suusje777 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 trusen bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Lieve suus,toch fijn dat je ons weer opzoekt!teken dat je er toch mee bezig bent!Denk dat ik voor ons allen spreek als ik zeg dat wij hier met z,n allen voor je zullen doen wat we kunnen!Hou je strek Suus,wat een ongelooflijke tijd moet je doorstaan maar denk eraan....je staat niet alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 truste bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Ya. wat rot voor je:heart:Praat maar lekker van je af hoor....Voor de anderen ook een knuf, wat moeilijk allemaal zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Hartstikke goed verwoord, Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 @ Hannah1:Soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan nooit hebben gehad. Is dat zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 de wijn is weggegooid inmiddels maar daar houdt het ook mee op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 em volgens de arts is de crisissituatie er nog teeds en wordt juist erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Dank Mick voor deze woorden. Ben hier erg blij mee. Mijn man was veel te jong gestorven maar heb het wel gehad. Heb het wel mogen meemaken die liefde. Ja beter als niets en tekort is het toch altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 ja ze vermoeden Post Traumatisch Stress Syndroom en zowiezo een trauma, onverwerkt rouwproces en een zware depressie, je wordt alleen al gek als je erover leest. gelukkkig heb ik jullie en dit forum is zo eenuitlaatklep maar laat je ook beseffen dat het erger kan. Bambam je verhaal laat me niet los, het zet me echt aan het denken. is lief bedoeld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Ja, idd, als je het zo ziet/voelt, dan is het ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Uitgekotste drup gaat naar bedje. Morgen drink ik de vijver helemaal leeg, zuig alle zuurtjes op en koop een grote biefstuk hahaha. Moet niet mogen maar gebeurd met zulke pijnstilling want daar zit een staart aan. Trusten voor allemaal en een hart onder de riem die het nonig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Dag Drup en de rest, ik ga ook slapen.Welterusten,Mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Suus, ik zou je zoveel willen zeggenLaat je niet van de wijs brengenTake care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 lief Marjo,ik weet het ook niet meer, zo raak ik alles kwijt.he bah normaal schrijf je zo heerlijk poetisch haha[fakelachje] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Suus..Ik denk nog regelmatigIk weet het niet meer"Ben alles kwijt"But I know!Het is moeilijk om in the heat of the momentbij jezelf te blijven..Doe maar wel!Suus knows..Vrouw van weerstand en verzetWars van alle regels, niet genoegvertrouwen in mezelfEr was een moment dat ik wistBinnen dit alles ben ik vrijDan maar alles op zijn kopJe redt het Suus!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Ik kom nog even welterusten wensenlieve mensenen sterkte voor jullie die het nodig hebben nutot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 klinkt gek marjo maar je zet me altijd aan het denken over anders het kan.je mag me ook altijd bellen en mailen indien je di=at wit,maar dan wel ff prive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Hallo meisjes, net thuis, even de laatste pagina's lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Lieve SuusJe bent al weghopelijk lees je dit nogProbeer je te peebee-enwat dus niet lukt..Ben hier ook niet meer zo vaakWie weet treffen we elkaar hier weerWat ik zeggen wil, je bent een sterke vrouwBlijf in jezelf geloven, ik weet dat het je luktMisschien dat een lichaamsgerichte therapieje kan helpen. Het heeft mij goed gedaan omeven uit het hoofd en te voelen wat er in je lijfgebeurd. Het hoofd kan dat niet oplossen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ha! je bent er weer Ik hoop dat er snel een plekje voor je komtprobeer ondertussen ook met je man in gesprekte blijven. En hier van je af schrijven..Chaos in da head creëert paniekRustig aanAdemhalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 lieve Marjo, je beseft het niet maar je hebt alle kracht en wijsheid in je zitten,je moet het alleenvinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 We all have Suus!Redt je het nu?Anders is denachtuil er nog..Ik wilde maar eensgaan slapenwellicht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ja ga maaar slapen ik kom hiet toch niet zomaar uit xx en trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Kee! Take your time!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden