Houtje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Goedemorgen!Goh, da's lang geleden dat ik de eerste ben geweest. En ik heb alleen maar goed nieuws. Heerlijk geslapen, in mijn eigen bedje, heerlijk om weer thuis te zijn en "het achter de rug te hebben".Ik heb natuurlijk nog veel pijn, ja duh-huh. Maar ik vind het zo lief van mijn ex, Henk zouden we hem noemen, dat hij nog tot vandaag wil blijven.Ik kan nl. nog heel erg weinig, maar dat kun je door het toetsenbord heen niet zien hè.Heerlijk om weer bij de kids te zijn, en ik weet dat ik nu alleen maar beterder dan worden want DE PIJN IN MIJN ARM IS NOG STEEDS WEG!!!!De wond valt reuze mee, en de bovenste laag is geplakt, en dat ziet er nu al mooi uit ipv hechtingen.Ik kan de discussie van de laatste dagen alsmaar niet goed volgen, ook omdat er veel nieuwen zijn, dus ik ga maar eens een hele week of meer terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Goeiemorgen allemaal,Het is al de 17e hoor lieve Houtje.... ja het gaat weer hard.Volgens mij gaat het een mooie dag worden met veel zon.Ik hoop dat ieder er van kan en zal genieten!!Fijn hoor Houtje: het begin is er weer!VM: ik hoop dat de baseball knuppel op zolder kon blijven?Suus, veel sterkte.IK hoop ook dat Mick nog komt kletsen hier, want gister ging ze bescheiden weer weg....?Nou, sterkte voor wie dat nodig heeft.Ik ga maar es aan het werk. Doei doei:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Goedemorgen vroege vogels, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Goedemorgen,Houtje,.En natuurlijk Tas en Cathyook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 morge tina!tis helemaal niet leuk om een hele dag terug te lezen Dar ziek, yayala heeft een puber, suus gaat nog steeds niet, gelukkig ligt houtje netjes in bed en waarrempel zie ik hannah gelukkig weer voorbij schuivendrup blijft dorst houdenbolletje blijft moederen en nu vergeet ik natuurlijk nog een hele hordeohhh en VM wil met knuppels meppenik zou bijna zeggen;KOM OP! de zon schijnt, het is weekend, de problemen van de week mag naast je neergelegd worden en nu zijn jullie aan de beurt.Verwen jezelf, heb jezelf eerst lief, laat die eerste staan en geniet wat deze dag te bieden heeft.ik ga daad bij woord voegen, ik ben bezig om mijn koffertje te pakkennou ja, de koffer staat er er zit nog niets in Ik wordt straks opgehaald en ik ga lekker twee dagen naar de campingbeetje tuinieren en lezen een beetje ontspanning zoekenhet is toch een heftige week geweest, ik ben blij dat ik voor mijn gevoel eindelijk met iets positiefs bezig ben.maar het gaat niet in de koude kleren zitten.wat zijn de plannen van hier??iets leuks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 JOEHOEEEEEE,laat iedereen me nu hier in mijn eentje zitten pieteren?lekker dan weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 joehooooeeeee tas , ik kom net binnen rennen... ben je er nog??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Hoe is het gegaan de afgelopen week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 joehoeeeee,ben er nog hoor! zit namelijk nog steeds naar dat lege koffertje te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 hihi, twee onderbroeken, bikini , schone spijkerbroek, tshirt make up en een paar handdoeken.... klaar is tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Even snel goedemorgen! Ga zo werken...Iedereen een fijne zaterdag. Hier een strak blauwe lucht en een stralend zonnetje, joepie!Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 werk ze ekster, fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ha,ik denk dat er meer boeken ingaat dan onderbroeken!dat is het voordeel van de camping, daar mag je...........smeerkezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 morge ekster!en werk ze maar weer!v3rgeet ondertussen niet te genieten van het zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 fijn dat houtje er ook weer is en dat het goed met haar arm gaat... mooi. eigenlijk moet ik nou de hele vorige dag teruglezen... beter van niet.zit nog even een beetje te suffen... zo raar gedroomd vannacht, de ene rare droom na de andere .... pfffff en allemaal van die dromen waar je je niet prettig bij voelt, gauw maar proberen te vergeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 nou, die twee onderbroeken kunnen er toch nog wel tussen??? Maar je hebt gelijk hoor, lekker lezen. Straks hier aan de slag even en dan vanmiddag ook lekker in de tuin lezen.... tenminste als het een stukkie warmer is dan natuurlijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 wat is dat toch?ik heb voorheen ook zo erg gedroomdnu niet meer, of tenminste ik onthoudt het nietmaar ik hoorde Dar er ook al over, zo levensecht die dromeneigenlijk zou je je dromen moeten opschrijven yvonneje weet nooit wat er nog eens terugkomt, misschien herken je het wel in het normale leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Hier ook een goedemorgen.Tas, smeerkezen is 1 ding, maar vergeet je tandenborstel niet Trouwens een lekkere trui voor 's morgens vroeg lijkt me ook geen luxe. Weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het nul graden.Mijn plannen voor vandaag: beetje klooien, beetje teutelen, beetje shuffelen en hopsen. Zoals het op mijn pad komt.Heel fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ben even poedelen en ruimte maken voor kindliefkan die haar banksaldo bekijken en dan kan ze beslissen of ze tot 13.00 of 17.00 uur gaat werken.hihihi,ik weet de uitslag al!gewoon tot 1`7.00 uur dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ha morge Vie,goed dat je het zegt!!die had ik dus rustig vergeten normaliter ligt daar mijn halve inboedel maar tja.........het begin hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 hihi, morgu Vie, ja Tas , ze heeft gelijk, tandenborstel niet vergeten hoor.....Maar die dromen..... ik herken een hoop ( in een andere setting dan) zijn wel dingen die me bezig houden of bezig hebben gehouden. Wil liever geen dromen op gaan schrijven. heb dat heel vroeger eens een poos gedaan, je wordt dan steeds beter in het onthouden. Vond ik toen heeeeel interessant.. tot ik droomde dat ik een bekende vermoordde met een mes........... heb me een dag zo ellendig gevoeld, bleef op mijn netvlies staan. Sindsdien doe ik dat niet meer. Probeer in mijn wakkere leven de boel op een rijtje te houden/ krijgen en in wakkere staat te ontdekken waar schoenen wringen.. wil niet meer via dromen ontdekken wat mij bezighoudt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Hoe laat word je trouwens gehaal Tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Goeie morgen lieve vrienden,Houtje wat lief van je ex dat hij je helpt, en wat zalig dat je geen pijn meer hebt in je arm.Cathy werk ze meis.Zaterdag werken?Eks ook al. Moet ik jullie nu sterkte wensen?Morning Tien:rose:Tas wat lekker meis, naar de camping. Het wordt goed weer hé?Naar hé Von. als je rot droomt? Nou ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.Ik heb weer goed geslapen. Ben s'avonds best erg moe. Hoiop dat dit over gaat want dat is niet prettig.Ga zo ff boodschappen doen en duik dan weer de tuin in. Maar weer eens een hoop grond verplaatsen, voor zover dat lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Okido, kind mag nu even dus.... Maar je hebt nog helemaal niets verteld over de afgelopen week, zal best heel intensief zijn. Maar klikt het een beetje tussen jou en mensen waar je mee te maken hebt bijvoorbeeld? Ik ga me ook ff wassen... ben zo weer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ook goeiemorgen Bol. Las van de week dat het met Jos lekker ging. Heeft zich dat voortgezet???? Zou zo heerlijk voor jou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden