Spring naar bijdragen

Donderdag 22 April

Teveel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ekstertje

dat dagboek bijhouden, mss toch niet zo' n slecht idee. is wel sinds mijn pbertijd dat ik dat heb gedaan but what the hell... alle middelen tot het doel. Is misschien ook goed om de chaos in mijn hoofd even te ordenen.

Jane
Ik snap je volledig wat dat 'schaduwkantje' betreft; dit houdt me meestal tegen zoals je zo duidelijk opmerkte. Faalangst, onzekerheid, weinig zelfvertrouwen, angst om (ver)oordelen,....
hoe gemakkelijk is het niet om zich bezig te houden men de problemen van anderen zonder zelf naar je eigen "zelf" te zien! Evenals alcohol, of gelijk welke drug, kan dit (niet altijd ik veralgemeen niet) een weg zijn om te vluchten uit de realiteit= het leven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos,
je schrijft dat je dat er momenten zijn dat je verleden weer de kop op steekt hoewel je er jaren hebt overgedaan om het te verwerken.
Ook ik dacht nadat mijn psy op mijn kosten zijn buitenverlijf heeft kunnen aankopen (grapje) van mijn verleden verlost was....
Maar nu; deze laatste dagen, wanneer ik het niet meer verdrink, is de "droom-realiteit" onverbiddelijk.
Hoe heb jij hiermee omgegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetje: ik schrijf al sinds mijn 21ste in een dagboek en ben nu de 40 voorbij...Lang dus;) maar niet dagelijks hoor! Het helpt me wel om dingen van me af te schrijven en op een rijtje te krijgen. Koop altijd van die hardkaften lege boeken (weet niet hoe of ik ze anders moet noemen) bij van die Ramsj boekenwinkels. Hoop dat het jou net zo helpt! Succes!

Suus: weet niet meer zo goed wat ik allemaal wel of niet moet geloven... Denk dat je hulp moet zoeken buiten dit forum. Denk niet dat het je voldoende helpt en dat je veel meer nodig hebt. Maar niet dat je niet welkom bent hier. We hebben allemaal ons probleem hier en daar heeft eenieder het voor zichzelf al druk mee. Lees genoeg mensen met tips voor je, aan jou om er iets mee te doen. De enige die iets kan veranderen ben je zelf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor ben helemaal omgereden om op het fietspad te blijven want durfde geen stoeprand meer op. Ja ben de tulband kwijt maar had ik hem nog maar op want o,o,o mijn haren. Helemaal in de klit van het geronnen bloed en stond stijf daardoor. Volgens de HA zit er een bult zo groot als een ei maar doordat er een extra dikke plakaat bloed op de wond zat kon hij hem niet goed bekijken. Nu moet ik mijn hoofd zoveel mogelijk wassen met lauw water en morgen weer terug komen. Ik heb lange haren dus het is er niet zomaar uit. Heb al 2 blauwe handdoeken die inmiddels rood zijn geworden hahaha. Die wond en bult zullen wel genezen maar of die klitten er nog uit gaan? Naja dan maar een rattekoppie laten knippen. Wat de HA het meeste zorgen baart nu is dat de wond zo steekt en bonst dus wil weten of die bult toevallig geen ontsteking is.

Sorry ben teveel met mezelf bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetje, sorry voor dit late antwoord, ik kreeg even bezoek.
Ik heb mijn verdriet ook jaren verdronken maar dat helpt geen bal dat weten we allemaal.
De verwerking kan dan ook pas beginnen als je niet meer drinkt maar dan komt inderdaad die harde realiteit naar boven.
Hoe ga je dan om met boosheid en verdriet. Ik heb soms ook nog moeite om dat op een goede manier te doen. Ben hard aan het werk soms als mijn boosheid of verdriet geldt voor iemand die er niet meer is.
En anders uit ik het nu gericht en maak van mijn hart geen moordkuil meer.
Het is voor mij continue uitkijken dat ik goed voor mezelf blijf zorgen. dat ik niet blijf hangen in rotgevoelens en dat ik afleiding zoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Emmaroos

Blondie, wat bedoel je? (vorige blz.)

Sorry, stond onder de douche...

@ Emma : Wat ik ermee bedoel is dat ik het jammer vond dat er gelijk bepaalde conclusies werden getrokken die ik naar mijn mening niet kon staven aan iets...
En niet alleen door jou hoor, maar reageerde even op de onveilige gevoelens die Suus nu bij het forum had op het moment dat ze in twijfel werd getrokken...
Kan ik me namelijk wel goed voorstellen...

Misschien ben ik ook wel te goed van vertrouwen hoor, maar ik ga er in eerste instantie vanuit dat iemand die hier komt de waarheid spreekt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Ik ga het even loslaten
Zit nu natuurlijk van alles te bedenken en in te vullen
Maar dat is zo zinloos.
Nix in mn mailbox-paniek !!
Wat een onzin, hij is gewoon aan het werk.
Dus even weer mn gevoel op de juiste rit
Vanavond buikansen dus dat komt wel goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, vrouwtje ongeduld!
give the man a brake:present:
Laat het nagenieten lekker nasudderen
en wees blij dat ie het relaxed aandoet.
hardlopers...... zijn doodlopers.
Dit gaat helemaal goedkomen hoor
en helaas is de spanning soms ook
minder leuk he als je verliefd bent.
Lekker buikdansen straks en voor je het weet:
you've got mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blondie,
Ook ik neem iedereen hier serieus en als iemand hier gedronken heeft en dat vertelt op het forum, daar is niks mis mee en dan steunen we elkaar ook.
Ik heb ook in mijn latere berichten gezet dat er grote bezorgdheid was maar goed, we moeten niet in herhaling vallen, dat heeft geen enkele zin.

Foto, zomaar een roos en een hartje van jou, wat lief:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen,

Sorrie, reageer even niet op wat jullie geschreven hebben, want heb maar een uurtje tussendoor vrij.

Wil even melden, dat ik eindelijk een huis heb!!!!
Voelt nog een beetje onwezelijk.
Is die koopflat op de 6e verdieping, waar ik al eens eerder over schreef.
Familie heeft geholpen met de aankoop, want een hypotheek zou ik nooit gekregen hebben.
Super, gisteren gekeken, vandaag gekocht.
Prachtig appartamentje, veel mooier als wat ik tot nu toe gezien heb.
Ruime, zonnige woonkamer, groot balkon op het zuiden, open keuken.
Voelde me er meteen thuis.
Kan er binnen een maand in
Hoe is het mogelijk he
Ben heel erg blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jane, ja dit is altijd even lastig. Geduld geduld geduld.
Ik heb wel iets gezet op mn msn onderschrift (good vibes x) waar hij hopelijk van snapt dat dat op hem slaat.
Verder hou ik me gedeisd.
Mannen hebben ruimte nodig om te dromen.
Nasty.

Rapilos, geweldig voor je. Ja nu is het net of je droomt. Zo lang naar uigekeken en dan nu is het zover.
Misschien even als tip om vloerbedekking te nemen met zo'n dikke ondervloer, als je misschien toch nog moet inrichten ??? Scheelt overlast van en voor de buren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, nu snap ik weer helemaal waarom ik niet verliefd wil worden, hahahaha

Al die zenuwen en onzekerheid.............
Niks in de mailbox........nog steeds niet..............ziet hij me niet zitten?????????

Maar ja, als er nu al weer post zou zijn, zou ik het Spaans benauwd krijgen..........Nu alweer?...........Nu ff niet....................

Leve de vrijheid, laat mij maar lekker in mijn eentje!!!!!!!!!!

Maar ik gun jou het van harte, hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...