suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Aaaaaaaaaaah jullie wisten het ook niet he bijna mn grapjje geslaagd bah, verpester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Dat moet je juist zeggen joh hier.Wedde dat onze positieve gedachtes jou er door heen slepen.....Tenminste je bent toch niet weer grieperig he???want dan heb ik niks gezegd;)Nee hoor geen paniek Hermie.Wij denken aan je, tenminste ik wel en ik weet zeker dat er nog meer dat zullen doen.Wel ff komen melden dan he....Want ik wil niet weken op dat antwoord moeten wachten..Mn achternaam is nl Aagje-ongeduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Flauw hoor zat ik me al te verkneukelen hier, dat zeiden ze in de kliniek altijd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 jaaa heb m idd bewust verpest.Maarre zolang we allemaal de voornaam van Korsakov niet weten iser niets aan de hand hoor Suusje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hermiesucces morgen!!!!kaarsje brandt vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Tada nou zie hier heb je al je eerste kaars ook te pakken HermieZie je hoe snel dat hier gaat.....Veel vaker gebruiken joh dit forum is overal goed voor.Zelfs dieren met hazelippen komen hier voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 De voornaam van Alzheimer is Alois Suus, volgens Google dan hè.Witte ik kom de uitslag hier eerlijk melden. Weet je wat het is. Ik hoefde vroeger nooit echt te leren, zwom overal gemakkelijk doorheen. En dat is nu mijn valkuil want met de jaren wordt het toch allemaal iets moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik zit boven te computeren en naast me bij het raam ligt een hamer[we zijn aan het klussen] Dat ding staart me aan joh} Enne Hermie je kan het meid, we staan achter je,dat helpt.Nou hee ik heb echt een typefoutenfobie, zit elk woord te checken, gek wordt ik ervan. Zit er goed in zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 tsja Alzheimer heof Korsakov (wat is zijn voornaam eigenlijk?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Thnx Jane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Voor Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 goed lezen bol;)t zit helemaal goed nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Wie is Korsakov haha, kijk hermie jij weet het wel, zie hoe slim je bent. i.s.m Google Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hee Bolje hebt weer een posting gemisthet is in orde inmiddelsof ik moet zelf Korsakov hebbenen wat gelezen wat er niet was:D21.38 uur ja hoor toch goed gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Suusje weet t antwoord Jane....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hey if you can't beat them join them Suus haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Druppie als je naar Brabant wil komen ga ik met je mee zoeken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Wing, ik draag je op handen hoor(ben je erg zwaar?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hermie voor jou voor morgen!Vanochtend kreeg ik een leuk ideeWie van jullie doen er meeEen dag van positieve gedichtenZou heel veel pijn en verdriet verlichtenZo moeilijk lijkt het me nietEen dag om te genieten, zonder verdrietVol van humor, licht en krachtEen goed idee, en goed bedachtLaat de redactie een dag voor kiezenHebben wij toch niks te verliezenEn door al het positieve gerijmMaken wij samen, heel veel mensen blijKom op jullie, laat je hart nu sprekenEn help je mee om het positieve door te breken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hmmm op handen gedragen worden. Dat zou ik ook wel eens willen Wing maar kennelijk heb ik handen om te dragen en niet om gedragen te worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Wing, nog ff van mij: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ow wat nu, ja ik reageer nog op een posting van een uurtje of wat geleden. Nou dan sorrie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Bol, wilde jij niet weer iemand in huislaten huren? Dacht dat je dat al eens heb gedaan en die vrouw miste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Jou worden dit soort dingen helemaal vergeven Boldit maakt jou juist zo uniek en bijzonderEEn heerlijk mens ben je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 ga weer ff verder lezenlekker op bed, mijn ogen prikken van dit snelle gelees hier.fijne avond nogen alvast welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden