Spring naar bijdragen

dinsdag 20 april

tapas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol als er hier een prijs uitgereikt wordt voor de leukste
verschrijvingen dan nomineer ik jou!
kunstwippers, hoe verzin je het,
ik kwam niet meer bij van jullie
schrijfsels van vanmiddag.
is weer eens wat anders dan
adb en aanverwante problemen.
ja ja vast wel alcohol-gerelateerd, ik weet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Jane ik zie het nu ook. Wat stom hé? maar we mochten fouten laten staan hé?:P

Nien flipje, neu die trekt me niet zo. Veel te netjes. Eigenlijk, maar heb ik al eerder geschreven, val ik op mannen met flink veel haar op borst, buik, benen en vooral op het koppie. En een lange baard en een staartje. Dat zijn mijn mannen. En dan nog een stoere motor, waar ik nooit op zal gaan hoor maar het staat zo mmmmmmmm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane hé bah, kun je nou nog niet eens bij de Hema rustg lopen. Wat vreselijk weer.:(

Niwi Kunstmatige wippertjes dan. Incl. baterijen die je achter je ogen moet plakken. Dat zijn wippers die niet handmatig te bedienen zijn. :P

Joehoe, Alllluuuuuffffffje, vriend waar blijf je?:heart: Ja Alf blijft wel vaker dagen weg hoor dus hoef ik me toch geen zorgen te maken. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
niwi

Bij AA-cupjes heb ik het idee van plastic koffiebekertjes bij AA-meetings ??...correct ??

Nee nee Nietwiet, dat zijn van die toeters die Madona ook draagt. 't Lijkt heel wat maar is niks.
Je moet als kerel op letten als je ligt te knuffelen, ze zit met die toeters zo in je ogen. Gevaarlijk wijfie hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...