Spring naar bijdragen

Woensdag 7 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie
De eigenlijke behandeling moet dus nog gaan starten.
Hoop echt voor je dat het zijn vruchten gaat afwerpen.
Heb zelf ook ervaring met therapiƫn, tijd je geleden, zowel
individueel, als in groepsverband en dagbehandeling.
Ik heb er erg veel aan gehad, door eruit te halen wat
voor mij werkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa je bewijs is dus binnen! Goed!! Had niet anders verwacht hoor!

Vie, al die intakes zijn soms vervelend, wij zijn gisteren ook weer es naar zo'n intake gesprek geweest.
Maar als de therapie achteraf goed is komt het wel goed!

Bollie succes met monteren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allemaal. Zo ik heb het water al af staan. Das al een heel karwei. hahahaha.
Mensen het zonnetje schijnt hier maar ik ben nog steeds moe. En een beetje neerslachtig. Zal de omschakeling zijn van het weer. Daar geven we de schuld dan maar aan.
Ik weet niet waar het vandaan komt maar hoor hier meer mensen klagen over moe zijn.
Heerlijk dat Isje weer een vrolijke noot weet te brengen.:present: tralidadida.

Dag lieve vriend, tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, natuurlijk zou ik er meteen mijn tanden in willen zetten, maar ik vind het ook wel prettig dat ze grondig te werk gaan. Er wordt echt goed gekeken naar wat je nodig hebt om beter te worden.
Zo was er vandaag ook steeds de vraag: wat wil je er zelf mee, wat wil je bereiken, op welke manier wil je dat doen.
Daar hou ik wel van, dat ze niet zomaar een therapeut toewijzen die toevallig vrij is, maar werkelijk toegepaste therapie.
Dus ik ben niet teleurgesteld ofzo.

Coco, ik denk er ook veel aan te gaan hebben.

Bolleke toch! Beetje neerslachtig? Dat kan toch niet van het weer zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even pauze.
Ik heb de hoek waar ook mĆ­jn nieuwe louncheset komt al helemaal schoongemaakt. Onkruidvrij en de oppottafel ziet er ook weer als nieuw uit.
Dank allemaal voor jullie reacties op mijn vraag en nee, ik heb nog geen andere behandelaar.
Die MW zei laatst nog tegen mij, je kunt nog wel 10 jaar therapie volgen maar dat heeft ook geen meerwaarde meer. Nou vraag ik je, ben ik dan al klaar soms?
Iets wat 51 jaar mis is, is toch niet in een paar jaar weer helemaal ok?

Bol, ik heb een groot respect voor vrouwen die zelf klussen, toevallig heb ik net met man afgesproken dat ik de doehetzelfklussen ook voor mijn rekening wil nemen. Ik moet het dus eerst allemaal van hem leren .....
Vie, hartstikke goed dat het allemaal zo grondig gaatB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie wijfie je blijft een kanjer hoor;)

Em:present: het voordeel van altijd te weinig geld hebben is dat je alles zelf moet leren.
Ik heb een schuur van 7 bij 3 gemetseld, m'n douche zelf gemaakt, betegeld, kamer gestuukt, terras zelf gelegd, tuin moet nog, maar ik doe alles zelf. Vind het altijd leuk om te doen. Zo wordt het echt m'n eigen huis. Boveniden ben ik een doener, denken laat ik liever over aan mensen die daar goed in zijn.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Bol, wat goed zeg.
Klopt wat je zegt over geen geld hebben. toen wij pasgetrouwd waren moesten wij rondkomen van 600 gulden, onze flat kostte aan huur 125 gulden dus je begrijpt dat wij ook roeien moesten met de riemen die we hadden.
Nu heb ik een man die echt alles kan en dat scheelt zo enorm.
En nu moeten we ook weer zuiniger aan omdat ik 30% minder salaris krijg en dat lukt ook wel weer hoor.

Coco, gooi het eruit meid, daar zijn we voor. alleen als je het wilt hoor.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is precies waar Is.
We hebben het geld nooit over de balk gesmeten maar af en toe koop je wel eens een duur product en dat kan nu even niet.
Bijvoorbeeld het geld voor mijn louncheset heb ik nu op de spaarrekening staan.
Aan het eind van de maand staat dat er hopenlijk nog en kan ik het kopen. Maar het kan ook zijn dat ik tekort kom op de lopende rekening en ja, dan gaat het eerst over.
Maar wat zal ik dan gelukkig zijn met het setje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Isje ik heb altijd met het minimum moeten leven. Daar heb ik geen moeite mee hoor. Altijd naar de kringloop voor tweedehands dingen en die zelf op geknapt. Zo maak je iets helemaal van jezelf.
Ik kan zelfs maandelijks nog geld sparen voor iets wat ik graag wil. En inderdaad je hecht meer waarde aan dingen hoewel ik alles weg geef. Maar vaak realiseer ik me als ik een frietje ga halen. "Jongens ik kan dat zo maar. En ik kan mensen een goeie bak koffie voorzetten en mee laten eten".
Dan kan ik me intens gelukkig voelen. Misschien stom maar zo leef ik en ben daar dik tevreden mee.
Kijk eens naar Jos. Die goeie man is miljonair. Hij is ziek, ligt de hele dag in bed en heeft niets aan al dat geld en z'n leven. Is heel z'n leven erg zuinig geweest en het geld potte zich maar op.
Nee hoor ik heb het erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Bolletje, schat van een vrouw dat je bent, als je me nog 1 keer wijffie noemt kom ik je persoonlijk een pets om je kop geven. :D
Maar ik hou evengoed virtueel van je hoor!

Ik vind het leuk om met zo weinig mogelijk geld te leven. Bijvoorbeeld die 7 mantelpakjes heb ik zelf gemaakt. Een stukje stof en een klos garen zijn niet erg duur, en je loopt toch met iets dat je zelf hebt ontworpen en gemaakt.
Nou ja, dat is dan mijn hobby, behalve koken dan.

En Bol, ik weet alleen maar een stekker te repareren, dus hulde voor de autonome vrouw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja Vie maar deze autonome vrouw zit diep in de shit nu. Nou hebben ze, toen ik dit huis kocht, de waterleidingen andersom gezet, dus koud zit nu waar warm zit en andersom. Nu kan ik denk ik die thermostaatkraan niet plaatsen.
Kijken of misschien Wing daar verstand van heeft want anders ben ik goed de pineut. Of ik moet hem omdraaien en dan plaatsen.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, je kan misschien wel 7 dagen wachten op Wing (die volgens mij schilder is) maar handiger is misschien om een installatiebedrijf te bellen en om raad te vragen.
Of geweoon terug gaan naar de zaak waar je de kraan hebt gekocht en daar vragen hoe het moet.

De kwestie is eigenlijk, dat jij best iemand zou willen die eens een keertje voor jou zorgt. Of zie ik dat niet goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie dat zou wel fijn zijn als iemand voor mij zorgt en eens alles uit handen nemen. Ik ben dan ook wel eens een beetje jaloers op mensen die samen dingen doen. Heerlijk lijkt me dat. Jos heeft twee linkerhanden als het om deze dingen gaat, maar heeft er ook totaal geen zin in, het boeit hem niet. Ik heb toen zijn huis geschilderd werd, alles voorbehandeld. Met zijn verhuizing dook hij in de schuur en in stond er alleen voor met de verhuizers, terwijl het zijn huis is. Jos is geen doener. Jammer want dingen samen doen lijkt me zo leuk.
Maar goed nu ik het allemaal zelf gedaan heb, kan ik ook zeggen dat ik ergens een beetje verstand van heb en das ook wel weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje als je dat wil doen dan heel graag. Ik kan bij Jos ook onder de douche hoor dus stinken zal ik niet.:heart:

Hey die Mariek. Ook niet lekker in je velletje? Maar dat kan ookniet anders hƩ? Je hebt de afgelopen tijd zoveel te verwerken gehad. Verhuizing, een hele tijd je niet prettig gevoeld in je andere huis, misschien ook zorgen om je manneke, en hoe dit verder moet, je zoon die het, door zijn aanwezigheid, erg moeilijk maakt voor jou. Je had het van de week over een weekendje weg. Kun je daar niet voor zorgen? ff helemaal afstand nemen van het gebeuren thuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo !
Alles goed hier
Naar de dierenwinkel gewandeld, lekker in het zonnetje met da dog. Een zachte borstel en speciaal voer gekocht (peperduur)
Op de terug weg werd mijn fijne wandeling bruut verstoord door jongeren de de hele weg een paar meter achter me ruzie liepen te maken. Zaar irritant.
Nog even een kledingwinkel ingedoken en twee zomertunieken gepast. Morgen ga ik ze betalen. Tsja, toch maar wel nodig voor de zomer ofzo.
Vanaf volgende week moet er meer geld in het laadje komen.
Opruimen en verkopen dus. Website maken en 2e hands spullen op Marktplaats zetten.
Een tientje per dag is 300 euro in de maand.

*En ik heb een nieuw toetsenbord nodig ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...