Otje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Bolletje, dank voor je openheid. Mooi !x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 gohhh goede avond allemaal, jemig wat een verhalen weer allemaal.Vind het moeilijk om te reageren, zeker op de verhalen in de sexuele sfeer.Ikzelf ben nu 15 jaar getrouwd, de laatste 4 maanden geen sexgehad, ligt aan mij besef ik goed manlief zou wel willen.Zelf niet veel hoogtepunten gekend maar wel 2 schatten van kinderen,ben ook meer een verwenner dan degene die verwend wordt.Heb me nog nooit zo goed gevoeld in mijn vel, ben veel zekerderen zie er goed uit (al zeg ik het zelf ahummmm), lees: geen opgeblazenkop, dikke ogen, trillende handen en andere ledematen.Kan zeggen dat ik me beter voel dan toen ik 20 was, toen was ikonzeker etc. etc. waarschijnlijk de oorzaak dat ik toen sociaalging drinken zodat ik wat losser werd.Heb nog nooit in dronken toestand een vent opgepikt om een sexuele escapade meete maken daarvoor was ik te preuts, dus ook niet echt veelpositieve sexervaringen met drank.Maar nu....... geen idee wat me mankeert, maar wat niet is kanmisschien weer terugkomen.Ohhh trouwens Dar misschien heb je mijn man wel gezien, heeft ie gezwaaiddie motormuis !!! ??groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 sorry bor heb ik iets verkeerd gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: bekkieHeb het allemaal eens zitten volgen, maar ben ik de nou de enige die geen sex leven heeft of die alleen is? Sex en alcohol jeetje wat was dat een feest, kan me eigenlijk geen sex meer voorstellen zonder alcohol beetje lastig als je alleen bent. Sex wat is dat???? Bekkie er zijn hier meer mensen die alleen zijn hoor je bent niet de enigste. En ook al ben je getrouwd dan nog kun je je in de beleving van sexualiteit, heel alleen voelen staan. Maar even heel plat gezegd ( Ik hoop niet dat ik van Tactive een ban krijg) maar je hebt van O.L. Heer toch twee handen gekregen? Ik bedoel, je hebt toch eigenlijk niet persé iemand nodig om je fijn te voelen. Oké het is fijner met een man voor de meeste mensen, maar bij gebrek aan....... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Heee AR, je gaat nog steeds als een trein, geweldig !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Wat is er met je borretje? Kan ik wat voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Waarschijnlijk wel !! hij heeft graag dat iedereen naar hem luistert, dat doen ze allemaal als hij aan het werk is maar thuis...... ha ha !!Zal zeggen dat ie voortaan naar iedereen moet zwaaien als hetdan maar geen zooitje wordt (het verkeer bedoel ik).Fijn Borr maakte me al zorgen, sterkte !!x flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 ja... zielige hij !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Zo, ben ik ook weer, heb mijn taken voor vandaag weer gedaan en dat voelt GOED!!!!!Ben wel helemaal af nu maar nu tijd voor ontspanning.Borretje, wat bedoel je met alle remmen los????En wat is er nou gebeurd meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Komt misschien vanzelf wel weer goed, laatste maanden wat langs elkaarheen geleefd druk druk... las van de week een stuk op het forum over stoppen met drinken weetniet meer van wie maar het kwam er op neer dat wanneer je stopt metdrinken je of naar elkaar toe groeit of wat verder van elkaar af drijft ikgeloof dat dat laatste bij ons het geval is.Terwijl degene die dit stukje schreef juist dichter naar elkaar toe gegroeid is.Ik heb het thuis wel aangegeven en ineens begint hij te realiseren datalles niet vanzelfsprekend is... dus er is nog hoop misschien :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Sorry borr had niet gelezen over je kind, vervelend voor je.Sterkte !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Borretje kun je niet met zijn behandelend arts praten? Zal wel niet want jeugdzorg is @ met een grote @ Weet je waarom je man je nu niet steunt of is hij ook verdrietig en met zijn rug tegen de muur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Flip, dat was ik met dat stukje maar dat ging niet over stoppen met drinken.Dat ging over onze oudste dochter die heel heel moeilijk is en ons erg tegen elkaar uitspeelt en mijn verleden erbij enz enz enz.In die diepe ellende kun je uit elkaar groeien of een band voor eeuwig hebben en dat laatste is bij ons gebeurd.Dat was mijn verhaal.Jammer dat jullie de andere kant uit dreigen te gaan. Blijven jullie wel in gesprek? Want oh wat is dat belangrijk.En sex komt wel weer hoor, eerst moeten jullie weer in geestelijk opzicht intiem worden daarna komt het lichamelijke ook wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Borretje,gaat het nu goed met het niet drinkenwant dat is natuurlijk wel een voorwaardeals je zoon weer thuis mag komen.En als dat goed gaat heb je een heel sterk puntom aan te tonen dat het gezin niet te lang ontwricht moet blijvenjuist in het belang van jullie kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Dat is fijn voor je toch !! geniet ervan zou ik zeggen.Weet je mijn man heeft mij al drinkend (toen in mijn ogen nog niet zo heel erg) leren kennen istijdens ons huwelijk alleen maar opgelopen qua hoeveelheid drank, heeft dus een lange tijd voor mijgezorgd. Nu na 4 jaar gestopt te zijn met de alcohol ben ik een totaal ander persoon, veel onafhankelijkeren ontwikkel mij nog steeds door (ga naar een psycholoog) en daar weet hij niet zo goed raad mee denk ik, hijheeft nog steeds de drinkende vrouw/moeder voor zich........ en moet zich wel mee ontwikkelen anders drijf je als stel toch uit elkaar.Dat is best moeilijk ..... zowel voor hem als voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Borretje, kun je, of wil je geen antwoord geven op mijn vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 knuffelen..... komt niet in zijn woordenboek voor, is dan ook een echte man met fluit (op motor) !!man van weinig woorden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Dat geloof ik meteen borretje, kan jullie HA niets betekenen?Weet het niet wat seks betreft, dacht altijd dat ik niet zonder kon maar sinds ik 5 jaar weduwe ben wil ik niks meer en heb er ook geen behoefte aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Oeps ER dan heb ik dat niet goed gelezen, wordt ook zoveel geschreven maar komt een beetje op hetzelfde neer qua gevoel.Praten vinden wij beiden moeilijk, kan prima praten over koetjes en kalfjes maar als het te dichtbij komt, klap ik dicht. Vandaar dat een borrel een uitkomst was !! Ook daarin nog lerende dus. Mijn man is ook niet zo'n prater dus dat wordt een lastige klus maar ga er aan werken, heb nog hoop.Ik ga voor de intimiteit ja.... dat klopt dan komt bij mij pas de sex om de hoek kijken. Dus nog veel werk voor de boeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Sorry ga ff uitloggen, krijg het toch een beetje benauwd vanhet onderwerp plus man met fluit komt net thuis ..... ff douchen, kom straks nog even kijken !!Sterkte Borr !!x flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Klop klop ssstttt....... Trusten lieverds tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Flip, ik wil niet generaliseren maar ik denk toch dat dit een beetje man eigen is.De meeste mannen vinden het niet zo leuk als hun vrouw zelfstandig wordt. Ze hebben dan het gevoel dat ze niet meer nodig zijn. volgens mij is jouw man een behoorlijke stoere bink, motormuis, politie, ik heb twee broers en een schoonzus die politie zijn en ik heb in de catering gewerkt op het hoofdburo van de politie in Groningen.de motormuizen waren het toppunt van stoer zijn.dus ik denk dat hij het moeilijk vindt maar daar zal hij dan maar aan moeten wennen. Ik ben nogal geemancipeerd en heb trekjes gehad van feminisme.Vond mijn man ook niet leuk maar is totaal omgedraaid door de jaren heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Bol, lieverd, welterusten.Bor, hahaha, stoer ja, hou ik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Canvasprachtige filmzonder reclame tussendoorbegint nu!tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Welterusten Dar,leuk om je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden