druppeltje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Nou das om de hoek zo dichtbij. Banjo ligt aan een prednisoninfuus. Ja Spud vetereaantje is er nog altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Truste Nina:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hoe nu verder Drup?Blijft Banjo de nacht daar?En hoor je dan morgen pas weer wat?sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Goedenavond allemaal,ik hoop dat ik niet midden tussen iets belangrijks binnenval.Ga even verder met bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Toen mijn moeder dood ging dacht ik te verdwalen als kind. Nog geen jaar later had ik al zoveel afscheid genomen en daar lag mijn man dood naast me. Iedereen behalve broer en tante is al dood. Allemaal weg. November ging mijn lieve kat ook al en nu doggy zo ziek. Nee heb niet gedronken maar kan het niet meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ja Jane ze ligt er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Goedenavond aan ieder die nog op is@druppeltje, zorg maar dat je er bent voor je hondje, die heeft je nodig en daar past wel een Druppeltje bij, maar geen druppie als je begrijpt wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Goed hoor Drup, dat je je gevoel gevolgd hebt. Banjo is nu onder toezicht, dat geeft jou de gelegenheid om rustig te slapen. Ben je morgen weer sterk om haar goed te verzorgen.Ik heb het gevoel dat je je teveel focust op alle mensen om je heen die dood zijn. Probeer dat eens om te draaien, richt je gedachten naar diegenen om je heen die er nog wel zijn!!!In ieder geval velen op dit forum, Drup.Dit geeft misschien een positieve wending. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ik duik er ook weer inwelterusten allemaalen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ik ga ook afsluiten, dag lieverds xx Avec l'amour xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Truste Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Bonne nuit, W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Ik ga ook slapen lieve mensen,tot morgen maar weer. Drup sterkte!Idem voor anderen die dat nodig hebben.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 he Jane4, ik herinner me je nog, bijna dezelfde tijd zijn we hier begonnen. Toen heb ik het slechts 6 weken volgehouden, vanaf half spetember tot op 3 weken geleden iedere dag veel te veel gedronken en pillen erbij. Ben nu jaloers op jou, heb je het inderdaad steeds volgehouden het niet drinken?In de afgelopen 3 weken heb ik 1 avond 4 glazen wijn gehad, meteen hartkloppingen weer en last van mn darmen. Nu kap ik er dus echt mee he? voor altijd. Ik ben te bang geworden voor de drank, mis het nu ook niet meer. Moeilijke momenten moet ik overwinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Welterusten, Cathy, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Druppeltje, ik lees hier net van je. Wat heb jij al wat meegemaakt in je leven, kan me voorstellen dat je het niet aan kan. Woon je alleen of met iemand samen die je wat kan steunen als je het zo moeilijk hebt. Heel knap van je om niet te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Fotograafik heb een vraagje speciaal voor jou, want aan wie kun je dat anders vragen dan aan een fortograafwij hebben nogal wat dia's en deze wil ik graag digitaliserenik weet dat er hiervoor apparaatjes zijn, maar die ik heb gezien kosten gauw € 350 en dan moet je 1 voor 1 de dia's inscannen, weet jij of er andere mogelijkheden zijn (hele slee in 1x scannen?) die je mogelijk ergens kan huren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hoi Babble,Ik heb geen idee of er zoiets te huur is, waarin een hele slede kan, of dat sowieso bestaat.Ik gebruik zelf een scanner voor mijn zwartwitnegatieven, die is ook geschikt voor dia's. Al dan niet ingeraamd. Die heb je al voor een paar tientjes. Ze zijn geregeld in de aanbieding bij die goedkope duitse supermarkten L (klein) en Al, houd de folders in de gaten. En toevallig zag ik er ook een bij de grote drogisterijketen vol kruiden, als je begrijpt wat ik bedoel.Hij werkt prima (ik ben er nu ook mee bezig om mijn zwartwitfoto's van het jazzfestival te digitaliseren voor mijn archief. Je kan met een hele hoge resolutie goede resultaten bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Dank je fotograafik zal de folders in de gaten houdenoverigens die van die kruiden, die hebben bij aanbiedingen soms zelfs niet 1 exemplaar in de winkelmaar wie weetin ieder geval bedankt voor je antwoordwanneer het 1 voor 1 moet dan moet het sowieso maar wachten tot de volgende lange winteravondenin ieder geval fijn te weten dat je toch een hoge resolutie kan hebben het zou zonde zijn om die good old dias van hun kwaliteit te beroven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 trusten mensen, veel te lezen hier ook op themas rondom alcohol en tips en adviezen. Zo, weer een droge dag erbij. morgenvroeg sta ik weer blij op, alleen om het feit dat ik niet gedronken heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Wel alcohol gerelateerd volgendevandaag kwam mij het verhaal ter ore van iemand die na een periode van 15 jaar niet drinken (wegens problemen eerder) een aantal jaren terug toch weer is gaan drinken.Gevolg: financiele wanorde, echtscheiding, problemen op werk waar deze persoon nog wel wordt gedoogd maar niet meer serieus genomen etc. etc.Zoiets komt dichtbij je eigen levensverhaal, had mij en kan mij ook overkomen wanneer ik niet oppas.Zet je zo laat op de avond toch nog weer aan het denkenIk denk dan 15 jaar droog en dan toch weer beginnen?Blijkbaar is dat duiveltje (gremlin?) echt niet weg te krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Welterusten Beate.Babble, een van mijn vriendenkreeg een paar jaar geleden een longenfyseem en harklachten. Onmiddelijk gestopt met roken en drinken.Zag hem vorige week weer: met een sigaret en een glas...................:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 tja lelijk spul hè!maar goed weer wat redenen erbij om niet meer te drinkendat spul lost echt niks op voor mij is het bedtijdik ga droge schaapjes tellen die over een droge sloot springenwelterusten allemaalaanp: spelfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Trusten Marieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden