Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Yalalalalalalala wát een goed nieuws vertel je daar.Wat heerlijk dat je je zo goed voelt. Je bent een kanjer!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Em en Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 hoi yaja, ik mag woensdag naar de tandarts. verder gaat het prima hoor. begin uit de put te klimmen en ben aardig eind omhoog gekropen.ik sta nu ook een week droog en dat beetje pech vandaag kan ik wel hebben hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 wilde je net eveen een virtuele kus geven Em! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Kijk dat zijn nu de hele fijne kanten van het forum. Zo'n verhaal van Ya. Daar krijg je spontaan weer een hoop energie van. Dat is zo fijn om te horen hé. Zo fijn dat het goed met je gaat.Dank je lieve Ya, dat je dit met ons deelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Igor! Toch al een week! Be Proud!Wees trots op elke dag!Ik geniet ook van dag tot dag maar het wordt steeds makkelijker!Dat werd mij altijd verteld hier maar geloofde het nooit zo maar jaja........ook ik heb het nu meegemaakt en het voelt KEI GOED!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Nieneke Kebabmonstertje:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ik denk dat dit forum zich bewezen heeft (in mijn ogen dan...) Er werd veel geroepen, maar ook geluisterd....Niemand kan hier zeggen dat er niemand voor hem of haar was hier op het forum...Wat of de hulpvrager ermee doet is aan hem/haar. Ik denk dat diegenen die proberen te helpen zich ook een beetje moeten afschermen, hoe moeilijk ook! Anders neem je de problemen van alle anderen ook nog op je nek. Betrokkenheid prima, maar er blijft altijd een eigen verantwoordelijkheid van de hulpvrager. Maar ook denk ik dat de hulpvragers wat genuanceerder mogen proberen te zijn. Roepen dat je er liever niet meer wil zijn en dan uitloggen? (sorry Desi) lijkt me niet zo handig...Hoop dat jullie een beetje begrijpen wat of ik bedoel.. Verder petje af voor EmmaRoos, Vie, Bolletje en alle anderen die een luisterend oor gaven vandaag!Yajala: fijn dat het weer beter met je gaat meis, ik heb je fruitigheid hier gemist:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 yaja ik weet dat ik niet met mate kan drinken dus ik moet wel stoppen. en zolang ik me goed voel is het geen probleem. ik zag van de week iemands gezicht zo opklaren dat ik een paar dagen niet gedronken had, dat geeft me ook een mooie reden om door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Dank Ya en dank Ekstertje.Jullie zullen het niet geleven maar ik zit met mijn voeten in de olijfolie, hahahaha.Ik heb al maanden een soort van exceem en kan pas 31 mei terecht bij de dermatoloog. Ben er wel eerder geweest en kreeg allerlie zalven maar niks hielp.Het is zo droog, en zo pijnlijk en als ik ze vet houdt dan gaat het wel. Mijn handen zelfde verhaal. Doe alles met handschoenen aan want ik hoef me maar even te stoten of de huid scheurt en o o o wat doet dat zeer, kan wel janken dan.Nu zit ik dus in een badje van olijfolie, kijken of dat vet genoeg is, maar je lacht je slap nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 fijne avond allemaalLaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hou dat gezicht in gedachten Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Dag lief klein konijntje! hihi!Em!Heb je stiekem opgezocht via hyves,mag ik je toevoegen?Zo niet,ook ok!No problem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ja natuurlijk Ya, wat gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Lieve Em,Ik heb een klant bij mij op het werk die dat dus precies hetzelfde heeft en zat me vandaag over een of ander iets te vertellen waar ze heel veel baat bij heeft!Zal is vragen voor je!Wat baat niet dat schaadt niet toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 quote: Je zou toch ook zo'n apparaat krijgen? Wanneer komt die? Bol, nog een antwoord op je vraagZou het app. vandaag krijgen maar is toch uitgesteld naar volgende week. Operatie is in junidus kan het app. nog een maand uitproberenERzit je in de olie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Heee isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Emmie, Olijfolie wordt door het lichaam en de huid op genomen. Het gevolg, dadelijk weer het zelfde gedonder. Droog vel. Misschien kun je beter wonderolie nemen. Dit blijft op de huid liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 hoi isaik was niet aan het werk, ik liet voor me werken:D (de tuin moest) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hoi EmmaRoos,Verkoop op het werk een verzorgingslijn waar veel mensen met enzeem en/of psoriasis klachten baat bij hebben. Hebben er veel tevreden klanten van... Als je de merknaam wil weten stuur ik je wel een PBtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Isa begin niet over de pup anders kan ik m,n eigen Forum openen hoor!Totaly in love hier allemaal!Echt een feestje om zo,n pup in huis te hebben hoor!Geen moment spijt ondanks de vroege ochtenden en ze nog niet zo goed alleen kan zijn!Hoe bevalt je baan Ies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hahahaha ja Alf ik ben in de olie:huh:Dank voor de antwoorden allemaal. Graag ekster. Maar ik heb nog nooit van mijn leven exceem gehad en nu alleen op handen en voeten, zo raar.Nou ja, ik pak alles aan wat me helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Fijn Isa dat je het naar je zin hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 ik ga even voorzichtig bankhangen.fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Geniet Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden