Spring naar bijdragen

Maandag 19 april

suusje777

Aanbevolen berichten

goede morgen allemaal,
suusje sterkte,
harry ga er weer tegenaan. ik doe met je mee.
ik heb afgelopen week weer veel te veel gedronken. ik zat in een flinke dip. wegdrinken lukt niet. maar met een nuchter hoofd proberen dan. ik weet niet waar ik mee bezig was, maar wil ik nog iets van het leven maken dan moet ik toch echt stoppen met drinken.
toch m'n 'neus' weer af en toe laten zien. heb toch tijd genoeg want zit met de hand in het verband.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Suus veel sterkte vandaag.

Rapilos ik blijf voor je duimen dat je de juiste flat voor jezelf vind en dat houd ik vol net zolang todat je hem hebt.

Alaine als jij terug wilt naar Amsterdam dan heb ik hier een prachtig huis te koop en kan ik eindelijk hier weg hahaha.

Voor degenen die gaan werken of gaan therapieen ( gaan therapieen is zo te zien een rare woordspeling maar wet even geen andere) veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Drup,

Ok, Igor ik ga met je mee...

'k Had trouwens geen enkel exuus, integendeel, misschien is dat het wel, voelde me prima, de wereld (mijn wereldje) lacht, de mensen zijn aardig en lief en dan denk ik: nu moet een glaasje ook kunnen.
Zo ontzettend fout en stom: weg mooie wereld, weg lieve mensen, in plaats daarvan een verdrietige vrouw die met zichtbare weerzin een glas wijn voor me inschenkt.
Dat vind ik nu erg, gisteravond vond ik het gezeur en kon het me niet schelen.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé hé die mannen toch Bor. Die maken van een druppel al een bloedbad. Mijn broer, 1.85 groot en 110 kg. piepte er ook tussenuit. Maar werd terug gehaald. Er werd gezegd jij heb ook mede gezorgd dat het kind er komt, dus nu zal je er potverdorrie ook bij blijven. Wat een helden zijn het toch hé?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie naam. En ja een normale bevalling dus met de gewoonlijke reactie van de vaders. Hier kan ik altijd smakelijk om lachen. Maar eigenlijk ben ik geen haar beter want toen ik op de verloskamers werkte was ik altijd zo emo betrokken dat ik telkens weer vergat op de klok te kijken hoe laat het geboren werd dus kreeg daarom altijd weer op mijn kop. Vond die baby's zo snoezig dat ik ze in mijn armen hield om te vertellen hoe lief ze waren maar ondertussen vergat ik ze aan de moeder te geven. Heb 30 jaar in de verpleging gewerkt en die waren mijn enigste aandachtpunten die ik ooit heb gehad. Valt dus wel mee maar vergeten zal ik het nooit.

Geniet er maar lekker van en alle goeds voor het prille gezinnetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Als ik het zo nalees zijn er weer een boel goede voornemens vandaag bij sommige forummers.
En ik lees ook tussen de regels door veel Hoop, wat voor de een dit betekent en voor de ander dat.

"een droge dag, een nieuw huis, een huis om te verkopen, een nieuwe balans, een goed gesprek, goede raad, betere nachtrust, een verhaal om kwijt te kunnen, vriendschap, de steun van een echtgenoot, zon, gezondheid en een waardevol leven etc."

Vandaag hier: mijn lelijke hoest kwijtwillen en de vermoeidheid. Verder de wens om flink wat in de tuin te gaan doen.

Op het moment lukt het me beter om niet te drinken. Soms even de aandrang, maar als ik dan denk aan wat het met me doet dan kan ik het gemakkelijk laten. Meestal vind ik het niet lekker meer; drinken krijgt echt walg-associaties. Alleen maar helpend dus. Een tijdlang vond ik het onwennig en vreemd om niet meer te drinken, maar dat gaat steeds gewoner worden. Als ik het omdraai dan wordt drinken dus abnormaal.... goed zo Cathy!

Ik wil nog van alles zeggen tegen mensen afzonderlijk.
In elk geval tegen Bor: van harte met je kleindochter; prachtig nieuw leven!!

En Suusje: ik herinner me van jou dat je veelal bezig was anderen het naar hun zin te maken en dat je niet goed voor jezelf kon zorgen. De uitdaging ligt daar: ga in kleine stapjes beter voor jezelf zorgen meid: bij alles wat je doet moet je je afvragen of je voldoende goed voor jezelf bent! Stapjes richting gezond worden en weer voeding leren geven aan je eigenwaarde. Wég met de vernietigingsdrang!!
Zorg dat je je huisarts achter je krijgt! en drink in elk geval geen alcohol meer. Sterkte meid. Jezelf een waardevol mens gaan vinden is m.i. het eerste en belangrijkste!!

Mmmm, te lang verhaal.... snorrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
vanuit een zonnig Groningen. Borretje, van harte gefeliciteerd met je kleindochter.
Het is heerlijk om oma te zijn, ik heb 4 kleinkinderen en heb nu ook meer tijd voor ze, nu ik weer thuis ben.
Suus, goed van je dat je de alcohol hebt laten staan, het is al gezegd maar de medicatie niet zelf regelen.
De huisarts kan je adviseren om af te bouwen, het zijn heftige middelen die je slikt. Take care meisje.

Ik heb een hele lange to do lijst en de afgelopen maand heb ik al heel wat afgevinkt.
Vanmorgen moest ik 5 telefoontjes plegen en die zijn nu klaar, heerlijk is dat.
Vanmiddag moet ik ook weer veel van mezelf maar ik denk dat ik het bij 2 dingen houdt. Daarna met een boek in de tuin.
Ik loop nl soms in een te hoge versnelling. Is niet goed voor mij. Maar beter als drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen.

Als eerste ben ik heeeel blij dat het zonnetje schijnt!

Ten tweede iedereen bedankt voor de reakties op mijn hartkloppingen-onrust draadje. Bedankt voor de adviezen, het stelt mij iig weer een beetje gerust te lezen dat er meer mensen zo lang last hebben gehad en ik deze tijd min of meer maar "gewoon" moet doorhobbelen (of af en toe kruipen:D).

Ik ben nu iig bezig yoga te regelen, ga zo'n Mariadistel drankje halen, heb Berry-Blaster van American Sports zien staan, is dat een goede? En vit.B slik ik al, is nu 50mg per dag (in een b-complex), is dat genoeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...