Emmaroos Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 truste Witte.Igor, je bent een schat, echt, maar relax je een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Slaap lekker, Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 trusen witte.oke ER.ik ga er ook van tussen. weltrusten en morgen vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Nog geen mail snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Foto, ai vergelijkingen met glazen of flessen.... oeps!Vroeger had ik zo'n onbenullige jeugd spreuk: beter aan de fles dan op de fles.Nu weet ik het niet meer zo zeker. Dat laatste is ook niet leuk, maar het 1e resulteert vast in het 2e.Maar je bent lekker positief, thats okay. (en fijn dat je werk verkocht hebt!!)Ik ga nu echt mijn mandje in.Nogmaals...............trusten!!(Alf....jij ook hoor! Horen we weer van je?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Woman, geef me je e-mailadres, dan krijg je van mij een mailtje. Of bedoelde je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Trusten Igor:sun:Alf, kom je ook nog even???Woman:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Trusten Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Emma:present:je bent een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Jane, lieverd, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Hahaha Foto ! glapjasTjeetje zeg. Vanavond nog een lang gesprek gehad met de ex van mn paGa ik morgen ook nog heenMn vader was dus ook precies zo als ikBlijktHij heeft me op mn hart gedrukt dat als hij 2 dagen niets laat horen dat dat niets wil zeggen. En dat ik dat ook heus wel eens kan doen. Twee dagen niets laten horen. Hoe ging dit dan toen ik nog dronk ?Toen dronk ik eerst een halve fles leeg, schreef vervolgens een mailtje of schonk nog een glas in. Dat was dat. En als ik de hele dag met een kater in bed lag had ik ook geen puf om te kijken of ie al gemaild had. Gek hoor zo broodje nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 quote: Originally posted by: cathy56Ik vind mensen mooi. Ik denk dat ons individuele pad mooi is. Dat we trots mogen zijn dat we dit leven leven. Ik ben dankbaar nu. Mooi!Truste allemaal, hoop dat morgen het zonnetje schijnt!!!!!Aangepast: Soms schrijf ik spontaan vanuit mijn hart en bedenk mij dan later dat ik hier nog maar kort ben en wordt dan onzeker hoe met deze voor mij gevoelige informatie omgegaan zal worden. Heb het daarom nu even weggehaald, wellicht als ik hier wat langer ben ik meer vertrouwen heb het te laten staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Cathy ben aan t nadenken wat mijn lot is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 ER:heart:Tot laterSuussterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Woman, ik nam nog een glas om mezelf moed in te drinken en stapte dan in de auto en reed erheen, maakte niet uit hoe ver. Stond daar dan voor de deur en durfde niet aan te bellen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Ja ook dat nog, Fotograaf....Nou ja ik heb nu alle vervelende computerklusjes weer gedaan. Morgen nog een back up maken. Is dat ook weer eens gebeurd. Normaal zit ik niet zo graag achter mn pecee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Lin, wat zeg jij dat allemaal mooi. het is waar wat je zegt, als je zoiets meemaakt, dan kun je de kleine dingen pas waarderen.Helaas heb ik ook vele jaren een verkeerde gedachtengang gehad en dat kan ik nu soms zo jammer vinden. Ik heb altijg geleefd met een groot minderwaardigheidscomplex. dit is in mijn prilste jeugd al ontstaan omdat ik iedere dag hoorde dat ik niks voorstelde.Wat Cathy ook zegt, ik had nu alles anders aangepakt, anders met dingen omgegaan maar dat is achteraf.50 jaar lang heb ik zorgen en groot verdriet en vorig jaar kreeg ik een hesenbloeding en nu ben ik dankbaar dat ik er nog ben en dat ik het leven aankan.Dat ook ik kan genieten van kleine dingen. Dat ik eindelijk positief in het leven sta en positief over mezelf kan praten.Natuurlijk heb ik er weken bij dat ik mopper, negatief ben, dat ik mijn leven zwaar vind, want mijn leven is ook zwaar.Maar ik kan ook zeggen nu dat ik het goed heb en dat ik gelukkig ben.Jij Lin slaat de spijker op zijn kop.Alf, wat fijn dat je er bent, hoe is het/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Deze week moet mn buikdanstop opdracht af van mezelf. Krijg ik wat voor betaald, maar al veel te lang mee bezig. Wordt wel erg mooi, dus goeie reclame voor mezelf. Gister een sjaal gerepareerd van onze juf. Gratis. Kreeg laatst een boodschappentas met kraaltjes van haar. Sjaal ziet er weer goed uit. Wil daarmee profileren, want we dansen graag in een lievelingssjaal, en ze zijn meestal zo brak gemaakt. En zij kent weer een héleboel danseressen, dus als er een kledingstuk uit elkaar valt dan weet zij iemand (ik dus) die het kan repareren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Welterusten mensenlekker slapen:lips:hij is bijna vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Woman, maak een paar mooie foto's van je werk (ook details). Altijd handig als reclame, als iemand iets wil zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Trusten Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 welterusten Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 ik ga ook naar mijn mandje.Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 JA die dame die em koopt is fotograaf, Fotograaf. Dus ik vraag of ze een mooie foto wil maken. En anders heb ik nog een vriendin die fotograaf is. Zo de hond maar vast uitlaten. Kom straks nog even gedag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden