lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 goshemijnenog geen blz gelezen vanavonden had nog wel goede voornemensnou ja, jullie lezen ook als een goede soapof zoiets:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Voila se Witte! Daarom heb ik van die seriieuze, rigide stieren aan mijn zijde nodig! En dat heeft zelfs niks met alc. te maken! Ben altijd zo geweest!!Maar, dat weet jij ook als 't er op aan komt kan ik ook ernstig zijn! Soms zijn er wel es mensen die daar niet mee om kunnen! Maar zie dan zegt Witte dat ze me komt oprapen ! Geweldig toch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Alf, Witte maak een hondeluikje en ik kom bij jullie wonen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 vertel Alfword er wel nieuwsgierig vanWitte, ook opletten alvast hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 En dan de hele avond films bekijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ben helemaal bij JaneEnne Vm lijkt me gezellig, want als Alf dan toch weer ff besluit weg te gaan dan ben jij er nog:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Maar alleen als ik er iets voor terug krijg, dus ook wat info over jullie ascendanten, aubik had afgesproken met mezelf niet veel meer prijs te geven en kijk wat er van komt..Met een Boogschutter-ascendant ben je gericht op de buitenwereld en maak je een eerlijke, vriendelijke en idealistische indruk. Je houdt ervan je horizon te verbreden door reizen of kennis te vergaren.In wezen ben je een zoeker, iemand die altijd op zoek is naar een nieuw doel om na te kunnen jagen, en de jacht op dat doel schenkt je vaak meer bevrediging dan wanneer je het beoogde uiteindelijk hebt bereikt. Op dat moment is de glans er al bijna af en kijk je alweer om je heen op zoek naar de volgende uitdaging. Andere mensen zijn niet altijd gediend van je soms tamelijk moraliserende manier van iets verkondigen (bij voorkeur De Waarheid..). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Om terug te komen op astrologie, de Leeuw regeert, de stier domineert en de boogschutter zet grappige filmpjes op maar heeft een hondenluikje nodig om zich niet ingesloten te voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Juist VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Da's dan ook mijn ascendant hè Alf! Boogschutter ascendant waterman, hyper!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ho ff ik heb al 2 van die luikjes. Patatteke is hier ook welkom en ben dol op kinderen. Ben hier al langer als jullie dus heb de eerste rechten hahaha. Huh? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Nou ik weet wel dat ik getrouwd was met een stier die vissen als ascendant heeften mijn vader was stier en mijn moeder vissendus hoeveel onaffe draadjes moest ik in mijn relatie wel niet afwerken?geen wonder dat het niet lukte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Drup ik gun het jeVM en de kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Oow Jane ja zo kun je het ook bekijken ga ik ook eens doen mn vader was een stier...bv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Met m'n 1m 63 en 50 kg kan ik nog wel door die luikjes he Drup? Zonder muren te slopen! En ach wat anders slopen we gewoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Alf toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ahum stieren zijn gevoelsmensen hoorduss beetje rustig aan he met jullie oordeel over mijJe mag dr hebben hoor DruppeltjeIk ga toch niet samenwonen met Alf:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hela Witte! Ga je nu zeggen dat je geen muur wil slopen voor mij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 maar Witteweet je wel wat je afslaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Met een Kreeft-ascendant reageer je instinctief en vanuit je gevoel. De indruk die je op anderen maakt is meelevend, loyaal en een beetje gereserveerd. Dat laatste komt omdat deze ascendant voor een grote emotionele kwetsbaarheid kan zorgen waardoor je uit zelfbescherming zult proberen eerst de kat maar eens uit de boom te kijkenSpeciaal voor jou Alf, voel je je niet zo alleen in het delen van je binnenste kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 ben jij dat Witte? Kreeft asc? ikke ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 En wat zegt dat dan weer JaneGaan we nu vechten of gaan we juist goed met elkaar om??Ik weet t allemaal niet meer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik heb je toch niet bang gemaakt he Witte ? Ik was al op weg met moker hamers enzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dank je Witte waardeer ikIk woon trouwens samen met een Kreeft..Schijnt niet te kunnen volgens sommige horoscopen, moeizaam..de ascendant van mijn Kreeftenvrouw, Maagd,klopt ook helemaalniet dat ze maagd is natuurlijk...Zo dat waren wel weer genoegonthullingen mijnerzijds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Nee hoor we gaan niet vechten om je VM.Ik gun Drup jou van harte haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden