Spring naar bijdragen

zaterdag 24 april 2010


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik tel ook niet.
Vorig jaar wel, omdat ik nog wel eens een uitglijder had.
Toen kwam ik er achter dat het me steeds makkelijker af ging, de droge periodes.
Als ik nu terugkijk is het heel geleidelijk gegaan.

Eerst dronk ik heel veel en heel af en toe een dagje niet
Toen door de weeks niet
Toen alleen op feestjes
Toen een maandje gestopt, dat werd 2.5 maand
Toen gemiddeld om de 5 weken een uitglijder
En nu al een maand of 5 niet gedronken. En ik tel niet meer, omdat dat niet belangrijk meer is. Ik blijf de rest van mn leven droog, fris en fruitig, dus hoezo tellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal. Daar ben ik weer eens met mijn verslag:
Ik ben gestopt november 2010 zoals jullie weten
Nu vijf maanden later zonder een druppel.
Ik blijf hopen dat ik het ergste gehad heb maar iedere keer heb ik weer nieuwe problemen dan hoop ik dat dat de laatste is maar nee hoor . Het ene is nog niet weg en het nieuwe duikt weer op. variërend van angsten tot depressies en alles wat daar tussen zit .Vroeger kon ik die meestal lekker weg drinken en "vergeten"
Oke ik ga door want ik zie af en toe een beetje licht aan het eind van de tunnel maar het is wel moeilijk wanneer het licht steeds weer een beetje dooft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi willie, ik welk jaar leef jij:D
is het nu niet zo dan dat je de problemen beter kunt hanteren? en het lichtje in de tunnel schijnt dat niet steeds een beetje feller. 5 maand jeetje knap ik zit nog maar op 5 dagen, maar pas op dat ik je niet in ga halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, lady nog es aan't woord. Lang geleden, vergeef me, maar ben in opname en kan daar niet zomaar op internet terecht! ondanks ik vaaktoch de behoeftre voel om te schrijven en raad te vragen.
Suusje, naar wat ik lees, hoor...wens ik je alle kracht toe!!! Anderzijds kan ik die kracht op dit moment ook zelf zééééér erg gebruiken!
Wel,nu net 3 weken achter de rug in T.G. en heel erg m'n best moeten doen om m'n plaatsje daar te zoeken (vinden). Maar nu daadwerkelijk opgenomen in een "GROEP". Sta nog behoorlijk tov heel het programma (en van mezelfuiteraard). Maar ik geloof in de mensen aldaar (hulpverlening) die duidelijk het beste met me voor hebben. En me een extra kans hebben gegeven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tinne je mag via Nien mijn msn wel hoor en mijn foon. Je doet het goed en eens lukt het meid!:heart:
voor jou Tinne
Vrienden zijn er om je te steunen,
om jou te troosten en tegen ze aan te leunen.
Vrienden zijn er om jou te helpen,
die jou pijn voor even doet verhelpen.

Vrienden zijn er om jou blij te maken,
om jou kwaadheid weg te kraken.
Vrienden zijn er om jou lief te hebben,
en zullen alles voor jou overhebben.

Vrienden zijn er om jou niet te bedriegen,
vrienden zullen ook nooit tegen jou liegen.
Vrienden zijn er om jou tips te geven,
en zullen jou alles wat je gedaan hebt vergeven.

Ware vrienden leer je kennen met de tijd,
ook al doe je iets verkeerd,
ze willen je niet kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je suus. laat die tranen stromen meid, ze moeten er toch uit. KOP OP en ga ervoor. je hebt kinderen die hebben een nuchtere moeder nodig. en ik denk dat jij later ook terug wilt kijken met een big smile, dat je er was voor ze en dat ze een fijne jeugd hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goeie middag Lady T. en Nieneke,
Wat goed T. dat je eindelijk opgenomen bent zeg. Heerlijk voor je. Je gaat het maken hoor zeker weten. Hoelang is het geleden dat je bent opgenomen? En weet je al hoelang de behandeling gaat duren? Nou meis heel veel sterkte hoor. Je bent een doorzetter.:present:

Nieneke kanjer van me.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus waarom ga je niet ff lekker een wandeling maken. Ff helemaal weg en flink doorstappen.
Ja en die tranen, net wat er al gezegd wordt, laat maar lekker gaan. Weet je ook waarom ze komen of zit alles zo hoog dat je het niet meer kunt stoppen. Ben je bang voor de toekomst? Heb je spijt van alles? Voel je je schuldig? Allemaal dingen waardoor die kraan maar kan blijven stromen. Maar schrijf er over als je geen zin hebt om te gaan wandelen.
Voel je je nu eenzaam en verlaten door iedereen? Het zijn allemaal dingen die er bij horen meis. Weet dat als al dat verdriet er uit is, er weer ruimte komt voor leuke dingen.:heart: Die vuilniszak die je zo lang op je rug gedragen hebt zit vol en is zo zwaar. Leeg hem maar hoor, het mag.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...