igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 drup nou staat de scoot wel overeind, maar kun je er ook me weg nu of steekt hij in het zand ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Jane, het gaat wel weer. Ik ben gaan sporten en dat heeft me goed gedaan.Sinds ik gestopt ben met drinken ben ik veel gevoeliger, niet verwonderlijk natuurlijk. Wat ik voel is vooral veel verdriet, verdriet van jaren dat ik altijd weg heb gedronken om het niet te hoeven voelen. Het was teveel en te moeilijk. En nu voel ik dat dus. Dat is niet altijd gemakkelijk, maar wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Oh Drup, wat erg!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Klopt Jannigje, dat moet er allemaal nog uit,en dat is goed, dan komt er weer ruimte ookvoor dingen die je nu wel kunt toelaten en je voeden.Het wordt er helaas niet gemakkelijker op zonder drankmaar wel waardevolleren je kunt het hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ja allemaal het is wel k.t maar bij mijn ouders loopt het al zooooo lang al vanaf mijn 15e jaar was mij dit wel duidelijk maar ik dacht dat ik het wel even heel anders zou gaan doen... ahummmmm die appel is dus niet heel erg ver van de boom gevalllen, volgens mij zat ie er nog aan (aan de boom bedoel ik).Weet nog goed dat ik een keer bij mijn vader thuis sliep was toen 30 en zag hem rond 5 uur in de ochtend met de fles jonge jenever in de hand, ik dacht nou dit gebeurt mij echt nooit, wat vreselijk.Nou ik geloof dat het 2 jaar later bij mij het geval was, maar dan met wodka. Zo zie je maar...... oordelen is zo makkelijk maar als je in het zelfde schuitje zit, is het wel andere koek.Maar na veel vallen en opstaan, met name veel vallen, geintje drup !ben ik er toch gekomen. Maar ja, zou het heel vervelend vinden mijn moeder ook nog eens aan de alcohol te verliezen.... maar die keuze moet zij maken, kan alleen een luisterend oor bieden alhoewel ik nu merk dat ik beter mijn eigen plan kan trekken.Kreeg net al een mail dat het volgens haar toch allemaal wel mee viel !! dus.... Wel triest maar afstand (proberen) te nemen werkt het best.Vicarous weet je het is beter om niet veel van mensen te verwachten dan valt het ook niet zo tegen als het niet gebeurt !! maar blijf a.u.b. positief je gaat zo goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Had over je heen gelezen Igorwas net Canvasfilm aan het opzoeken,laters ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Thanx Drup stond te trillen als een rietje !! dat die onverwachte gebeurtenissen hakken er altijd erg in merk ik aan mijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Hoi fillippa,Knap hoor dat je al 4 jaar onder het juk vd alcohol uit bent.Jammer dat je moeder het nog niet zo inziet.Lijkt me een hele strijd voor je.Hoi VicariousBen blij je hier vandaag weer te lezenGelukkig heb je mn berichtjes opgepakt zoals ze ook bedoeld waren.Ik zou ook een keer het gesprek aan gaan met die vriendin.Misschien heeft ze het nl niet eens in de gaten wat ze doet.En ik hoop ook dat je snel hoort van de wsw wat ze voor je in petto hebben.VM, doe Yalala ook de groetjes van mij aubIgor ik hoop dat je vannacht weer als vanouds slaaptTis wel anders zonder huisdier maar nu toch weer lekker bij je.Drup, toch nog maar een keer die cusus aanvragen,lijkt me geen overbodige luxe:DIk ga afsluiten,wens jullie allemaal nog een fijne avond...(vergeten te zeggen dat ik ging afsluiten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 dank je witte. hij is weer 'veilig'thuis.trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 drup alles oke?je was ineens weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 hallo allemaal,Ben gevloerd, hele middag op de kleinkinderen gepast en nu net terug. Maar het was heel gezellig.Wat is er weer veel geschreven. Vind het erg jammer dat Jannigje zich het 5e rad aan de wagen voelt. Dat is dus echt niet zo. We horen er allemaal bij, jij ook meid.Filipa, wat erg om dat mee te moeten maken van je ouders, fijn dat je zo openhartig schrijft, joh. Het is goed om je verhaal hier kwijt te kunnen, ik vertel ook veel over mezelf en hier is het veilig, dat voel ik tenminste zo.Vica, ik zou er zeker wat van zeggen met die vriendin van jou, maar dat moet je wel durven natuurlijk.Fijn dat je gesprek zo goed ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 weltrusten isawerk ze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Igor de plaats is betegeld alleen de randen zijn beplant en daar knalde hij dus in hahaha. Dus toen hij overeind stond kon ik met hulp achteruit rijden en staat nu braaf op de tegels.Fijn dat je overleden hond weer thuis is. Ik maakte altijd een klein soort altaartje met kaarsje en foto er bij. Dan had ik een plekje waar ik even kon zijn als ik mijn dieren zo mistte en dat gaf toch een beetje troost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 ik heb het dierenkerkhof vanmiddag ook even bekeken en daar werd ik wel triest van, een heleboel stenen lagen er zo verwaarloosd bij. dan ben ik blij dat ik voor crematie gekozen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik kom even dag zeggen en dan sluit ik af.Heb een bijscholing gehad vanavond. Ben verder bekaf.Weet niet waardoor, maar ik moet daar maar even aan toegeven.Welterusten voor straks!!(waar zou Alf zijn?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 weltrusten cathy slaap lekker.malotte je profiel staat open, dan kunnen we zien wie je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Trusten Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik ga ervandoor, moet morgen vroeg arbeiten dusmaar snel mijn mandje in !!Was een enerverend dagje dus .... hoop dat ik lekker slaap.Bedankt voor alle hartverwarmende reakties!!Trustuh flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 trusten Filip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 trusten allemaalik ga ook naar bedik ga nog even lezen, totdat ik warme voeten krijg. anders lig ik toch maar wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ook trusten Igor.Blijft er nog iemand over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ha die Coco, jij ook nog hier dus, leukB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik kan niet zo snel, sorry.Ja veel geschreven en idd ook veel gelachen vanmorgen ook.Ja, Woman, hoe zou ze het hebben? HahahaIk mis mijn hond ook heel erg en laatst dat gedicht van de regenboogbrug, ik zat te janken hier, vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Door de hersenbloeding kan ik niet zo snel meer maar het lukt wel hoor.het valt nu wel mee dat verdriet, het is 5 jaar geleden maar af en toe komt het weer boven.Voor jou zusje is het zo vers allemaal, geef haar maar een knuffel van mij, dat verdriet is groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden