Vie Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ja, EmmaRoos, wat is er met je stemming?Ik bedoel, ik blijf nog heel even ingelogd omdat ik graag wil weten hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Probeer ik wel Witte. Maar heb toch eerlijk wel ook schrik voor de reacties dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ohh ik dacht om mijn antwoord op jou vraag af te wachten VieZit ik er weer helemaal naast dus:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Worden er erge dingen gezegd dan VM,als je meld dat je lastig/moeilijk zit,en van plan bent om je eerste glas te nemen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Soms heb je van die dagen dat alles verkeerd gaat en at is dan alleen maar omdat ik zo kwaad ben.Maar kan ook niet goed omschrijven waarom, geen zorgen mensen, gaat echt over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Zooo jammer dat we op ons taalgebruik moeten letten ERmaar ik vind het naar voor je dat je je zo naar voelt....Ik hoop voor je dat dit gevoel weer snel verdwijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Weet je Witte, ik ben nu twee keer naar een AA meeting geweest. Ik heb de indruk dat ik daar meer durf te zeggen.Wil niet dat de mensen me zwak gaan vinden ofzoiets denk ik.En wat als ik het dan toch zou doen Bv.??? Hier dan, moet ik dat dan ook zeggen ??Terwijl ik de indruk heb dat ze daar minder oordelen.Kan een foute indruk zijn hoor? En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Hou ze sterk Em!!!Jij kan het!!!Buiten es heel hard gaan roepen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 woman krijg je ondertussen niet ontzettend de kriebels?maar iedereen (geloof ik) leeft met je mee. er had nu toch maar een roos gekocht (zet hem op je hoed ben je morgen weer goed) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Witte, ja dat vind ik nou ook!!En VM ik vind het jammer dat je zo'n gevoel van onveiligheid en veroordeling hebt want dat is erg onterecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Heb ik al gedaan VM en ook al dozen stukgetrapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Tja Em. waarschijnlijk ook deels mijn eigen onzekerheid?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 vm ik geloof niet dat iemand je slap zou vinden als je een misstap maakt.ik ben zelf ook al een paar keer de 'fout' ingegaan en heb niet het gevoel dat ik veroordeeld werd, wel voelde ik steun en kreeg daardoor weer de moed om 'opnieuw' te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ik ben nog nooit bij AA geweest VMdus ik heb geen vergelijking.Maar ik vind het wel jammer voor je dat je dat hier zo voeltDaar is het frum nl voor opgezet.Trouwens hier valt t wel mee in mijn beleving danIk heb welgeteld 1 reactie gehad, toen ik vd week zei dat ik niet lekker zatLigt ook aan mij hoor, ik had harder kunnen schreeuwen;)maar dat was gelukkig neit nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 zo en nu ga ik even een oud mens plagen tot laterzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Lieve VM,Dat is het ook, die onzekerheid maar ik denk ook dat je beinvloed bent door Suus, sorry dat ik het zeg.Voel jij je nou gewoon veilig en zeg alles wat je wilt en ook als je gedronken hebt wordt je niet veroordeeld.Echt niet lieverd, lees anders terug dan zie je wat men zegt hier tegen anderen.Kop op:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeWeet je Witte, ik ben nu twee keer naar een AA meeting geweest. Ik heb de indruk dat ik daar meer durf te zeggen. Wil niet dat de mensen me zwak gaan vinden ofzoiets denk ik. En wat als ik het dan toch zou doen Bv.??? Hier dan, moet ik dat dan ook zeggen ?? Terwijl ik de indruk heb dat ze daar minder oordelen. Kan een foute indruk zijn hoor? En jij? Hoi Vlaams Meisje! Benjegek meid! Als we niet allemáál 'zwak' waren, zou dit forum geen reden van bestaan hebben. En het is hier toch druk genoeg zou ik zeggen. Als je hier je hart niet kan luchten, waar dan wél ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Thx Em!! Ik ga ook maar es wat dozen stuk trappen of buiten roepen!Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guinan Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 nou, ik ga maar es wat te eten frutselen, misschien tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ik log nu uit, we gaan eten.Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Wat ik ook bedoel is, ik hou van grapjes maken, heeft niks met alc. gebruik te maken.En als ik dan weer es iets cynisch ofzo zeg denk ik al direct oei, nu gaan ze vast denken dat ik gedronken heb.Terwijl ik gewoon heel impulsief ben en miss. soms te snel iets zeg. Daarom ook dat ik het met Witte eens ben, hier heb ik de indruk dat ik steeds moet opletten.Snap je Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Nu snap ik m ff niet meer VMwat heb ik dan precies gezegd over opletten??Ik vraag het maar, voordat er wederom een misverstandje ontstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Witte, bek op't stuur, ik dacht van Bambam.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Maak je geen zorgen Witte! Jou snap ik steeds wel.Ik bedoel maar dat je de hele tijd op je taal gebruik en zo moet letten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ohhh ik dacht steeds van jou..Thnx dat je t ff rechtzet.Bij BB denk ik altijd aan:been ther done thaten iets met een tshirtDie vind ik ook zo geweldigConclusie BB heeft mooie one liners:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden