Teveel Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Goede morgen,Ontwaak wakkere geesten, het wordt een dag om in te lijsten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Goedemorgen!Je ken niet allesin een lijstje stoppenMaar het idee is leuk Lees ik nou dat Tactivehulp heeft gebodenEr is een bannelingSuus: Je weet! Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 goedemorgen allenZo de week is doormidden gegaan en nu nog even het laatste restje van de week doen!het heeft hier geregend en ik zie de plantjes omhoog schietengeeft een fijn gevoel, nu nog de zon en de warmte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Fijne dag allemaal,Ga er van door.Voor mijn werk naar een hotel in Schuddebeurs, morgenavond weer thuis.Ligt aan de Donkere weg, klinkt allemaal niet best maar is een heel leuk hotel, ben er vaker geweest.Stort me in de files, tot later,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Harry,werk ze!klinkt juist leuk, Schuddebeurs!als je je knip maar achter slot en grendel zet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Morge Dar,eerst zit ik hier nog in het gemopper dat er niets op brood is de hele tafel staat afgeladen maar niets is lekker, mmmm verwende kinderen ook!inderdaad lekker weer therapie, ik heb helemaal het zwemmen gemiste gisterendus ik ben weer blij!Begrijp ik het goed dat suus een ban heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Goeiemorgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 He dat is nu vervelend voor Suus.huulll, pindakaas nah, die mag je houden, die bende stinkt!!ik wordt er af en toe knetter van, iedere keer probeer ik iets speciaals te halenvervolgens kan ik het weggooien en nu zegt ze doodleuk "er is alleen kipfilet"brood is niet lekker, zelf de muesli kan geen goed doen.maar tja, een bobotie was ook geen optie, gelukkig maar heb ik meer tja, verdomd hard werken, kidneren tevreden houdengelukkig weet ik dat het voor die pubers een sport is om ontevreden te zijnmorge Witte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Nee niet goed wakker nog Dar,moet echt rennen nuSorry voor geen reactiefijne dag allemaal laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Goedemorgen wakkere en hopelijk ook heldere geesten! Ofwel teveel, dar, carolien, witte en tasseke (niemand vergeten?:$) en alle latere inloggers...Heb zin in de dag! Hoop jullie ook! Lag gisterenavond al om 17.30 uur in bed. Was zo ontzettend moe! Maar het stomme was dat ik toen 1 uurtje sliep en toen tot 23.00 uur wakker heb gelegen:( Ik dacht: ik ga er mooi niet uit! Mijn lijf rust zo ook uit en wat ga je dan doen? Jawel: malen en piekeren! Heb voor vandaag dus een lijstje met dingen die ik af ga handelen. Scheelt de volgende keer dat ik vroeg naar bed ga weer een hoop gepieker!Carolien: veel plezier en geluk met je mooie hond! Begrijp dat hij er over een paar dagen al is! wat een leuk vooruitzicht! Super!Isa: werk ze vandaag!!Tasseke: therapie ze vandaag. Hoop dat het een fijne dag wordt vol eye openers!Teveel: werk ze in Schuddebeurs! Ik had nog nooit van dat plaatsje (plaats?) gehoord. Wel een grappige naam, kun je een hoop grappige woordspelingen op verzinnen;)Marjo: een banneling? Ik ben het niet! Maar jammer dat het nodig blijkt te zijn...Fijne donderdag iedereen! Komende zondag wordt het trouwens 22 graden!! STRANDWEER!! Jullie al plannen??Ps, spelfoutje aangepast...het is nog vroeg hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Witte en isa,werk ze voor vandaag en ren niet te hard!morge eksterDat is balen, dat gepieker maar je weet tenminste nu wel wat je allemaal moet aanpakkenen die uurtjes rust, die heb je maar mooi meegenomen plannen voor het weekend?jaaaaaaa, ik heb een ontzettende last van huisvrouwenbruinvoel me net een duo penotti voor bruin en achter spierrrrwit!ik ga dus fietsen richting camping of strand, moet straks tenslotte een beetje knap in een rok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Mogge!Schuddebeurs is zeker een mooi dorp Dar!Waarom heeft Suus eigenlijk een ban? Omdat ze een paar tamelijk on-ontcijferbare berichtjes heeft geplaatst? Maar misschien heb ik iets gemist.Hier is het grijs, maar dat mag de pret niet drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Carolien!!!!!wat een poepieeeeik ben verliefd vie,tactiveswegen zijn ondoorgrondelijk.ik snap het ook niet helemaal, jammer zeker als steun nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 zo nog even een sigaretje en dan stap ik eens op de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Goeie morgen lieve kanjers,Ben net gebeld. moet zo gaan werken maar dacht toch ff jullie gedag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ja, daar moeten we het dan maar op houden Tas. Ze heeft niemand aangevallen of beledigd ofzo, voor zover ik weet. En het leek me ook dat ze best een steuntje kon gebruiken.In elk geval, Suus, er wordt aan je gedacht.Ik heb vandaag zin in de dag, en jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 iedereen een hele fijne daggeniet ervanlos de problemen die je tegenkomt direct opvergeet vooral niet de eerste te laten staankijk goed om je heen en schrijf vanavond vijf dingen op die je mooi vond vandaagdan ga je in ieder geval weer met een glimlach naar beddoei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Caro. jippie wat een heerlijk dier zeg. Zit er iets van eng. setter in? Dat zijn schatjes hoor. Je zal wel erg gelukkig zijn meis. Trouwens welkom terug meis. Ik ben erg blij je weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Doeg doeg lieverds. En houdt het droog. Nog ff een groetje pakken en dan ben ik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Goedemorgend iedereen,Hier schijnt al vollop het zonnetje maar spijtig genoeg voel ik me eerder belabberd. Al twee dagen amper geslapen. Veel nare dromen wordt dan volledig bezweet wakker. Hopelijk blijft dit niet lang duren want ik ben echt fysiek en mentaal uitgeput.Voor de rest: hopen op weer een nuchtere dag en dat ik dat duiveltje in mijn hoofd kan weerstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Daar ben je zelf bij Zonnetje, die nuchtere dag. Het is helemaal in jouw handen.Wel vervelend van die nare dromen. Neem je wel genoeg beweging overdag? Dat kan echt helpen tegen vervelend slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ook goedemorgen iedereen,Hier ook een mooi zonnetje en ik hoop dat hij voor jullie ook gaat of blijft schijnen.@Caro: wat een schatje!Kan iemand me uitleggen waarom en waardoor iemand een ban krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 goedemorgen allemaal, even gedag zeggen !!moet rennen lange dag voor de boeg, vananvond pas rond half 10 thuis dus.....waarschijnlijk tot morgen,fijne dag allemaal !!X flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Trouwens hier nul komma nul zon !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Desi, als iemand grove of beledigende taal uitslaat is geloof ik de basisregel voor een ban.Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden