Spring naar bijdragen

Iedere dag een nieuwe kans om te starten, laat de dag van gisteren achter je. 11-4-2010.


bolletje

Aanbevolen berichten

Hey goeie morgen kanjers.

Woman, Poes weg? Is ze naar beneden gesprongen dan? Omdat je schreef dat ze op het balkon zat? Ze is toch al eens eerder weg geweest en weer terug gekomen?

Bor. krijgt vandaag haar zoontje op bezoek. Ik ben zo benieuwd. Hoop dat het heel gezellig wordt met die klein kerel. Veel plezier vandaag.

Cathy meisje houd je eigen naam maar lekker meid. Iedereen weet dat Cath eigenlijk Kit is. Jij hebt mijn het vorig jaar niet gebeld hoor. Dus voor mij blijf jij gewoon Cathy. Bovendien schrijf jij heel anders.:heart:

Ya ik ben zo benieuwd hoe het vanacht gegaan is met die uk? Heeft ze het droog kunnen houden?

Zo de Bolle heeft de dagdraad geopend. Betekent dat, dat iedereen nog op een oor ligt? En ik had jullie graag allemaal uitgenodigd voor de kof. Nou ja dan maar niet, drink ik hem toch lekker alleen op?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 400
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

morgen bol,
ik krijg vandaag nog m'n verjaardags kado. we gaan naar de DIERENTUIN. er is een babyneushoorntje geboren in arnhem. ben benieuwd.
ik heb geslapen, ik heb mooie herineringen aan m'n viervoeter en die probeer ik vasttehouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar de dierentuin meid? Wat heerlijk voor je zeg. Ik hoop dat je kunt genieten waardoor je even aan iets anders kan denken.
Een dier af geven doet zo ontzettend veel pijn. Maar weet dat je altijd goed voor je diertje bent geweest anders had je er nu niet zoveel verdriet van. En het verdriet slijt hoor. Maar de gedachten aan je dier, blijven, en dat is goed.:heart::light::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tralidadida daar is onze Isje weer. Morgen weer werken meis? Nou als iedereen met zo'n fijn gevoel zou gaan werken, zou er 's maandags geen grafsfeer meer zijn op de werkvloer.
Ga je vandaag nog iets leuks doen? Hoe is het met het hardlopen? Ben je daar al weer mee gestart??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Isa, dit keer hebt je ECHT weekend he????

Heb net even zitten bijlezen..... zo gek, toen ik voor het eerst op het forum kwam nam Kit afscheid, ik merkte dat het niet helemaal lekker zat met haar.
En gisteren komt Cath voor het eerst en ik wist op de een of andere manier dat het Kit was... zo raar.
Maar uit de reacties van anderen die al veel langer hier zitten merkte ik dat ik het wel bij het juiste eind had.
Gevaarlijke dame lijkt me, jammer.

aanpassing betreft zpelvoutjez

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie genade Cath, wat klink je verbitterd.
En de frummers die ik hier mee maak zijn geen personen die anderen wegpesten, kan ik me absoluut niet indenken,
Cath, lees je berichtjes eens terug, dan zou je zelf kunnen zien hoe 'geladen' ze zijn.
Niks geen hartelijkheid of wat dan ook, zo jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heel goeie morgen deze morgen.
Ik heb met de ochtendwandeling op het strand een erg mooi verweerd stuk hout gevonden en daar wil ik iets mee doen. Maar ik weet nog niet wat.
En verder is het weer om iets in de tuin te gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgu Tina.
Ben het over het algemeen wel eens met jouw stelling.

Ik ben inderdaad heel lui Vie.
Door de weeks moet ik om half zes er uit voor mjin werk.
In het weekend kan ik uistlapen , maar wordt nooit echt laat.
Heb een poos gehad dat ik al om vijf uur wakker was , ook in het weekend, en dan uiteindelijk om een uur of half zes maar naar beneden.... hartstikke donker dan nog, niks aan.
Maar de laatste weken slaap ik een stuk beter... meestal rond half acht pas echt naar beneden. En dan lekker even een beetje lui doen, bakkie koffie, wat lezen, forum bijlezen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Vie en Tieneke.
Vie lamp kaduk? Vervelend zeg. Ja dan moet je wel een nieuwe lamp gaan halen. Koop dan meteen een hele mooie?;)

Tien. Het zonnetje schijnt meid. Trek je er vandaag op uit of kan je iets in je tuin doen. Als je die hebt.
Anders mag je mij wel komen helpen hoor. Ik moet een hele grote struik onthoofden. Wat een rotklus zeg. Ben daar al drie dagen mee bezig.(:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tien, ja dat zegt mij niets, het lopen van het Vondelpark naar het c.s. maar het zal ongetwijfeld wel een heel eind zijn geweest.
Ik zelf heb een broertje dood aan lopen. Vreselijk want ik vind het vaak zo nutteloos. Wel als ze b.v. zeggen "daar zijn een hoop dieren te zien" of iets wat mij erg interreseert, dan wel, maar zo lopen? Nee das niets voor mij.:o
Maar doe vandaag maar lekker rustigaan hoor. Lekker een boekje of gewoon niksen. Heerlijk.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...