fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Mijnascendant is Ram. Geen idee wat ik hier verder mee moet of kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Daarom juist Alf! Ook een beetje bang! Ik ben ook nog maar een klein meisje he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Allez Dar geef mij je goedkeuring, kus op de kop en dan ga ik met een gerust hart slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 We kwamen er op Fotograaf,omdat er voorgesteld werd dater samengewoond moest wordenDan kun je niet beter doen dan ff kijken of het welklopt met de sterrebeelden, dachten we.Dus mocht je zin hebben om met Dar te gaan samen wonen dankun je nu dus kijken of dat een kans van slagen heeft:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Alf, Scherp, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Mensenhet was een leerzame avonden ook onderhoudend, zekerIk ga nu nog even aandacht aan mijn Kreeft beneden geven, die heeft geen angel maar kan wel knijpenen dat ga ik even voorkomenwant de hele avond onderhoudend bezig zijnheeft zijn grenzenTot de volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Thx Dar tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Weltrusten hoor AlfSlaap lekeren geniet lekker van je kreeft;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Met mij samenwonen is een hele opgave, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Het was ook allemaal meer geiten hoor Dar,zat niet 1 zin serieus sterrebeeld kundigheid bij ofzoietsWas gewoon leuk, je kent t wel ongecompliceerd chatten.Ben allang al blij dat het met iedereen goed gaat van hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Welterusten VM en Alf (ik heb gisteren kreeft gegeten, jij weet wat lekker is ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Moet niet zo moeilijk zijn als je met een ochtendmens gaat samenwonen Fotograafdan zie je elkaar hooguit maar 4/5 uur per dag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Heb jij t nog een beetje kunnen vinden vandaag Dar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 hahahahaha die zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Fotograaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 zo zie je maar op elk potje past een dekseltje.ik moest even zorgen dat dat maagdje van mij te bedde gingen nu lig ik er zelf ook op met lappie op mijn lap (schoot)nog ff lezen anders droom ik nog van kreeftwelterusten mensenen Elsafijne nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Weltrusten JaneDie droom klinkt toch beter dan die van Alf hoordat hij aan de rode wijn zat.Eet smakelijk vannacht en goedkoper kun je je kreeft niet eten als in je droom.slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dank je Jane, slaap lekker straks, ik ga zo nog een paar films ontwikkelen (dat moet in het donker). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Jij ook weltrusten Dar,en hopelijk morgen gezond op!!!Tot mn spijt moet ik je ook gaan verlaten Fotograafanders zit ik morgenochtend te doezelen in vergadering.Wens je nog een fijne nacht toe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Jij ook welterusten Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hallo,Kom net thuis van mijn werk en zie dat ik in het eind van een gezellige middag en avond val.Heb (nog) niet 17 bladzijden terug gelezen maar zo te zien gaat het met iedereen goed, dat is mooi.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Er is niks bijzonders gebeurd HarryJe kan t laten voor wat t is...Hier mis niet veel alcoholgerelateerd aan.We hadden het forum even nodig om de paas droog door te komen En dat is gelukt!!!Voor jou ook straks weltrustenNu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Truste Witte, zoals ik net schreef, ik ga nog aan het werk.Hallo Harry, ik ben bang dat je net te laat bent (gebeurt mij zo vaak) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Truste mensenen stille Mike;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ben blij dat jullie de dag droog en vrolijk hebben doorgebracht.Ga maar niet terug lezen al ben ik wel benieuwd of Tina zich wat beter voelt en of Alf sterk genoeg was om de auto niet te kopen waar hij een proefrit mee ging maken.Dalijk ook slapen, kan ik er morgen gelijk met W uit om 6 uur en heb ik nog wat aan mijn dag voor ik ga werken.Welterusten allemaal, lekker slapen, het schijnt morgen een heel mooie dag te worden.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden