Otje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Bolletje !! Haha !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Ik ga even boodschapjes doen, vanavond vergadering, misschien tot laat, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Bol als er hier een prijs uitgereikt wordt voor de leuksteverschrijvingen dan nomineer ik jou!kunstwippers, hoe verzin je het,ik kwam niet meer bij van jullieschrijfsels van vanmiddag.is weer eens wat anders dan adb en aanverwante problemen.ja ja vast wel alcohol-gerelateerd, ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hahaha Jane ik zie het nu ook. Wat stom hé? maar we mochten fouten laten staan hé?Nien flipje, neu die trekt me niet zo. Veel te netjes. Eigenlijk, maar heb ik al eerder geschreven, val ik op mannen met flink veel haar op borst, buik, benen en vooral op het koppie. En een lange baard en een staartje. Dat zijn mijn mannen. En dan nog een stoere motor, waar ik nooit op zal gaan hoor maar het staat zo mmmmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Had ik eigenlijk maanden het idee hier op een ADB-site te zitten... »zucht» Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Tuurlijk zonde om weg te halenwe gunnen de rest ook even een leuk moment toch?Zeg Bol, gelukkig moest je vanmiddag niet naar de hemaom een BH te kopen, ik lees net dat daat een vrouw van 61is neergestoken! (telegraaf.nl) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Niwi, die zuchtis die van genot?ergernis, vermoeidheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Een zucht geeft lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 ik probeer me dat visueel voor te stellen, Jane......maar krijg niks in beeld van kunstwippers...wel van AA-cupjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Jane hé bah, kun je nou nog niet eens bij de Hema rustg lopen. Wat vreselijk weer.Niwi Kunstmatige wippertjes dan. Incl. baterijen die je achter je ogen moet plakken. Dat zijn wippers die niet handmatig te bedienen zijn. Joehoe, Alllluuuuuffffffje, vriend waar blijf je? Ja Alf blijft wel vaker dagen weg hoor dus hoef ik me toch geen zorgen te maken. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Zo Soothe,kon je je harem niet zolang missenios is je straatje (om) ineens gekrompen,zo snel weer terug voor zo'n öude"man:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Wel fijn dat je zo meedenktNiwi, misschien niet visueel ingesteld?Bol leg eens uit van die kunstwippers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Broodje eten. Straks oefenen met de Doedelzakken.Errrrrrrg leuk xxVanavond komt Jackie Brown op tievie. 20.30Voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Bij AA-cupjes heb ik het idee van plastic koffiebekertjes bij AA-meetings ??...correct ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 nou dan hebben ze nog grote koffiebekers daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Bedankt voor de tip Woman,om me op te verheugen als ik straks me rot sta te zweten, bij het spinnen!een goeie film als beloning is nooit weg,wordt wel weer een latertjeen mijn B&Bgasten willen graag erg vroeg ontbijten:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 de ene verslaving vervangt de andere, igoren een kinderhand is gauw gevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hou jij het daar maar bij Niwi,ik ben nog nooit op een AA meeting geweest(heb er wel een in de planning trouwens, dus zal eensopletten op die cupjes)correct dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 kleine handjes Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 misschien toch melkcupjes Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 groot genoeg om alles te omvatten, Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 quote: Originally posted by: niwiBij AA-cupjes heb ik het idee van plastic koffiebekertjes bij AA-meetings ??...correct ?? Nee nee Nietwiet, dat zijn van die toeters die Madona ook draagt. 't Lijkt heel wat maar is niks.Je moet als kerel op letten als je ligt te knuffelen, ze zit met die toeters zo in je ogen. Gevaarlijk wijfie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 doen we het dan al die tijd al verkeerd, bolletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Jane uitgelegd om 17.59. Zie hier boven ergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hoe doe jij het dan Niwi? Vertel vertel?Is het jullie nooit opgevallen dat die Madona altijd met mannen danst die heeele grote neusgaten hebben. Volgens mij had zij toen teveel gezopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden