bolletje Geplaatst 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 quote: Originally posted by: witte Wat ruist er door het STRUIUIUIUIUIKGEWAS Een superbol Witte een sterke Superbol.Goeie morgen Co. Hoe is ie meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Heeee, ik zie tasseke, toch weer thuis??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 wat zeggen ze als ze in het zwembad springen nienke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hey Isa weekendvierdster hihihi Nou Bol, jij bent flink aan het werk op zondag.Als ik dat hier doe staan ze me toch wel aan te kijken, van hey heyhet is zondag! Durp hè?!Er staan hier ook heel wat coniveren als erfafscheiding, het liefst zou ik ze weg hebben,vreselijk veel werk en ze dijen maar uit pfff.Misschien dat de nieuwe buren ze ook weg willen hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Even nog voor Alf en Dar.Ik herken het zo dat je zoooo vreselijk je kan opwindenover iets wat iemand hier zomaar neerschrijftdat het bijna je eigen dag kan vergallen.Gelukkig heb ik het nu niet, daarom wil ik tegen jullie zeggenMaak je er niet al te druk om en probeer het van je af te zetten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 ooooooooooooooooooooooh, je bedoelt: bommetje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Bollleeetjeeeeeeeeeeeee!Of was het toch Bommetjeeeeee!Zonen zijn buiten!Zal het straks nog es vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 goedemorgen allemaalik ben weer thuis, het was dus erg kort maar zeker krachtig.Eindelijk mag ik aan mijn therapie beginnen wel per direct!vanaf morgen ga ik vijf ochtenden aan de gang van 08.30 tot 13.00 uur.eindelijk!eindelijk het gevoel dat ik eens constructief aan de gang mag, weer regelmaat en de kans om oude troep op te ruimen.voel me nog steeds een zeikerd, hoeveel keer moet je je laten opnemen om eindelijk met de therapie te mogen beginnen?maar ja, het is dan toch gelukt, heeft wel een jaartje geduurd maar toch..........ik ben blij! nieuwgierig en angstig tegelijk, het gaat er dan toch van komen... de deksel van de beerput. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Wittehelemaal met je eens.Ik dacht dat Kitcat een lekkere chocoladetraktatie was,maar deze smaakt wat bitter...Jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 armen om opgetrokken knieen en dan zoveel mogelijk water verplaatsen.... noemen wij een bommetje VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ha een echte vroege vogel dus Isa.Nou ik zal het nooit worden, maar ja jij wordt ook nooit een avondmens dus, zo erg is t ook weer niet.Zo houden we een beetje de dag in evenwicht.Nou geniet er in ieder geval heeel erg van, want weekenden zijn zalig.Mensen ik ga afsluitenWens jullie allemaal net zo een leuke dag toe als ikzelf vandaag heb.Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Nien,dan is het "BOMMMMMMMEEEEETJE". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Heeerijk voor je TAs, dan kun je er eindelijk tegen aan. :present::present: :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Co,Ik hou niet van Kitcat, Leo is echter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hele fijne dag Witte, geniet er van, ga ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Tas,eindelijk meid.Je hebt lang genoeg gewacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ah mijn zoon tikt me op de vingers!'T is idd. Bommetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Coco Ik moet direct denken na jou berichtje aan:Have a break have a kitkat.Nou het positieve van die uitspraak gaan we gewoon blijven zien hoor.Dus rustig aan allemaal na een berichtje waar je je teveel over opwind.Heeeeee Tassie, zou bijna zeggen gefeliciteerd, krijg je eindelijk wat je zo hard nodig hebt.Maar het is idd triest dat je eerst zoveel miniopnames nodig heb, wil je een keer aan de beurt zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Lieven mensen, ik ga er ook vandoor, zit al weer 2,5 uur hier en ik heb helaas geen kabouterjes die de boel voor me doen. Allemaal een heel fijne dag, hou je haaks ..... uhhhmmm , misschien kom ik vanmiddag of vanavond nog even langs..... kan het toch niet laten , hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 VMBen meer van de cocos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik ga afsluiten,tot later en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Goedemorgen dames. Hier buiten geen zon dus dan maar een beetje de zon in mij opzoeken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 voor de kokosnoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 WittePrecies.Fijne dag!Ik ga mijn huis opruimen, staat vol met dozen van de markt pfffjassus, alles uitpakken en weer ergens proppen, en de ramenmogen ook weleens gewassen zie ik nu met het zonnetje erop:wacko:allemaal fijne zonnige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden