Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed dat het nu klaar is ! Nu kan Drup ook haar verhaal doen en kan iedereen niet of wel daarover oordelen!

Ik heb je Tinne's verhaal verteld, ook zij nam morfine preparaten en wij hebben de nodige discussies gehad!

Wij hebben alles uitgepraat en met haar gaat het PRIMA nu! Danks of desondanks onze toch wel openlijke forum disputes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het dan ook niet erg dat T. me openbaar beschuldigde van bemoeienissen! Zo heeft ze haar eigen verhaal kunnen doen! Weet ook wel dat de rest daar miss. niet zoveel aan heeft maar het heeft wel geholpen!

Ik ken jullie natuurlijk niet zo goed, T. ken ik al 30 jaar, maar veel herkenning toch!

Dus Drup aan jou de volgende zet zou ik zeggen, eerlijk , en hey ik ben ook niet heilig!!

Caro ik denk ook niet dat je te overbezorgd moet zijn! Deed ik met T. ook! En uiteindelijk was het niet zo erg als ik dacht!

PS. Drup ik bedoel dan vooral eerlijk to jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik gedaan heb is mijn bloed laten prikken, een gesprek met een CAD consulent heb gehad. Alles was oke. Ook de lever, en gezondheid. Caro wilde dat ik het verhaal hier neer zou zetten na wat ik gepost had. Kon de volgende dag niet want had openhuis en een vriend bij me. Ondertussen verwarrend hier wat er gebeurd was maar viel wel mee. * Terzijde heb ik contact opgenomen met het hele verhaal met de moderator wat ik er mee moest. Die vond het erg prive en een goede beslissing het hier niet neer te zetten. En nu nog zit ik me weer te verweren. Maar je heb je zin meid ik heb om een ban gevraagd en kan jij verder met jezelf te promoten hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik realiseer me nu eigenlijk pas wat ik vanavond gedaan heb
Ik had in mn eentje een afspraak met de doedelzakken formatie
Ze waren voor het eerst compleet, met 6 man
En ik heb ze geinstrueerd hoe we de muziek willen hebben
Best pittig om 6 muzikanten te dirigeren
Maar het ging me heel goed af.
Ik durf en doe dat dus gewoon.
Lekker zeg, begin weer bijdehand te worden haha.
Betekent dat ik weer de oude word. Voorheen was ik altijd erg excessief en stond overal vooraan. Kon me niet gek genoeg zijn. Dat krijg ik weer terug. Heerlijk !!
AS donderdag komen ze na de buikdansles en gaan we met de hele groep in kostuum oefenen. Reken maar dat het dak er dan af gaat.
Hííííííhááááá
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verhaal zeg maar ik vind het zo moedig van je Caro.
Wat een vriendin ben jij zeg, die zijn er niet veel:heart:
Drup, meid, ook ik heb totaal geen oordeel over je, want wie ben ik wel.....heb ook het nodige gedaan met drank maar ik ben wel heel, heel erg bezorgd over je!
Dat wilde ik graag even tegen jullie zeggen en ik hoop van harte dat jullie vriendschap blijft bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, wat ik net schreef, het compliment en ik wist het wel, sloeg op je presentatie bij de AA.
Nu net pas zag ik je hele verhaal over Drup. Ik begrijp dat je dacht dat het daarop sloeg.

Maakt niet uit, is voor zover ik het nu gelezen heb (ben nog niet helemaal bij) ook daarop van toepassing (ik had ook al zo mijn vermoedens). Ga nu de rest nog even lezen, ben bijna bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan zelfs lachen met de reclame van Sensodine nu! Oeps mag niet ! Maar ik zodadelijk echt weer met mijn blauwe beertje slapen!

Maar het gaat hier verder goed!! Dank Co voor het Blauwe beertje!

Hoewel de Belgische Reclame B Sh is!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...