Spring naar bijdragen

dinsdag 20 april

tapas

Aanbevolen berichten

Ik verbaasde me er al een beetje over Emmaroos.
Eerst 25 jaar geen contact en dan samen alles op een forum delen
Maar dat zegt misschien meer van mij dan van jullie hoor.
Ik zou het nl niet echt prettig vinden als hier bekende van me waren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

vanmiddag ben ik naar het revalidatiecentrum geweest en er is een wachttijd van 4 maanden voor neurorevalidatie.
Nu willen ze eerst de neuropsychologische test over doen en daarna, als de uitslag binnen is moet ik naar een psychiater voor diagnostiek.
Waar ik nu zo verdrietig en boos om ben is dat ik dit hele jaar dus nog wel thuis zit en daar baal ik gigantisch van.
ik heb er zelfs ruzie net mijn man om want die vind me een doemdenker en die vindt dat ik moet leven bij de dag.
Ja dat is lekker, ondertussen zit ik hier maar.
Ik had met die hersenbloeding een overlevingskans van 20% en al wat ik doe is zeuren over werk, alsof dat allesoverheersend is.
Jullie zullen me ook wel op mijn kop geven maar dat mag ook hoor. Ik voel dat nu eenmaal zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou ik je op je kop moeten geven Emmaroos???
Je zit in de acceptatiefase dat je lijf blijkbaar niet meer doet wat jij wilt.
Nou ik geef het je te doen.
Logisch dat je boos, opstandig en verdrietig bent.
Schrijf het hier maar mooi van je af hoor, want dat is nog altijd beter dan
de oplossing gebruiken die je altijd gewend geweest bent!

Stukje gewist wat voor Adam was
yesssss ik leer!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam ja dat is dan wer de andere kant, ook wel iets om over na te denken.
En Witte, dat is ook zo en ik ben ook van plan om gewoon mijn boosheid en verdriet te uiten, idd beter als drinken.
Maar het voelt niet goed nu en ik ben echt superchagerijnig, boos, verdrietig, voel me bedonderd door mijn broer enzenz maar ik drink niet!!!!!

Ik ga er even vandoor. De opa van mijn schoonzoon is overleden en wij gaan op condoleance-bezoek.
Vanavond kom ik weer.
Liefs Em

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ja na het stukje over je zus wil ik het wel weer intrekken
Ik dacht dat je ons weer kwam laten inzien dat we hier
alleen chatten over er niet toe doende zaken....

Maar bij deze mijn excuses,
ik trok te snel mijn conclusie en zag het later pas
omdat onze berichtjes elkaar kruisde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Dar ik geloof er niet in maar soms denk ik wel eens dat mijn overleden dierbaren behoeden voor nog erger. Ben wel mindervalide maar nog lomp ook geloof ik hahaha. Ja ben klein en tenger daarom heb ik mezelf druppeltje genoemd hier. Mijn mond is ook klein maar zou je niet zeggen als je soms hoort wat er uit komt.

He Emma wat vervelend dit colflict. Eindelijk weer contact en gebeurd er dit. Nare er aan is dat jij het niet wilde maar nu weten we dus allemaal dat jullie broer en zus zijn. Hij kan de posting weghalen maar het is dus al bekend nu. Naar voor je meid, hoop dat jullie eruit komen samen want hij moet wel respect hebben voor jou wil en als hij het wel wilde vertellen dan hoort dat in overleg met jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Adam dat vrees ik dus ook en had het hier al neergelegd dat ik niet goed meer weet of ik nu nog wel geloofwaardig ben. Ik kan wel zeggen dat ik niets gedronken had maar dat is allen maar mijn woord (weet heel goed dat alkies liegen) en andermans gedachten er over. Naja als ik het voor mezelf maar weet en trouwens dat hadden ze in het ziekenhuis dan wel geroken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi VM; leuk dat je aan m'n boompje denkt ;)

Coco; een kamermeisje werkt hier voor ca.3E per uur in de hotels, het zwarte tarief dit jaar
voor seizoenwerkers en onder het motto graag of niet. In vergelijking; in buurland Albanië
is dit 1E per uur.

