AlbertRemmo Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Goede morgen allemaal,Gisteravond 3 uur zonder elektriciteit gezeten, toen het weer aangesloten was lag ik dus al in bed.Fijne dag allemaalik ga zo weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Hee Yvonne en Jacc,ik heb het ook wel hoor,veel persoonlijke dingen vertel ik hier ook niet en idd.....waarom?Heb Drup niet gezien,gisteren weinig on line geweest!En ach Igor,nu loopt m,n huis al weer vol met kids dus moest er toch wel uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Goeiemorgen allen.Yvonne, zou je dat graag willen dan, het achterste van je tong laten zien?Vreemd, ik krijg mijn mobiel niet aan de praat (pas nieuw) en de batterij is toch vol.Irritant, onhandigheid met apparaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Vie, heb je het aan/uit knopje al geprobeerd??? dus niet alleen toetsendeblokkade, maar de echte aan/uitknop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Vie,Gooi hem het raam uit! gggrrr!Even de batterije en de simkaart eruit halen helpt ook nog wel eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 zou inderdaad wel een gewoon willen vertellen hier dat ik me rot voel en zo, maar doe dat nooit. reageer eigenlijk vaker op anderen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Gewoon doen Yvonne,helpt mij wel altijd,al doe ik het niet vaak hoor!!!We zijn hier allemaal met hetzelfde probleem en zijn er om anderen te steunene en gesteund te worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Yvonne, herkenbaar, in mijn geval omdat ik niet over mijn eigen problemen wil denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Jongens ik ga opschieten,kinderen naar school,peuterspeelzaal,oppas ppppffffffff,altijd weer rennen hier s,ochtends! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Druk hier en dat zo vroeg! Goedemorgen allemaal! Yajala gefeliciteerd met je hondje, klinkt erg gezellig! En die bench daar went ze echt wel aan...heeft even tijd nodig.Yvonne, ik gooi alles er vaak te snel uit en dat is ook niet handig. heb dan spijt dat ik er iets uit geflapt heb. Probeer nu wat vaker op mijn tong te bijten. Misschien jij wat vaker bij jezelf en je gevoel stilstaan en dat eruit gooien?Fijne dag weer iedereen! Zit trouwens vandaag op week 7 van mijn alcoholvrije leven;) Op naar week 8! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Thanks voor jullie lieve woorden. Ga het hier toch ook maar eens proberen. Nu als een razende naar mijn werk. ik ga weer de mooie dingen tellen die er zijn hoor:)en vandaag geen eerste, en morgen ook niet.....Ik kan het, ik wil het en ik zal het.....Meiden bedankt, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Hihi, juist ja. De aan-uitknop dus. Wist niet eens dat die er op zat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Vie, batterij eruit halen helpt meestal wel. Als het dan nog niet lukt.. Je krijgt bij een nieuwe mobiel ook vaak een CD met software, heb je dat al geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ja nee dank jullie, het is gelukt. Het was dus heel simpel de aan-uitknop, maar ik wist niet dat die bestond. Ook dom trouwens, want er zijn toch plaatsen waar je je telefoon uit moet zetten.Bij dit telefoontje heb ik een CD gekregen Jacc, maar ik kwam er van de week achter dat mijn cd-drive kapot is.In elk geval weer wat geleerd.Ja gezellig hè Dar, zo vroeg op de morgen en al zo druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik ga ook en nieuwe telefoon halen,alleen wil een zo eenvoudig mogelijk toestel,geen internet, geen camera en andere toetersen bellen.Ik vraag me af of die nog bestaan.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik heb net lekker ontbeten en ga nog even wat uurtjes slaap pakken als dit lukt, tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ook goedemorgen!Ja Tina die bestaan nog, hele goeie toestellen van Nokia, en niet kapot te krijgen!Ik heb vandaag nog drie dingen op mijn lijstje:- medicijnen halen- laatste lijstje voor (laat ik hem Henk noemen, mijn ex dus)- en..... de frituurpan verschonen.vooral die laatste, DAAR heb ik zin an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Vie, dat geeft niet.De stuurprogramma's kun je downloaden (mijn dochter Grietje heeft een pc zonder cd-drive)bij het merk van je telefoon bv. Nokia, dan ga je naar downloads, dan stuurprogramma's.simpel echt waar!Maar ik werk meestal zonder stuurprogramma, en werk gewoon met de Verkenner en de kaartvan de telefoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Goedemorgen allemaal,Sterkte voor diegene die wat minder lekker in hun vel zitten ( en dat is inclusief mijzelf hi,hi)Er staat weer een benedenflatje leeg met uitzicht op de weilanden, dus doe ik weer een poging.Broer wil eventueel ook helpen met iets kopen.Moeilijk,moeilijk.dat rotgeld ook.Enfin, niet klagenl, maar dragen.Ga ontbijten, en om 9.00 werken.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Dat vind ik zo leuk Albertina, dat ik elke twee jaar van mijn abonnement een nieuwe mag uitkiezen. Mag jij dat ook of moet je betalen?Ik heb nu een heel licht, klein ladyfoontje, heel tevreden mee, alleen touch-screen was even wennen. Mijn vorige mobiel gooide ik zo, zonder te vergrendelen in mijn tas, maar als ik dat met deze doe gaat 'ie op eigen houtje allerlei mensen opbellen.Geen internet, de mogelijkheid zit er wel op maar dat wil ik niet. Wel camera, maar of je nog zonder kan krijgen? (Ja dus, zegt Houtje.)Ik zal eens kijken Hout, naar dat downloaden.Ben je al zenuwachtig voor morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ha Houtje,de laatste loodjes.Vie,ja, ik mag ook elke 2 jaar een nieuwe telefoon uitzoeken.Dar,hahaha, ik word ook wel eens door iemand gebeld,dan blijkt dat de toetsen niet geblokkeerd zijn.Dus het is niet de bedoeling dat ze mij bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Dames, even een totaal off-topic-vraag (nou ja, telefoontjes zijn eigenlijk ook off-topic), maar kunnen jullie zonder tas?Ik denk er ineens aan Dar, omdat jij zegt "in mijn jaszak".Bij mij is mijn tas een onmisbaar item, waarzonder ik zelden het huis uit ga.En hebben jullie ook een lievelingstas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Hihi, Dar, ik had het ook niet echt over een "damestasje". Momenteel is mijn favoriet best stoer. Maar wel met veel vakken, want anders moet je inderdaad naar alles wat je zoekt, vreselijk gaan graven.Hee, dat is toch hartstikke leuk, logeren bij je vriendin in Turkije? Een retourtje kost tegenwoordig haast niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Vie,ik ben dol op tassen.Van de week heb ik een wel hele mooiecadeau gekreken.regifliH ymmoT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden