igor Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 ben je een beetje 'opgeknapt'dan? ze zeggen altijd dat je van mars weer energie krijgt. kan het me niet voorstellen want ik krijg er altijd kiespijn van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 hoi serena, ben je d'r nog? hoe gaat het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Opgeknapt! Nee! Mars helpt soms! Gummy beren ook soms!!Ik neem nu de blauwe beer van Co mee en ga slapen!!Giao!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 las net je antwoord serena. vervelend. kun je ze morgen niet bellen of mailen om te vragen wat er mis is gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 weltrusten vm slaap lekker en morgen vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 ga ook maar eens m'n luikjes dichtdoen.weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Truste Igor,morgen weer fris op ok?en de nachtbrakers onder onsfijne nachtTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serena Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Hoi allemaal,Bedankt voor jullie reacties. De boodscap van AdB kwam voor mij bovenop een toch al zware dag, dus misschien pak ik het allemaal wat te heftig op. En ik wil erg graag, en ik weet inmiddels ook wel dat het in m'n eentje niet lukt, etc. Dus na nog even een muziekje zo ook maar eens gaan slapen.....Welterusten,Serena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi Serena,Mijn reactie staat bij wie is wie.SterkteHanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Nog iemand wakker???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 nou ja, dan ga ik ook m'n mandje maar in *snurrrrrrrk* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden