Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 april 2010

Babble

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drup, het valt me op dat je vaak op het forum zet dat je iemand hebt gesproken of dat je een telefoonnummer hebt gekregen van een forumlid. Is er een reden voor omdat hier neer te zetten. Persoonlijk denk ik dat enige terughoudendheid op zn plaats kan zijn. Ik denk vaak dat andere mensen zich buitengesloten kunnen voelen. En het lijkt een beetje op 'pronken' met de persoonlijke contacten die mensen hebben
Het valt me gewoon op. En je bent niet de enige die dat doet hoor dus. Mss geeft het ook nix, weet het niet zo goed. Voel me altijd wat ongemakkelijk als ik het lees. Ook als ik het zelf doe of anderen iets schrijven.

Ik ga slapen, mijn dag is lang genoeg geweest.

Alcohol is een dodelijke ziekte. Vroeger vond ik dat altijd wat overdreven als iemand dat zei. maar toch is het echt zo. En een terugval (letje) kan wel erg zijn. En is ook erg. Niet om te veroordelen maar de weg terug lijkt steeds moeilijker te worden.
Waanzin om steeds hetzelfde te blijven doen en te hopen op een andere uitkomst. Tja.

Slaap wel allen.

Bol, keep on dreaming, wie weet verandert Jos. Ik wens het voor je.
Je weet toch dat 'slechte' relaties ook verslavend zijn he. Zo gewend zijn aan het negatieve dat ik dat als gewoon ga beschouwen en niet meer zie hoe gestoord het eigenlijk is?
Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya Waarom zo somber lieverd. Vaak gebeurd het dat de eerste tijd na een moeilijke periode of dag, er even een uforisch gevoel komt, en daarna zak je in. Dat is normaal want dan komt er eigenlijk de spanning van een paar dagen uit. Je bent zo gericht geweest op je kleintje en daarbij jezelf en jouw gevoelens voorbij gelopen hebt. Maar als je wat kwijt wilt meis. Schrijf maar hoor, vertel maar dat je baalt of het ff helemaal niet ziet zitten. Allemaal heel begrijpelijk:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee lieverds allemaal,
heb er nog niks over verteld op het frum maar heb echt problemen met m,n oudste en loopt gewoon uit de hand hier.
Vandaag weer een mail van z,n mentor gehad,het blijft ellende.
Weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.
Doe echt alles voor al m,n kids maar raaak de grip kwijt bij hem,
moeilijk.
Hij gaat echt te ver maar wat kan ik ermee.
Wilde dit eigenlijk op het aparte draadje plaatsen van extra aandacht voor jou probleem maar ik weet het gewoon ff niet meer!
dus.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je,
soms denk ik....het zal wel aan mij liggen,

4 kids,
groot leeftijdsverschil,
toch wel druk met de kleintjes maar die eisen ook gewoon best veel aandacht op!
Maar ben daarom juist bewust ook zoveel met die andere 2 bezig juist omdat ik het zo besef dat die kleintjes best veel aandacht vragen.
Veel met huiswerk bezig,even samen naar de film,even winkelen,
Vandaag is hij echt zwaar over de grens gegaan en weet gewoon niet hoe te reageren.
is voor mij ook de eerste puber maar jezus als dit het is....pppfff heb er nog 3 te gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB heb je miss wel gelijk in. Bedoel daar niets mee maar als ik op een openbaar forum merk dat mensen meer contact willen ben ik dankbaar voor het vertrouwen dat ze gegevens aan me geven. Die gevevens heb ik nooit bekend gemaakt en zal dat nooit doen. Mag miss hier niet zeggen dat ik die gegevens heb maar zeker wel gezegd. Fout van me en ben er nooit op gewezen dus blijkbaar er mee doorgegaan. Excusuus als iemand dat zo voelt maar had het dan wel gehoord neem ik aan. BB nu zit je ff verkeerd want pronk hier niet mee, het is al triest genoeg dat we hier zijn. Probeerde denk ik onbewust aan te geven dat er wel mensen zijn die je kan vertrouwen omdat we weten dat alkies niet te vertrouwen zijn maar niet moeten generaliseren. Begrijp heel goed je verdriet om je vrindin maar laat mij niet die kussen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya of je het nu hier of op dat andere draadje zet, als jij het maar bespreekbaar maakt. Wat bedoel je met hij is zwaar over mijn grens gegaan. Kun je wat vertellen wat hij verkeerd gedaan heeft? En hoe oud is hij?
Lieverd je kunt niet meer doen dan wat je doet, ga jezelf a.u.b. geen schuldgevoelens aan praten. Hoe kijkt jouw man er tegenaan? Kan hij hierin ook iets betekenen? En is er je hulp aan geboden om samen met b.v. het maats. werk iets te gaan doen of bureau jeugdzorg. In ieder geval iemand die jullie kan helpen hiermee?:heart::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Yajala... puberen, dat is niet gemakkelijk!!
Erg genoeg.. het hoort erbij en daar worden ze sterk van.

Blijf in elk geval jouw grenzen aangeven, wat niet kan kan niet! En daar consequenties tegenover zetten!
En onthoud dat het weer over gaat.... echt waar. Geef niet jezelf de schuld! En: hou het koppie helder!!

4Kinderen, een geweldige taak in het leven!

Maar ik moet er uit. Nog even wat anders doen en dan maar niet telaat in bed.

Trusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, veel sterkte meid!
Doe wat goed is voor jou! Niet de moed opgeven.... mens ga lekker aan de thee... vergeet het: de roes helpt je alleen maar verder weg...

KOm op, zo'n sterk wijf als jij bent, wat zullen we nu beleven!!!
Suus: mens, ik denk aan je!!
xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks maar ja 10 dagen opgesloten,crisisopvang,op de hARtbewaking gelegen met de ambu uit de kliniek gehaal slik 25 pillen per dag,man denkt over scheiden en dan te horen krijgen dat je over bijna 4 weken pas een adviesgesprek hebt en dan op de wachtlijkst,5 maalaalgegeven bij verschillinde instanties waar ik loop dat ik de verkeerde neigingen heb en soms drie maal mn daagdosis medicijnen neem met wiijn en dan door zon ... te horen krijgen over 4 weken komt u maar terug, kwaad naar de huisarts die is ook woedend en gaat ze maandag bellen om te kijken wat ze kan doen. sorry hoor maar ik be op geestelijk een wrak,o laat ik de delirium niet vergeten waar ik bijna inbleef in de kliniekmensen zien een meisje van 33,klein enblond en vrolijk terwijk ik een wrak ben en van binnen kapot ga, maar wil jullie niet depri maken dus go for it schatten.
xx
suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje meis, wat gaat het daar toch allemaal laks hé? Bah. Probeer sterk te blijven meid, hoe moeilijk dat nu is. Je voelt nu zo veel en het is misschien allemaal zo'n warboel met je gevoeleens, maar daar komt ook weer orde in hoor, geloof me.

Mick leuk dat we je weer zien.;)

Cathy voor dadelijk welterusten.

Ya ik hoop dat je vanacht een beetje kunt pitten lieverd. Ja eer je die kleintjes groot hebt. Dat gaat met veel pijn en moeite. Als het eenmaal zo ver is, kun je trots zijn op jezelf.
Slaap lekker:sun:

Mensen ik duik er ook weer in. Ben moe dus zwaai naar jullie met een oog al dicht en het andere oog houd ik nog ff open met een luciferstokje.
Trusten lieve kanjers.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...