Spring naar bijdragen

zaterdag 24 april 2010


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Suus, als je naar de nachtwinkel gaat dan bevestig je het idee wat hij van je heeft.
Nu moet je juist sterk zijn en deze tegenslag zelf het hoofd bieden.
Suus als je dat kunt dan kan je ook stoppen!
Hou vol! Zet een pot thee, ga televisie kijken, zoek afleiding!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Suus, wat balen voor je, heb zo met je te doen, zo oneerlijk om het door een achtjarige te laten vertellen, geen stijl van hem, absoluut niet netjes.
Je mag geen kind voor je karretje spannen, zeker niet tegen zijn moeder.... vind ik zelf , sorry maar hij is de volwassene en niet je kind, bijzonder kinderachtig.

Jeetje meid wat zal je het moeilijk hebben, maar hou alsjeblieft vol.... aan drank heb je helemaal niets en zeker nu niet, dan zit je met nog meer verwijten richting jezelf en heb je morgen spijt, laat hem je niet gek maken....
Zekergeen nachtwinkel opzoeken hoor !!
Bel alsjeblieft iemand een goede vriendin of zo waar je je hart kan luchten en die evt. ff langs kan komen voor een pep talk !
Denk aan jezelf meid en aan je kinderen, laat je niet ondersneeuwen als je drank gaat halen bevestig je alleen maar wat hij van je vindt !! Niet doen hoor denk aan je....

Sterkte meid xx Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel duidelijk nu Suus, wat hij wil. Dat zal ook rust geven in je hoofd.
Het kan ook een keerpunt worden voor jou.
Meer rust, meer aangewezen op jezelf. Misschien leer je nu eindelijk de sterke Suus kennen
die de controle over haar leven weer terugneemt.

Probeer vooral de positieve kanten te zien Suus. Je hebt er niets aan om alleen te kijken naar wat je kwijtraakt. Er komt ook zelfstandigheid voor in de plaats, die je straks veel zal opleveren.
En je kindjes, die zijn flexibel. Als jullie die buiten de 'strijd' houden fietsen die gewoon met jullie mee.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was deze date, Alaine.
Ik heb daar geen oordeel over, tenslotte was ik er ook (om te kijken of hij er geweest was)
Ik ga er maar vanuit dat hij mijn profiel nog eens heeft gelezen
En we zijn nog nog niet echt steady (schrijf je dat zo ?)

quote:


Originally posted by:
alaine

Ik ga even kijken Woman. Maar ik heb al een lief, de vader van mijn kinderen.




Las ik het goed: was je date van woensdag weer op de datingsite gisteren?


Of was dat weer een andere date?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, meid, wat heb ik met je te doen.
Nee, het is niet leuk om het te horen van je kind maar nu blijkt weer dat hij verschrikkelijk boos is.
Hij wilde het de kinderen vertellen en dacht er niet aan om jou erbij te betrekken. Daar komt bij dat hij zegt dat hij niets met jou te maken heeft. Het verdient geen schoonheidsprijs hoe hij het gedaan heeft maar goed, hij zal zeggen dat jij hem ook genoeg aangedaan hebt en dan is het net een welles nietes spelletje, kun je geen kant mee op.
Suus, ga asjeblieft niet naar de nachtwinkel, juist nu niet.
Je hebt toch wel contacten, mensen op msn, vriendinnen die je kunt bellen?
Kom op meisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...