Hoi Dar, ja het is overmacht, in de kleine lettertjes worden wel natuurrampen genoemd
zoals bosbranden, aardbevingen die hier elk jaar zijn (vulkaan had ik nog nooit bedacht).
De garantie die we geven als we het bestelde niet kunnen leveren, is dat er een vergelijkbaar
alternatief wordt aangeboden; de klant heeft dan de keus; alternatief accepteren of geld terug.
Alternatieven die we nu geboden hebben zijn; tussen nu of de komende 3 weken alsnog
op vakantie komen of in het najaar vanaf 1 sept. Daartussenin zit weinig ruimte meer.

Maar ik begrijp je vraagstelling niet; wat bedoel je; dit afdekken in kleine lettertjes,
geen terugbetaling dan? Ik probeer liever klantvriendelijk te blijven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
adam

Ja Witje, ik ben niet altijd even serieus of aardig hier zeg maar,

Maar als je eens wist hoeveel verdriet ik over mijn zuster heb,

die zuipt zich helemaal naar de kelder en ik kan er niets aan doen.

Ik heb het altijd voor mezelf gehouden hier, dat is haar probleem,

daar ga ik dus verder hier niet over praten.

Maar het deed me zo'n verdriet om te zien op de verjaardag van mijn neefje,

dat ze steeds naar de keuken ging om stiekum te drinken,

en daardoor bijna apatisch de verjaardag voorbij liet gaan en niets meer in de gaten had.

Maar niets, je kan niets doen als een alcoholist wil drinken, helemaal niets,

en dat doet mij vreselijk veel verdriet

Adam:heart::heart::heart: heel veel sterkte. Ik kan me je bezorgdheid voorstellen. Het doet altijd pijn als je een dierbare naar de vernieling ziet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik echt erg voor je Adam
Het lijkt me echt verschrikkelijk als je je zus zo bezig ziet.
En dan daarnaast ook nog ziet dat haar kinderen er onder lijden.
Echt rottig dat je haar op dat punt niet kan bereiken
Helemaal als je zelf alleen maar ervaart hoe goed het leven kan zijn zonder...
Ik hoop voor je dat ze ooit in zal zien, dat dit het niet is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Adam met het verdriet over je zus. Als iemand wil drinken doet hij/zij het toch maar is wel erg verdrietig voor de naasten.

Dank dat je even door me heen prikte. Had al mijn twijfels dit te posten maar tevens niets te verbergen wat alco betrof dus dacht waarom niet dan. Notabene was ik onderweg naar de huisarts en daar ga je niet met een kegel naar toe. Had ook mijn hondje bij me dus ben er dan verantwoordelijk voor.

:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Adam, ik ken het probleem mijn moeder drinkt ook altijd stiekem en als ik merk dat ze steeds verder weg zakt zoals laatst op haar verjaardag, doet mij dit ook erg veel verdriet, ik zeg dit ook maar niet meer tegen haar want wanneer ik dit wel doe, heb ik vanzelfsprekend ongelijk en drinkt ze geen druppel, doet erg veel verdriet ik herken het dus heel erg, is erg moeilijk !! :(
Sterkte !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Dar,

Een foto van Woman's date op de site... dat gaat wel een beetje ver.
Misschien mag zijn buikje er wel op...

Iiiiee! Bol, eet jij kalfsvlees? Gelukkig geen kistkalveren, maar ik vind het zo'n sneu idee dat ze amper geleefd hebben. Nee doe mij dan maar een lamskoteletje.
Grapje. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, gefeliciteerd.

Bedoel je te zeggen, dat er in Haarlem niet gejat wordt?
Mijn moeder is Haarlemse en ik houd van Haarlem,
ben er vaak.

Kan er niet wonen, omdat mijn opgebouwde woonduur in de regio Amterdam ligt.
Sociale woningbouw!

Zou je mij als buurman willen hebben, dacht het niet.:)

Dag Ome Wing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alaine deze kalveren zijn geloof ik een jaar oud dus niet zo erg kalverig meer hoor. Ik heb ze gezien. kolosale dieren. Prachtig mooi. Maar het zijn geen kalfjes van een week oud hoor. De dieren staan in een hele grote weide en hebben tot de slacht een goed leven.

Goeie avond Flipa.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam,

Je verhaal herken ik. Dat deed ik ook op de feestjes bij ons thuis.
Door EmmaRoos en Rob kom ik op het idee:
misschien ben ik wel je zus. :)

Dat zou toch ook wel raar zijn, als ER en LS er pas na jaren forummen achter zouden komen dat ze elkaar zo goed kennen. Oftewel toch niet zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...