Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 423
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat dit forum zich bewezen heeft (in mijn ogen dan...) Er werd veel geroepen, maar ook geluisterd....Niemand kan hier zeggen dat er niemand voor hem of haar was hier op het forum...
Wat of de hulpvrager ermee doet is aan hem/haar. Ik denk dat diegenen die proberen te helpen zich ook een beetje moeten afschermen, hoe moeilijk ook! Anders neem je de problemen van alle anderen ook nog op je nek. Betrokkenheid prima, maar er blijft altijd een eigen verantwoordelijkheid van de hulpvrager. Maar ook denk ik dat de hulpvragers wat genuanceerder mogen proberen te zijn. Roepen dat je er liever niet meer wil zijn en dan uitloggen? (sorry Desi) lijkt me niet zo handig...

Hoop dat jullie een beetje begrijpen wat of ik bedoel..

Verder petje af voor EmmaRoos, Vie, Bolletje en alle anderen die een luisterend oor gaven vandaag!


Yajala: fijn dat het weer beter met je gaat meis, ik heb je fruitigheid hier gemist:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yaja ik weet dat ik niet met mate kan drinken dus ik moet wel stoppen. en zolang ik me goed voel is het geen probleem. ik zag van de week iemands gezicht zo opklaren dat ik een paar dagen niet gedronken had, dat geeft me ook een mooie reden om door te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Ya en dank Ekstertje.:present:

Jullie zullen het niet geleven maar ik zit met mijn voeten in de olijfolie, hahahaha.
Ik heb al maanden een soort van exceem en kan pas 31 mei terecht bij de dermatoloog. Ben er wel eerder geweest en kreeg allerlie zalven maar niks hielp.
Het is zo droog, en zo pijnlijk en als ik ze vet houdt dan gaat het wel. Mijn handen zelfde verhaal. Doe alles met handschoenen aan want ik hoef me maar even te stoten of de huid scheurt en o o o wat doet dat zeer, kan wel janken dan.
Nu zit ik dus in een badje van olijfolie, kijken of dat vet genoeg is, maar je lacht je slap nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Je zou toch ook zo'n apparaat krijgen? Wanneer komt die?



Bol, nog een antwoord op je vraag
Zou het app. vandaag krijgen maar is toch uitgesteld
naar volgende week. Operatie is in juni
dus kan het app. nog een maand uitproberen

ER
:present:
zit je in de olie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...