Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 April...

Aanbevolen berichten

Hey lieve Ya, Ja het was prima vertoeven bij hem. Heb z'n voeten lekker met baby olie gemasseerd, nagels, baard en haren geknipt en maandag ga ik z'n haren proberen, in bed wat te wassen, want dat is ook al bijna een half jaar niet meer gebeurd. Maar lekker met z'n lichaam bezig geweest. Ik word daar altijd zo heerlijk rustig van. Hij voelde zich weer een stuk beter dan afgelopen week, veel vriendelijker en niet zo mopperig. Ook niet zo liggen commanderen en sjagerijnig te liggen wezen, het gaatr dus de goede kant op.:)
Ben dan ook van 11.30 tot 16.30 bij hem geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 413
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooie ervaring meegemaakt vandaag. Koppie gaat niet lekker en bevriende HA moest naar een uitvaart van zijn bevriende collega. Na afloop kwam hij nog hier ff koffie drinken en hebben samen even gejankt.
Hij zei tegen me dat als er geen tranen zijn je niet verder kan en dat vond ik zo mooi. Wilde ik even delen want er zit heel veel in in deze woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker van je weekend genieten nu Tas

Jannigje tlalala gefeliciflapstaart:musicnote::heart::sun::moon::present::):rose:;)

Haaa jij ook weer lekker aan het genieten thuis Yalala
Lekker dat je weer op je eigen bed kan slapen. Veel beterschap he
maar dat gaat wel lukken denk met zo een mooie ramenlapper

Suusje fijn te lezen dat je je weer wat beter voelt!
Rustig aan!!

Wat heerlijk voor je Bol zo een zorgzame middag met een man die het nu wel waardeert.
Onthouden he, voor als het een keer weer anders is...

drup:present:

Lekkere dag gehad igor??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor jou Drup

Afscheid,
het doet toch pijn.
Want het enige dat je dan denkt is om bij je te zijn.
Afscheid is mùoeilijk,
maar toch kun je elkaar niet vergeten.
Het is een raar gevoel.
Afscheid is naat altijd even leuk,
want je zult die persoon nooit vergeten.
Dan vraag je je af of die aan je denkt,
want je denkt altijd aan haar.
Afscheid nemen kun je eigenlijk niet,
want die persoon zal altijd in je hart staan.
Je weet niet hoe,
je weet niet waarom.
Maar toch is het zo.
Afscheid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup wat bedoel je met, het koppie gaat niet lekker? Heb je nog steeds veel pijn of ben je duizelig?
Wel heerlijk dat je je verdriet kunt delen met een goeie vriend. Ik gun het je zo van harte meid.:heart:
Het valt ook niet mee om zo op die manier te leven. Vaak niet datgene kunnen, wat je graag zou willen.
Vaak alleen zijn zonder iemand die jou kan helpen als je die nodig hebt.

Hoi Witje. Als ik jou naam zo schrijf moet ik altijd aan een heel lief konijntje denken dat ik gehad heb van de D.A. Zo'n wijs klein dingetje dat regelmatig binnen kwam en op schoot sprong. Altijd tevreden, ook toen ze al heel oud was en niets meer kon zien, ze bleef lief.:) Zed is ook heel oud geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank lieve Suus voor deze mooie woorden. Doe dapper mijn best met alles te verwerken en en ga goed Ondertussen houd ik je hand vast en sleur je mee. Je weet wat ik heb meegemaakt en ik van jou ook dus sleur je mee er door te komen. Zal altijd je hand vast houden en je recht in je ogen kijken met de woorden: laat je niet kapot maken door de drank en benzo's want dat doe ik ook niet. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe hij was een tientje dus valt mee! En type ik beter nu:D? Hoop je zowiezo een keer te ontmoeten hoor maar dan als ik beter ben. Almere ligt dicht bij Amsterdam dus is te doen.

Drup ik laat je hand niet los,wees niet bang. Ben er voor je! Enne huil lekker uit tranen zijn de woorden van de ziel zei mijn vader altijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke er schijnt een heel grote bloeduitstorting op mijn hoofd te zitten. Omdat er ook een gat in mijn hoofd is kunnen ze het niet goed zien hoe het geneest want het meeste bloed is weg behalve op de wond die ze er niet af durven halen uit angst dat het weer zo gaat bloeden. Ze hebben geprobeerd stukjes weg te halen (omdat dat dan weer broednesten zijn voor bacterien) maar lukt niet goed. Angst is van de HA dat die hele grote verdikking maar geen ontstekeng gaat worden en bloed moet weg. Nog nooit zoveel rose shampoo gezien hahaha. Afgesproken is nu dat ik 3 keer per dag zachtjes mijn haar ga wassen en maandag weer terug. Lukt het dan niet dan gaan ze knippen en flink ook. Mag tevens volgende week elke dag terug dus ben niet blij. Ha zei dat het beter was me te scheren maar wilden we beiden niet. Hij gaf nog aan dat ik niet besefte wat een klap ik had gekregen en wil zelfs dat ik een helm ga dragen op de scoot hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles op zn tijd Suusje!!
Nou ok 1tje dan:
Vraagt een vrouw aan haar man: met hoeveel vrouwen heb jij geslapen?
Zegt hij, met 1 maar, echt waar alleen met jou, bij die andere bleef ik altijd wakker:)

Hee Bolletje, dat klinkt nog is lief!!
Van mij mag je die associatie houden hoor, is helemaal niks mis mee.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...