Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Druk hier en dat zo vroeg! :)

Goedemorgen allemaal! Yajala gefeliciteerd met je hondje, klinkt erg gezellig! En die bench daar went ze echt wel aan...heeft even tijd nodig.
Yvonne, ik gooi alles er vaak te snel uit en dat is ook niet handig. heb dan spijt dat ik er iets uit geflapt heb. Probeer nu wat vaker op mijn tong te bijten. Misschien jij wat vaker bij jezelf en je gevoel stilstaan en dat eruit gooien?

Fijne dag weer iedereen! Zit trouwens vandaag op week 7 van mijn alcoholvrije leven;) Op naar week 8!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor jullie lieve woorden.
Ga het hier toch ook maar eens proberen.
Nu als een razende naar mijn werk.
ik ga weer de mooie dingen tellen die er zijn hoor:)
en vandaag geen eerste, en morgen ook niet.....
Ik kan het, ik wil het en ik zal het.....
Meiden bedankt, fijne dag :sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nee dank jullie, het is gelukt. Het was dus heel simpel de aan-uitknop, maar ik wist niet dat die bestond. Ook dom trouwens, want er zijn toch plaatsen waar je je telefoon uit moet zetten.
Bij dit telefoontje heb ik een CD gekregen Jacc, maar ik kwam er van de week achter dat mijn cd-drive kapot is.
In elk geval weer wat geleerd.

Ja gezellig hè Dar, zo vroeg op de morgen en al zo druk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen!

Ja Tina die bestaan nog, hele goeie toestellen van Nokia, en niet kapot te krijgen!

Ik heb vandaag nog drie dingen op mijn lijstje:

- medicijnen halen
- laatste lijstje voor (laat ik hem Henk noemen, mijn ex dus)
- en..... de frituurpan verschonen.

vooral die laatste, DAAR heb ik zin an!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, dat geeft niet.

De stuurprogramma's kun je downloaden (mijn dochter Grietje heeft een pc zonder cd-drive)
bij het merk van je telefoon bv. Nokia, dan ga je naar downloads, dan stuurprogramma's.
simpel echt waar!
Maar ik werk meestal zonder stuurprogramma, en werk gewoon met de Verkenner en de kaart
van de telefoon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Sterkte voor diegene die wat minder lekker in hun vel zitten ( en dat is inclusief mijzelf hi,hi)
Er staat weer een benedenflatje leeg met uitzicht op de weilanden, dus doe ik weer een poging.
Broer wil eventueel ook helpen met iets kopen.
Moeilijk,moeilijk.
dat rotgeld ook.
Enfin, niet klagenl, maar dragen.
Ga ontbijten, en om 9.00 werken.
Toedels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik zo leuk Albertina, dat ik elke twee jaar van mijn abonnement een nieuwe mag uitkiezen. Mag jij dat ook of moet je betalen?
Ik heb nu een heel licht, klein ladyfoontje, heel tevreden mee, alleen touch-screen was even wennen. Mijn vorige mobiel gooide ik zo, zonder te vergrendelen in mijn tas, maar als ik dat met deze doe gaat 'ie op eigen houtje allerlei mensen opbellen.
Geen internet, de mogelijkheid zit er wel op maar dat wil ik niet. Wel camera, maar of je nog zonder kan krijgen? (Ja dus, zegt Houtje.)
Ik zal eens kijken Hout, naar dat downloaden.
Ben je al zenuwachtig voor morgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames, even een totaal off-topic-vraag (nou ja, telefoontjes zijn eigenlijk ook off-topic), maar kunnen jullie zonder tas?
Ik denk er ineens aan Dar, omdat jij zegt "in mijn jaszak".
Bij mij is mijn tas een onmisbaar item, waarzonder ik zelden het huis uit ga.
En hebben jullie ook een lievelingstas?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Dar, ik had het ook niet echt over een "damestasje". Momenteel is mijn favoriet best stoer. Maar wel met veel vakken, want anders moet je inderdaad naar alles wat je zoekt, vreselijk gaan graven.

Hee, dat is toch hartstikke leuk, logeren bij je vriendin in Turkije? Een retourtje kost tegenwoordig haast niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...