Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Als je me dat twee jaar geleden had gevraagd dan had ik gezegd, zingen, lezen en voor de rest nergens tijd voor want ik werk fulltime en mijn werk is mijn hobby (cliché)Nu schrijf ik alles wat ik leuk vind op papier en neem geen beslissingen omdat het niet helder is in mijn hoofd.Op papier staat: weer een hond nementuinieren lerenkoken lerendoe het zelven in huisvrijwilligerswerk, iets met dieren of mee met de Zonnebloemweer op naailes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Nou dat zijn nogal wat dingen waaruit je kunt kiezen zeg. Ja koken is een van mijn grootste hobby's geweest. Maar wat misschien leuker is, is wat vrijwilligerswerk omdat je dan tussen mensen zit. Ja en met dieren is altijd erg leuk. Afé je weet dat ik dat ook doe.Maar er is toch wel ergens een cursus waar je tuinieren of doe het zelf dingen kunt leren? Of potten bakken, beeldhouwen, boetseren, schilderen, glasschilderen, edelsmeden, bloemschikken, kokkerellen afé te veel om op te noemen. Maar dat je een beetje onder de mensen komt joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Bolletje, ik kom er wel en ik ben al lang blij dat ik nu zie dat ik een hele hoopdingen leuk vind.ik ga gewoon rustig kijken wat ik wil gaan doen en ik schrijf alles op wat me te binnen schiet, anders vergeet ik het weer.Ik hou de krant in de gaten, het internet en het is zo wat jij zegt, onder de mensen komen, klopt, dat is goed voor mij.Ook heb ik hier nog een cursus Grieks liggen, ik kan al een aardig woordje grieks maar het is wat afgezakt dus dat kan ik ook weer oppakken.En er staat al jaren een gitaar boven, ooit gekregen voor moederdag, kan ik ook eens proberen op les te gaan.Zie je, ik weet het wel maar heb er nog geen structuur in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Maar goed, ook dit is een luxe probleem denk ik.Wat zouden veel mensen met mij willen ruilen wat dit betreft en ik loop maar te mieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 hoididehoiLekker Isa!dat is mooi op tijd, dan zal V. haar VOG ook wel binnenkrijgen deze weekjullie waar bijna tegelijkertijd.ik zelf ben wel wat bedaard maar mijn lichaam zit nog helemaal in de stress modus.alles wat ik doe gaat dus fout, boven op een flesje handzeep staan, kan je dus drie keer dweilen.ik zie het stoplicht op rood staan, maar terwijl ik bijna omver wordt gereden, zit ik nog te denken "wat voor kleur was het ook alweer".en dan zit ik nog met die kleding.ik ga nu verplicht in de tuin zitten en even nadenken over de situatie waar ik nu weer inzit.klinkt natuurlijk allemaal leuk maar dit is echt gekkenwerk.wat moet ik in hemelsnaam met 100 verschillende pakken en jurken?maar dan laat ik me weer overdonderen en ik zie nooit problemen in mijn enthousiasme.maar goed, ik doe geen stapje terug maar ik denk dat ik een kilometertje of twee terug moet pauze!!oh, ja!gaat hier alles goed? geen drama's, geen avonturen en geen uitzinnige andere dingen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 O Isje dat is geweldig meid. Wat heerlijk voor je. Proficiat en geniet maar lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Isa, wat goed....gefeliciteerd meid:present:Nu kan het echt beginnen he, ben echt heel blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 jayala,je staat weliswaar niet ingelogd, maar toch blij om je weer te lezen!en nu gewoon weer regelmatig erbij zijn.we zijn toch veel leuker dan al die andere sores Desi,ik weet nog steeds niet veel te zeggen over de situatie met je zus, alleen dat ik aan je denk.dat je alles serieus moet nemen en moet genieten van je afscheidt dat weet jezelf ook wel.hoe dan ook, de situatie blijft rot maar je kan wel proberen om het zo waardevol mogelijk te maken.** foutje, verkeerde toets aangekliktEmma, ** ha, nog een foutjeIsa bedoel ik dus,lekker he? genieten van het mooie weermaar ik weet zeker dat het bij jou in de buurt, donderdag gaat regenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ik zag trouwens dat Houtje er weer was, dat is toevallig, ik had het er net met iemand over gehad waar Houtje toch was gebleven en daar is ze ineens.Houtje, welkom terug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 emma,niet zo snel met je welkom terug!Houtje is in de gezegende toestand dat ze een stap verder is gegaanen als ze weer dagelijks zou gaan schrijven.. nee hoor, ik vond het ook prettighet is ook altijd prettig om te lezen dat het gewoon goed gaatvoor hetzelfde geld is er iets heel anders aan de handmaar het blijft heerlijk om succesverhalen weer te zien, horen en lezenmotiveert ook weer anderen.alles is mogelijk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Is,ik zat vorige week de discussie te lezen, over de periode dat het duurt voordat je hem binnen hebttoen ben ik even gaan googlen en bellenmaar inderdaad er wordt door elke gemeente een ander tijdsperiode aangehouden.Zo is het hier tussen de drie en vijf wekenmaar ik ben blij als dat ding er is zeg, dat zou een hoop onrust wegnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ook voor Kaia. Ons Haags hopje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Hallo allemaal,Wat heerlijk Houtje weer eens iets van je te lezen en ben erg blij dat het goed met je gaat. Ja je bent het hier gelukkig ontgroeid maar voor de achterblijvers is het altijd fijn om te lezen hoe het iemand vergaat.Desi ik ben natuurlijk geen arts maar heb 30 jaar in de verpleging gezeten waarvan de laatste 10 jaar als oncologieverpleegkundige in het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis. Mijn ervaring was daar dat als er in een bepaald stadium geen ingrepen meer mogelijk zijn dat je nog 2 dingen kan doen. Het eerste is symptoombestrijding (pijn, angst, aansterkende voeding, etc) Het tweede is euthanasie bespreekbaar maken, overwegen en weten dat dit niet zo snel geregeld is dus het alvast op de rit zetten voor als het niet meer gaat dan is dat alvast in orde. Van dat laatste hoeft ze natuurlijk geen gebruik te maken maar als je het dan nog op de rit moet zetten dan zijn de papieren rond. Sterkte voor jou, je fam en zeker je zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Dank je Drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Mijn computer is heel irritant, ben steeds uitgelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Yajala dank voor je pb Alles wel ok hierEen hoop te doen vandaag dus ik hou het kort. Ook wel weer een hoop geld uitgegeven, wat is dat toch ???Is er ook een "financien-de-baas" ???Hemeltje lief. Ik ga snel weer verder. Misschien moet ik maar eens wat spul op Marktplaats gaan zetten ofzo....Dag lieverds xx fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Cathy, ik ben helemaal bij, dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Een heeeeele goede middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Hallo Coco, poosje geleden dat ik jou zag.Haha, met lekker geslapen suggereer je zeker dat ik net wakker ben?Nou, dankzij ADB is mijn schema al aardig aan het verandeeren, hoor!Eerder naar bed, weinig of geen drank, dus om half 12 al op (dat is voor mijn doen vroeg).Dus al heerlijk in de tuin gewerkt, lekker zonder jas boodschappen gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Isa, ik ben heel blij voor je, 24x Het lukt me niet om een heel rijtje roosjes te maken, dus doe ik het maar zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 goede middag allemaal.ben weer thuis (nuchter) en heb ook niets gehaald ben nog niet vrolijk maar komt wel weer.ga nu even met hondje lopen.groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Hoi Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Goedemiddag allemaal,Ben net thuis van werk.Even kijken hoe het met m,n forumgenoten gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Hallo RapilosCoco, ik hoor de vroeg zingende vogeltjes bijna elke dag, als ik naar bed ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Coco,Nee, nog steeds niets.Geduld is niet echt mijn sterkste kant.Goh, foto, zo laat zou ik niet naar bed kunnen, en zeker niet zo laat opstaan.Ben een mens van een vast ritme.7.00 uur op en tussen 10.00 en elf het bedje in.Heb het gevoel dat het vanavond nog wel eerder is.Al dat gepieker maakt een mens moe.Maar misschien heb jij ook wel een vast ritme, maar dan andersom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden