albertina Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Zo, lekker gegeten.Wat een gedoe Drupje,je weet het, als je een lift nodig hebt en ik benvrij, je hoeft het maar te vragen.Er heerst trouwens een griep,mij mogen ze overslaan ik ben al aan de beurt geweest.Ar,slaap lekker, alhoewel, het is nog wel icht.Isje,nog een paar daagjes,kan je ook even bij de ochtendploeg inloggen.Van katten heb ik niet zoveel verstand maar volgensmij heeft woman genoeg tips gekrege.Nou een ieder die ik heb overgeslagen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Isa,ik vind het zelf altijd een prettig begin van de dag.Ben altijd te vroeg wakker en meestal zijn we met dezelfde vroege vogels.En ik zou zeggen, oefening baart kunst.Gewoon een beetje vroeger op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Hey die Co. Nee ik kom nooit meer in Den Haag. Dat is al 12 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest. Zou best wel weer eens naar Scheveningen willen.Hoe is het trouwens met jou? Heb je nu wat minder last van hartkloppingen? Gaat dat nu een beetje beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ben der weer,Isa wat een heerlijk vooruitzicht he, over drie dagen, zal aan je denken.de computer doet weer normaal dus ik hoop dat ik nu ingelogd blijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Heej Co,Last van spieren en gewrichten.Hier nog een, en dan beweeg ik toch erg veel (fietsen, lopen, veel huishoudelijk werk)Maar poeh, als ik even op m,n hurken heb gezeten, heb ik moete om weer overeind te komen.Bah, moet vast gezonder gaan eten, en meer yogaoefeningen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ook al een maagd dus Coco? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Wat weten jullie dat allemaal goed, van die sterrenbeelden enzo.Ben waterman, maar voor de rest weet ik het niet hoor.En als ik het wel wist, weet ik nog steeds niet de betekenis daarvan.Misschien even een studie van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ik ben een februari vis en ik denk dat ik boogschutter als ascendant heb maar dat weet ik niet zeker, ik weet niet hoe laat ik geboren ben, mijn moeder kan ik het niet vragen ( mijn biologische moeder) want die weet niks meer van mijn geboorte, heeft ze geblockt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Cootje woont Jane dan in Scheveningen dan joh? Wow nou misschien in de toekomst. Zoau er best wel weer eens door willen sjouwe. Lekhu langs de deuuunu, Broodsje bal in me strot doawe, bakkie pleur zuipe. Nau en kaut dat we ut hadde. Yieeegaaaaa. Doen we een keertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Em:present: Kun je dat dan niet opvragen bij de gemeente waar je geboren bent? Dat moet daar toch bekend zijn? Zo heb ik het ook gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Dank lieve Tina. Zou liever eens in mijn auto willen springen om jou een knuffel te brengen.Coco gremlins moet je in de kliko gooien.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Mensen ik ga weer afsluiten want anders lig ik straks in bed te stuiteren. Kan me dan niet goed ontspannen als ik zolang blijf doorgaan met frummen.Een hele fijne nachtrust allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Poes zit op schoot. Het is me dr eentje. Nou moet ik dus blijven zitten en verplicht met jullie blijven kletsen. Want Poes heeft een heleboel liefde nodig. Na al die stress of andere vervelende dingen waar ze de allergie van krijgt. We hebben net even speelkwartier gehad, dan stoeit ze met mn hand (au !) En nu is ze dus in slaap gevallen op mn schoot. Schatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ik kom ook nog even welterusten zeggen.Fijne avond nog en voor straks,slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Coco spit ze in de tuin. Wie weet wat er uit komt hahaha. Beetje pokon erop en je wordt rijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Poes op schoot :http://img143.imageshack.us/img143/2325/dsc01141v.jpgJe mot wat als je stil moet blijven zitten....dus dan maar een foto maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Goed idee Caro. Zal de eerste zijn om je te helpen. Kliko's inspekteren laat ik aan jou over want vind dat een tikje smerig. Kan wel snuffelen aan flesjes water en weet nog wel iemand die graag kasten verschuift dus wie weet wat een mooie foto's voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 goeie avond lieve mensengeniet van elke dagbekijk alles op een positieve manierzie de zon schijnengeniet van het ontwaken van de natuur om je heenwees elke dag blij als het je weer gelukt is alcoholvrij te zijnkortom leef en blijf nuchterdan lacht haast alles je toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Zo nou ik ga toch maar een hapje eten nu. Voorzichtig da Poesje wakker maken ssssssst. Vind het wel heel boeiend dat ze zo tegenovergesteld is van Poespoes. Dat is namelijk een hele dappere tijger. Klimt overal in enzo. Sterke persoonlijkheid. Maar Poesje is dus heel zacht en gevoelig en teer meiske. Tot later doegdoeg x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Caro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Coco,hier gaat alles goedben nu een klein 1 1/2 jaar adb en dat bevalt steeds beter,gun het een ieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Toppie Bako, geweldig. Hoop dat het met je gezondheid ook een beetje goed zal gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Bako hoi hoi,Lukt het een beetje?De drank zit wel goed.Hoop dat de rest ook wat beter gaat.Het beste; Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Nog snel een goede avond allemaal!Alles kits achter de rits Co? (Vlaamse uitdrukking?)Hoi Drupie, als je er nog bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Die verhipte hond. Had drie weken gerepeteerd voor die Joodse bruiloft om het Hava te dansen ze deed niks dus. Daarvoor ging het prachtig en toen het moest ging ze maffen. Al die mensen aan de kant en doggy stak nog net haar tong niet uit. Daar stond ik in zwart met goud voor @ Heb ik net Andre Rieu aan staan en daar kwam Hava. Zat nog bij jullie maar daar krabbelden die pootjes en dansen als een gek. Kinderen en dieren zetten je altijd voor gek. :confused: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden