Spring naar bijdragen

zaterdag 24 april 2010


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alf:heart: voor jou

Als het leven soms niet meer gaat
Sta ik altijd voor je paraat..
Een traan over je wang..
Maak jezelf niet bang!
Ik zal er voor je zijn!
In moeite,verdriet en pijn
Een schouder om op te huilen..
Je mag altijd bij me schuilen..
Als er iets is; je mag me bellen
En alles vertellen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gedouched maar heeft niet veel geholpen, ik ben helemaal rillerig en hoest me tot spugen aan toe, maar het leven gaat door. De was erin en zo lekker aan de droogmolen buiten,ruikt het weer lekker fris. Man is kamer aan het zoeken geloof ik als ik het net goed zag dus houdt mijn hart vast.
Een bakje troost [koffie] en dan de tuin in, bloemen planten. Ik hoop dat hij vandaag wat geld geeft want zo zonder een cent kan je weinig. Hij zal wel boodschappen gaan doen maar heb ik weinig aan.
Maar tranen weg en hup die tuin in!!! Try to keep myself together:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MN koffie op
Verder maar even wakker worden in het park
Ik heb zin om nog meer kunst te maken vandaag
Zit weer in de textielprint. Erg mooi
Misschien dat ik met queensday wat ga verkopen
Maar dat mag bij ons niet voor de deur dus dan moet ik met een grote rugzak naar het park. Is dat handig? Nee
Normaal zou ik het doen, maar ik heb een burn out in mn kielzog dus opgepast.
Ik zie wel hoe ik me dan voel.
Kan ook smiddags een paar uurtjes gaan. Hoeft niet persé om 05.00 uur smorgens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, wat lijkt me dat allemaal moeilijk voor je.
Is er ook geen gesprek meer mogelijk? Zoals je nu overkomt hier, dat zei ik je gisteravond ook al, is praten weer mogelijk.
Maar ja, man heeft teveel meegemaakt denk ik en is het vertrouwen kwijt. Komt ook nog bij dat je alle hulp afgezegd hebt en het op eigen houtje wil doen en dat schept ook geen vertrouwen bij hem denk ik.
Ik zeg dat omdat Theo net zo zou reageren dus kan me de gedachtengang van jouw man enigzinds voorstellen.
Maar moeilijk blijft het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Emma Roos, ik zeg niet dat ik er geen begrip voor heb maar dat maakt het niet makkelijker. En nee ik wordt genegeerd. Ik maak hem toch niet zwart of veroordeel hem? sorry de tranen komen weer dus ga de was even doen, sorry hoor.
:present: Het ging na afgelopen week alleen juist wat beter met me en vindt het moeilijk de kracht te vinden om me daarin vast te bijten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heejjjjj zit ik te posten naar Igor en werd er opeens uitgeknikkerd. Had maar amper gepost laastaan iets verkeerds gezegt hahaha.

Igor mijn hoofd doet nog erg zeer maja er zit een heel grote bloeduitstorting op dus zal nog wel ff duren. Het vervelende is die wond ook waar ik de korst maar niet vanaf krijg en dat moet want het is een flink bloedstolsel wat een bron van bacterieen is. Moet daar er voorzichtig mee zijn anders gaat het weer bloeden pppppffffff Mijn benen lijken nu meer op een atlas en de scoot heb ik voor straf in een hoekje gezet hahaha. Lief dat je er telkens naar vraagt. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo he he bijgelezen, pff als iemand mij hiervoor zou betalen
dan had ik er een leuke baan aan!

Witte, succes met die plee!

Ekstertje: 2 maanden; yes meid :musicnote::heart::sun::moon::P:)B):musicnote::heart::sun::moon::P:)B):musicnote::heart::sun::moon::P:)B):musicnote::heart::sun::moon::P:)B):musicnote::heart::sun::moon::P:)B):musicnote::heart::sun::moon::P:)B):musicnote::heart::sun::moon::P:)B):musicnote::heart::sun::moon::P:)B):musicnote::heart::sun::moon::P:)B):musicnote::heart::sun::moon::P:)B) van harte en op naar de volgende!!

Tas, heerlijk 3 generaties mooie vrouwen in de ban van............... tsja toch geen loverboys he? geintje, altijd leuk wat aandacht en jullie hadden het heerlijk en dan werk je als een magneet he!! Lekker hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vindt het gewoon eng drup zo'n hoofdwond.
ik ben zelf een keer goed ziek geweest van een geinfecteerde wond, m'n hond was zo slim om aan de korst te trekken, je wilt niet weten wat er dan onder vandaan komt. daarna was ik binnen een uur opgeknapt. :) tja vaak de natuur z'n gang maar laten gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag,

Heb alleen vandaag bijgelezen en iets op thema's gezet.

Gisteren een lange lange dag eindigend in een restaurant tussen aangeschoten collega's waarvan sommigen met consumptie tegen me aan zaten te kletsen... Bleeeh met consumptie in de hand en met comsumptie pratend bedoel ik dus, druppeltjes spuug op mijn gezicht jakkiebah.
ook wel gelachen en lekker gegeten hoor.

Toen ik dan eindelijk via allerlei wegomleidingen weer in mijn autootje naar huis zat voelde ik me moe maar wel lekker veilig en helder.
Vannacht als een blok geslapen en vanmorgen fruitig weer op.

Woman ik begrijp dat hij je leuk vindt? Geweldig!

Alf ik reageer niet zo vaak op je, weet dan niet wat te zeggen maar heb wel aan je gedacht.
Ik heb geen goeie raad want die neem je toch niet aan ;)
Je bent een man met eigen visie en kracht, nee Kate nu niet alsnog een advies.
Voor jou Alfie :present::present:

Drup voorzichtig aan met dat koppie van je :heart:

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Suus, het gaat er denk ik niet om dat jij hem zwart maakt maar, meestal hebben alci's niet in de gate hoe de naaste omgeving, hier ook onder lijdt. Ik wil je geen schuldgevoelens aan praten hoor lieverd, maar als je zat bent, of flink aangeschoten, heb je dat zelf niet meer in de gate. En kijk eens naar de afgelopen tijd, hoe moeilijk jij het hebt gehad? Dat gaat hem ook niet in z'n kouwe kleren zitten meis.;)
Blijf in ieder geval zo doorgaan want dan ben je, als je niet meer drinkt, op de goeie weg. Wie weet hoe het in de toekomst gaat lopen. Maar doe het voor jezelf. Jij moet nuchter blijven, om jezelf en je gezin te redden.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Bol,
Ja weg wil hij zowiezo, heeft al een boel geregeld,dus kan het voor mijn kids doen, alleen de tranen komen wel erg rap vandaag. En genegeerd worden is ook gen pretje. Maar ga mijn best doen om vandaag vol te houden en bezig te blijven,alleen als je van iemand houdt dan voelt het erg naar als je weet dat hij gaat, en hup tranen. Ik ga even kijken waar de kids zijn!
Dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor daarom moet ik elke dag naar de HA want hij is bang dat als er te hard aan de korst getrokken wordt dat het dan weer gaat bloeden. Moet nu het weekend 3 keer per dag mijn haren wassen in de hoop dat het los weekt en anders gaat maandag de schaar er in om de wond vrij te knippen van haren. Gelukkig zijn ze lang en heb veel krullen dus zou er overheen kunnen vallen maar als hij te veel weg moet halen dan ga ik naar de kapper. Hoewel, ik weet niet of ze dat aandurven en lijkt me zeer pijnlijk met die bloeduitstorting hahaha.

Ja Kate moet er zelf soms om lachten. Toen ik zo aan de boemel was had ik nooit hoofdpijn en nu ik nuchter met de scoot viel stik ik er van.

Vergat nog wat in mijn vorige posting omdat ik eruit geknikkerd was:

Woman ik ben heel erg blij voor je meid.

Ekstertje ik walste even over je heen; sorry; maar ook voor jou :present: :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

suus heel veel sterkte, laat zien dat je zonder die troep kunt. ik weet dat het moeilijk is.
ik zag gisteren iemands gezicht zo opklaren toen ik zei dat ik na zondag niet meer gedronken had, ook voel ik me beter (de medicijnen kunnen nu hun werk doen). dat is voor mij een hele goede reden om de fles te laten staan. tuurlijk moet ik het voor mezelf doen, maar als ik zie dat ik er een ander een plezier mee kan doen is het veel simpeler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Isa en Igor, ik hoop het, heb ook professionele hulp, ik heb 10 dagen in detox gezeten en nu een psych aangevraagd en maarschappelijkwerk ingeschakeld alleen het maakt het er niet makkelijker op en vooral niet nu ik net weer opkrabbelde na van de week. Ik snap zijn kant heel goed maar ja maakt dat het makkelijker. Ik hoop dat het voor hem beter wordt en dat hij gelukkig is/wordt:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus ik herken dat ergens wel. Als mijn man en ik eens ruzie hadden negeerde hij me straal totdat ik het niet meer uithield en zei geef me een klap op mijn kont maar doe je mond open!!!!!!!! Ja is heel erg als ze doen of je lucht bent.

Toen ik nog een klein meisje was pakte mijn moeder het anders aan want die zei gewoon tegen me je gaat vanavond voor straf met blote voeten naar bed. Janken dus want kon niet harder gestraft worden maar had ondertussen niet in de gaten dat ik altijd met blote voeten naar bed ging hahaha. Dit slaat natuurlijk nergens op maar moest er opeens aan denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regelmatig schrijf ik een verhaaltje bij zoveel maanden droog maar het tellen zegt me
niet veel meer. Het eerste jaar vond ik tellen leuk; want op weg naar een jaar. Nu maakt
het niet uit; wat is het verschil 13 maanden, 15 maanden; ik voel me niet anders.
Misschien de 2 jaar, maar op dit moment kan het me niet veel schelen, ik kan me nu niet
voorstellen dat 14 maanden of 24 maanden niet drinken iets uitmaakt. Ergens tussen de
6 en 10 maanden droog heb ik een omslag gemaakt. Achteraf was dit denk ik mijn breekpunttijd:
zwemmen of verzuipen. Het interesseerde me allemaal niets meer; ik vond er geen bal aan
dat niet drinken maar ik had ook geen zin om weer te gaan zuipen. Het hele leven vond ik
onderhand volslagen onzinnig en ik zag geen verschil tussen dood of leven;
wat maakte het allemaal nog uit.

Onbewust kwam ik terecht in loslaten; er was niets om aan vast te houden,
stoppen met vechten; er was niets meer te winnen of te verliezen.

Onbewust ben ik m'n hele zwartgallige leven doorgewandeld, bewust heb ik het 20 jaar geleden
al eens een jaar of 3 gedaan in therapie. Nu overkwam het me; elk verdriet, alle pijn,
ik kon nergens schuilen, ik dacht nu ga ik dood en het interesseerde me niet.

Na dat zwarte gat; een peilloze, doodeenzame diepte, zag ik licht, liefde en leven.
Niet te geloven, nauwelijks in woorden te vatten en niet vast te pakken. Het was er,
niet omdat ik er om vroeg, niet omdat ik het wilde en niet omdat ik nog geloofde in enige illusie.
In mijn beleving heb ik de hemel en de hel gezien.

Ik begon te beseffen dat ik kon leven, dat het mooi is achter het duister, dat het me wel uitmaakte,
zo ergens tussen de 10de en 11de maand droog werd ik nuchter en helder.

Sinds die tijd, huppel ik, ontkiemt er leven in mij en vind ik het leuk. Een keer tegenslag,
een keer verdriet sleurt me niet meer naar peilloze diepten omdat de angst voor de diepte
er niet meer is, verdwenen. De sluier is weg, de nevel is opgelost, ook bij een overdrijvende
donkere wolk.

Er is altijd licht en leven voor jou, voor mij.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...