesten voor het keukenkastje gaan. Hieruit blijkt hoe de anderen het anders zien dan ikzelf. Zij kijken vanuit hun verslavingsverleden.Ik bekijk het als kunstenaar, die iets wil aankaarten, confrontatie. Daarom vind ik die vergelijking van Caro ook zo'n goede vondst. Ik weet zeker dat dit de origineelste is.En helaas, Nien, is die kast er voor holebi's nog steeds, het wordt de laatste tijd helaas nog veel erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Trouwens Caro, Die tekening, samen met de tekst heb ik al aan verschillende mensen laten zien!Hoop dat je dat niet erg vind! Iedereen is er weg van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: isaja daar kom ik.... ik denk foto 1... mijn gedachten erachter... de lege blikjs zijn binnen handbereik om ze weg te gooien en te beginnen met een nieuw leven, De andere foto's moet je er nog moeite voor doen om de stap te zetten. Maar nu maak ik er misschien een metaforische gedachten van, mss dat dat niet d bedoeling is.... Goeie bijdrage Isa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: CarolienO.k. iets verder terug onder de hangende kleding, dat kan. Nee ik ga niet opnieuw foto's maken hoor het gaat om het idee. Ja Elsa als jij nog een goed idee hebt, graag ! Oke, die stuur per PB, per slot van rekening kan iedereen meelezen, ook de concurrentie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Tja Caro,je moet er maar opkomen,nu is ze alweer 2 jaar droog enheeft haar leven weer aardig op de rit.Ach en hier zwerven regelmatig blikjes van bierop de straat, hangjongeren of ouderen natuurlijk..Meestal ruim ik het wel op, ik vind het een rot gezicht.En de associatie dat ze van mij zouden zijn heb ik niet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ga skaten! Lees de rest straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja hoor VM, alles goed.Bolletje, ja dat doen we, ik dacht aan vanavond maar zullen we nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Daar heb je ook een punt Dar, goed idee.Heb er alleen wat moeite mee omdat beneden zo te etaleren en er dan foto's van te gaan staan maken.Heb nog buren ook weetjewel..... 160 gezinnen die zó op de containers kijken. Sta ik dalijk morgen in de krant hahaha! Maar ik neem het als idee wel mee, dat wel, thanx. Neem je toch een container in een andere buurt waar ze je niet kennen? Maar dan het volgende probleem: hoe kom je aan een tas vol blikjes????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Veel plezier, Nien, en dat dansje hou je wel tegoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Bol, wij gaan nu weg, zullen we dan afspreken dat we vanavond nog even contact hebben?Liefs allemaal van Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Je maakt me wel nieuwsgierig! Ik heb ook zo'n bekend hoofd, word op straat herkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik denk ook foto 3, maar dan net iets meer bedekt met kleding, dat het slecht verstopt is zeg maar.Ben t met Bol eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Liever niet, want in het echt ben ik veel mooier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Was ik net lekker buiten, begon t weer te regenen grrrrrAls t morgen toch mooi weer is, dan... dan... dan ... ben ik er ziek van..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosBolletje, ja dat doen we, ik dacht aan vanavond maar zullen we nu? Ja vanavond is Woman er misschien ook, dus misschien zouden we kunnen wachten tot zij er ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ben blij je weer te zien fotograaf...Ik dacht gisteravond, oh jee als we maar niet te dicht op dr gezeten hebben...Zo lang ben je hier nou ook weer nietKan afschrikken natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Héhé die Witte. Bij jou regen? Och meisje toch, kom maar richting Brabant. Hier schijnt de zon al de hele ochtend. Heb de tuin weer een eind op orde gemaakt. 't Is hier zaaaaalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Nou dat klinkt een stuk beter Bol.Jammer dat je zo ver weg woont:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hoi Witte, nee hoor, ik kan wel tegen een stootje. Ik heb toch goed naar jullie geluisterd?En mijn eigen mening gegeven. Maar ik was dan ook niet dronken, dat lukt niet na 2,5 glas.Gisteren lekker uitgeslapen en vandaag weer fris en fruitig.Ik ga nu een croissantje ham/kaas eten en dan de tuin in (blijf nog wel even ingelogd, voor de fanmail )Tot laterrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Witte,ik hoop dat je volgende pasen wat gezelliger is.Volgens mij heb je je ook wel verveeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dar,een lekker joods kippensoepjede remedie bij verminderde weerstand.Maar dan moet je wel de juiste ingredientenin huis hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Spreek uit: Kibbesoep. Heeft iemand het recept? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Klopt AlbertinaMaar komt ook hoofdzakelijk, omdat ik nog ff streng aan de lijn ben.En ja dan kun je deze dagen maar beter de gezelligheid ontlopen.Alhoewel met jullie op de achtergrond, valt t allemaal reuze mee.Dit is een forum, wat me er wel doorheen trekt, moet ik eerlijk bekennen.Dus voor iedereen dit dit leest, bedankt allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Gaat niet lukken Dar, dan moet het ook in een koosjere keuken bereiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Paastip van het jaar:Eet nooit een croissantje vlak bij je toetsenbord!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden