VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hoi Harry!!Ik ben fan van Popov!!Wij weten best wel dat jij het goed voor hebt!!Doe zoals je het beste lijkt!!Liefs,Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Cath ik heb het berichtje van 16.47 net gelezen en vind je erg onfatsoenlijk. Zeker als je iemand bent die voor het eerst op het forum komt. Ik vind dat je je maar eens moet gaan verdiepen in het omgaan met je medemens. Ik zou toch proberen me anders op te stellen hier. Onfatsoenlijk hoor om zo met Vie om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Welkom terug Hanna. Fijn dat je er weer bent,nu is de familie weer bijna kompleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Cath, ik denk dat jij jezelf heel veel helpt met niet meer te liegen.Wat denk je, zijn we hier een stelletje sufpoten, dat we niks doorhebben?Je respecteert mij niet, en jezelf ook niet door zo te zijn.Hoe kan het bijvoorbeeld dat je bepaalde reacties niet verwacht, terwijl je zegt pas vandaag aangemeld te zijn?Ik vind het heel erg en jammer dat je zo tegen jezelf liegt.ik zeg het nog een keer: zoek hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Aha dus toch kit. Ik had het kunnen weten. Waarom nu een andere naam. Nou ja daar zal je je reden wel voor hebben. Ja dat klopt, jij hebt mij toen gebeld toen ik de dag daarvoor gedronken had. Ik heb dat toen ook eerlijk gemeld op het forum.Ja en w.b. de vele berichtjes, er is nog iemand die zich daar aan stoort. Geeft niet hoor dat mag maar het slaat nergens op.Ik bepaal hier niet de regels Kit, ik vraag alleen om fatsoenlijk met mensen om te gaan. Ik vind dat dat vanmiddag zeker niet het geval is geweest naar Vie. En hoe zou het nu toch komen dat de eerste de beste middag dat jij weer op het forum komt, er weer een nare stemming is. Dat snap ik niet.Maar goed laat voor de rest maar, ik hoop dat het zo wordt dat iedereen zich weer gewoon thuis voelt, ook jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Cith, sorry, Cath,Iedereen is hier even welkom!! Iedereen begrijpt dat iedereen hier is voor een welbepaald probleem!Ik begrijp dat ook jij een alc. probleem hebt en idd. binge drinking is miss. nog erger!Maar wat wil je eigenlijk van het ADB forum??Ps, Miss. is binge drinking nog erger wie weet!! Ik wil 0 en weet ook dat ik de rest van m'n leven 0 zal moeten blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Bol, vanmiddag is de pruimenboom in 1 keer in bloei gegaan. Leuk hè?Ik maak me niet druk om eventuele beledigingen. Wat ik wel erg jammer vind is dat we er hier allemaal voor elkaar zijn, en dat er iemand toch niet kan meedelen hoe moeilijk ze het heeft.Dat het dan toch weer gaat via het beledigen van iemand, dat is zo zonde.In plaats van te zeggen dat ze het gewoon moeilijk heeft zodat we misschien iets kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hier ook Vie op 2 dagen tijd allemaal bloesems!! Mooi hè!!Ook de kerselaars beginnen!!Eindelijk echt lente!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Vie, ik stapte eergisteren uit de auto en de bloesemgeur kwam me tegemoet. Das genieten want dat betekent dat het voorjaar er echt aan komt.;:present: Kijk deze komen uit mijn tuin.Cathy bedoel je nu dat jij je eenzaam voelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Ja, mooi Vlaamse! En ook dat er ineens allerlei narcissen opkomen, daar kan je toch allemaal wel gelukkig van worden, niet?Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik wil deze lente en dit jaar positief ingaan, en ook op een positieve manier omgaan met nogal nare berichtjes.Ze komen op mij wat onprettig over, maar toch ook als een hulpvraag, en dan vind ik het wel vervelend dat we eigenlijk niet kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hier ook al Tulpen enzo!!We hebben in de veranda al jonge sla!!Cath. als je wil dat iemand je helpt ,laat je dan helpen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Dar stort naar je nest met een lekker boek en heel heel fijne dromen Vannacht is een nacht dat je vrij bent. Hele grote knuffelbeer.Ik ga Ayaan lezen, en me verder nergens druk meer om makeCath ik zeg nog steedsl waarom lieg je zo?Maar misschien lees ik morgen nog meer,Warme melk, verse broodjes, morgen meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Cath,Heb geen ervaring met Binge-drinking maar het lijkt me erg, net zo erg als al die andere vormen van volkomen uit de hand lopend alcholgebruik.Zie net dat je uitgever je een contrakt aanbied, gefeliciteerd.Wat ik erg vind is dat jij je nu eenzaam voelt op het forum.Ik ken de geschiedenis niet, weet niet wat er is voor gevallen en wie, wat en waarom heeft gezegd.Maakt me ook niet uit uit, laten we er gewoon voor elkaar zijnKunnen we niet de hand over het hart strijken en doen waar dit forum voor bedoelt is.Met elkaar en voor elkaar proberen te zorgen dat niemand die hier hulp of aandacht vraagt nog triestiger of eenzamer wordt en er gebeurt wat hij/zij door het bezoek aan het forum trachtte te voorkomen: verdrinken in de alcohol.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Nee, ik meen het, je moet gaan slapen. Eerst douchen en dan een schoon pyamaatje aantrekken en je niet ergeren of boos maken,Dat doe ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Teveel wat ben je toch een poepie hé Ik hoop je hier nog lang mee te maken hoor.En een hele dikke knuf van mij.Vie en Dar Sterke kanjers, ga maar lekker pitten en inderdaad, je nergens druk om maken. Het heeft toch geen nut. Alles loopt toch anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 TeveelDe vorige keer schreef je al dat je een gelukkig mens bent, geen depressies kent etcen nu schrijf je ook nog dat je een goede jeugd/opvoeding hebt gehad. Ik vraag me werkelijk af waar je drankprobleem dan vandaan komt? Waar is het misgegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Of zijn er meer mensen zoals Teveel?Of, andere vraag: wie heeft ouders of ouders gehad met een drankprobleemde genetische factor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Voor een deel genetisch denk ik Alf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 VMVoor 40 tot 60 % genetisch dat is onderzocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 OKPrettig avond verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Maar educatie kan het min of meer in goede banen leiden!!Sociaal milliieu speelt soms ook een rol! Niet altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 weer terug uit de afjkiclkliniek, wordt binnenkort[6 to 8 weken] opgenome voor 5 weken maar sta op het moment een treinbotsing te veroorzaken dsu als iemand wil bellen prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hoi Alf,Dat vraag ik me zelf ook af, ik kan niemand of niets aanwijzen.Weet niet of het een bestaand begrip is maar ik ben geloof ik een soort sleurdrinker.Als ik thuis kwam gelijk een biertje of wat en dan over op de wijntjes.Dat je ook koffie of zo kon nemen kwam helemaal niet meer bij me op.En dan het eten zo lang mogelijk uitstellen of maar helemaal niet eten omdat ik wist dat ik als ik eenmaal gegeten had ik geen zin in drank meer zou hebben.Misschien zijn er mensen die geen reden nodig hebben, er is er in elk geval één...Hoe het ook is, ik heb een probleem en mede dank zij dit forum gaat het me de laatste twee maanden stukken beter, daar ben ik dankbaar voor (en mijn vrouw heel blij).Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Mmmm, raar sfeertje hier opeens, iemand die zich aanmeld en dan een ander blijkt te zijn:huh:, nou ja, schijnt al een lange discussie te zijn begrijp ik, dus ga ik mij niet in mengen...Nog wel een vraagje. Klopt het dat je van ontwenning je eetlust verliest, ik moet mezelf echt dwingen om te eten, maar heb echt totaal geen trek...Haha, heb ik mij al dagen zitten afvragen wat ADB nou toch betekent:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden