Spring naar bijdragen

Woensdag 21 april 2010


albertina

Aanbevolen berichten

Zit ook nog te wachten op woman maar als het later word dan half 12 (vrees van wel als het gezellig is) dan ga ik ook slapen want moet om 8 uur al bij de HA zijn en natuurlijk de dieren en mezelf verzorgen dus ook vroeg op.

Ja lachen jullie maar om mijn verhipte scoot en dat kan ik nu ook maar tis toch heel vervelend en luisteren doet hij ook niet hahaha. Naja hopen dat ik er morgen weer op durf als ik naar de HA moet en dat het verband eraf mag blijven want mijn haren staan stijf van het geronnen bloed dus dan lekker koppie wassen als het mag.

Ach Coco wat naar voor je zus, wens haar maar sterkte van me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 360
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor, ik ben er ook nog. (Even.) Was ook benieuwd naar Woman haar avond.
Hier heel gezellig geweest, maar echtgenoot viel in slaap tijdens Verschrikkelijk Belangrijke voetbalwedstrijd, hihi.

Jannigje ik weet niet of je je nog steeds buitengesloten voelt. Voor mij ben je dat niet. Laat dat gevoel maar gewoon los, zou je dat kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi verhaal, Co.
Onze Dhiejo is heel onverwacht overleden, zomaar en was nog maar 9, was een kruising tussen een bordercollie en een herder, zo mooi en zo lief, als ik mijn neus ophaalde dacht hij dat ik huilde en kwam me troosten.
Vie wat heb ik vanmorgen gelachen om jou, heb het zelfs mijn dochter verteld.
Ja Drup je wordt erg uitgelachen, ook door mij, hahaha( grapje hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van Vie vond ik zo leuk. We hadden het over lange relaties en Vie had een kennis die al 20 jaar vrijgezel is.
Had ze aan haar zus gevraagd, hoe doet ze dat toch, je wilt toch wel eens wat? Waarop haar zus zegt: niet iedereen is zo'n slet als jij.
Ik kwam niet meer bij man, hahahaha, begin alweer te lachen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi nog ff
Vie en dat noem jij kwaliteitstijd? Voetbal?:D
dan hoop ik dat Woman over wat anders kan praten
buikdansen of zo.
Nou ik denk dat ik er maar niet meer op wacht,
lees wel terug morgen
als ze tenminste nog aan ons denkt
met zo'n hunk in de buurt.
Truste lieve mensen:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Coco zo neem ik het helemaal niet op. Ik weet dat mijn manier van schrijven en vertellen vaak de lachkriebels opwekt en dat maakt mij dan ook wat vrolijker want mensen kunnen beter lachen om me als janken.

Zo ik kruip mijn nestje in met die lekkere warme diertjes die als een kruikje tegen me aanliggen. Lang genoeg op woman gewacht. Hoop alleen dat ze een aspirientje bij zich heeft (voor tussen de knieen) hahaha

Slaap lekker allemaal en voor degene die al slapen droom zacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het was superleuk, erg gezelig en het is een erg leuke man, intelligent en ook charmant want hij liet mij voor gaan door de deur :)
Ik zat lekker aan de warme chocomel en hij heeft twee biertjes gedronken.
Kreeg wel enorme graving heel even maar dat ging gelukkig snel weer weg want ik had tenslotte een groen pilletje geslikt.
Hij vond het ook leuk en we gaan zeker nog een keer afspreken. Het is du nog steeds spannend haha. Maar hij kwam wel een paar keer héél dicht bij me staan dus toen kreeg ik wel leuke kriebels :)
Maar braaf naar huis dus en elkaar zoiezo snel spreken op msn, en vandaar uit zien we wel weer wanneer en hoe.
Good vibes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...