lady jane Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 en ze date-tten nog lang en gelukkig!nou daar kan ik wel op slapen hoor.Dankjewel Woman en fijn voor je dat het zo leuk washeb je verdiend!!!!!!!!!!!welterusten, nu echt:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Mocht dat dan niet Vie?? Oh ik heb de Telegraaf al ingelicht........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Haha, ik ben net op tijd bijgelezen zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ja ik vond het ook heel bijzonder dat jullie allemaal zo meedenken en leven. Superlief en een warm hart heb ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Fijn woman dat het zo goed verlopen is, ben heel blij voor je en hoop dat het iets wordt tussen jullie. In elk geval gun ik het je van harte en hoop dat je hierop lekker kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik ga nu nog even chillen, kom zo nog terug. Dag lieverds xxxxxxxxxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Woman, klinkt goed! Kan hij dansen?EmmaRoos is er over jou niets vunzigs te vertellen? Zeg ik ga ook een beetje opslomen, er moet toch eens geslapen worden. Voor mijn doen al erg laat. maar vandaag bijzonder interessant hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Hahaha genoeg Vie, maar dat zal ik jou aan je neus hangen, mensen onthouden dingen en ineens is het weer 5 december, weet je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Slaap lekker Vie en slaap lekker Co:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Wat fijn Woman, dat je het zo naar je zin hebt gehad, straks lekker over dromen?Slaap lekker JaneVie, slaapt ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Dat heb ik nou toch zo vaak, als ik eindelijk bij ben gaat iedereen slapen!Ik ben het zandmannetje niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Als een roosje Fotograaf, en dat ga ik bijna ook doen. O ja, dat was ik even vergeten, jij bent een nachtmens hè?Ik niet, kan het daglicht bijna niet afwachten.Hè EmmaRoos, geef eens één sappig detail.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Maar Foto, ik ben er ook nog hoor, ben ook altijd laat, maar ook vroeg, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik maak me eerlijk gezegd een beetje zorgen dat we niets van Alf gehoord hebben, na zijn muziekweekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Nououou, ik heb nog wel eens de gewoonte om me aardig.......uit te leven, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ja, nou wil ik natuurlijk meer weten. Dit is te vaag Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Lekker he, dat je daar alle kanten mee op kunt, hahaha.Ja Foto, vind ik ook raar, ben ook bezorgd.Ook niks van Suus, maar dat verwachtte ik al en VM zei ook iets vaags, kon je niks van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ja zo kèn het wel weer EmmaRoos. Wat betekent dat, een been in je nek leggen of...Hihi, wat je niet wil vertellen doe je lekker niet.Fotograaf, ik denk dat Alf niet in zeven sloten tegelijk loopt en dat hij zich wel weer meldt als hij er aan toe is. Denk je niet?Adem in... adem uit... loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik kom special nog es kijken voor Woman, normaal ben ik niet zo'n laterd, ook geen vroegerd trouwens.Maar het was blijkbaar leuk!Suus heeft een ban, het gaat verder eigenlijk goed met haar!!Ya komt waarschijnlijk morgen uit de kliniek.Nu ga ik slapen!! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Misschien heb ik wel een dubbelleven Foto.Overdag een keurg nette getrouwde vrouw maar 'snachts wordt het beest in mij wakker, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Je hebt helemaal gelijk Vie wat betreft Alf.Maar je reactie op Emmaroos roept toch vervelende associaties bij me wakker..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 VM, ok dat is dan duidelijk.Fijn dat Ya weer thuiskomt.Jammer dat je weer weggaat maar slaap lekker meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Dankjewel Nien, goed om te horen allemaal.Welterusten, sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Wat bedoel je met vervelende associaties Fotograaf?Wil ik graag weten, want het was als een grapje bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Haha, ik wilde je alleen maar nieuwsgierig maken, was niet de bedoeling dat je ervan schrok. Sorry.Het deed me namelijk denken aan mijn moeder. Die deed dat vroeger namelijk letterlijk, haar been in haar nek, als ze een slok op had. Dsn keek je dus recht in haar jeweetwel....Dan schaamde ik me dood, vreselijk, ik zie het nog steeds voor me, zo genant :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden