Spring naar bijdragen

Woendag 28 april 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!

Ik kom ook even om het hoekje kijken en ga zo naar werk. Zit voor het eerst nog thuis aan de koffie, wat ik normaal gesproken niet doe.
Maar ik heb me voorgenomen vandaag te ontspannen en mij niet door onaardige, kwaadwillenden op het werk uit balans te laten raken.

Leuk om al die omschrijvingen te lezen. Ik zal mezelf ook omschrijven, want de 'aviator' voor mijn persoon is hier niet beschikbaar:

man, 45j, maar wordt altijd jonger geschat (dat willen we toch allemaal..?), 1.90 lang, gewicht 95 kilo (vind mezelf iets te zwaar).
Blauw/grijze ogen. Ik ben een jongere (niet zo grijs) versie van Ruud de Wild, met nu kort donker haar, kleine bakkebaardjes en
een 5 dagen oud baardje. Ik draag meestal zwarte kleding, maar kan in de zomer ook voor wit en heel kleurig kiezen. Draag meestal lage leren schoenen
die net even wat anders zijn dan de traditionele met klassieke lijnen (hoe het leer gesneden is).
Meestal cashual/trendy, en voor werk wel netjes (maar geen pakken!). Piercing en tattoo vrij, 1 of 2 zilveren ringen en een grote Swatch-
horloge aan mijn linker pols. En voor degene die een geurchip in zijn/haar pc hebben: vandaag heb ik Gucci by Gucci op.

Fijne dag en pas goed op jezelf.
Warme lente groet,
Joris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ikzelf ben gisterenavond om20.30 naar bed gegaan. Was zo ontzettend moe, en heb geslapen tot 7.30 vanochtend. Dus zal ik nu wel uitgeslapen zijn denk ik zo.
Dadelijk de fiets weg brengen en dan maar weer eens aan de tuin beginnen. Kijken hoe lang ik het vol houd. 't Wordt vandaag 23 gr. dus iedereen NAAR BUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou vooruit dan maar.
1.76 iets te zwaar (laatste tijd teveel gesnoept, dus de kilo's moeten er weer af)
bruine ogen en kort haar. soms lenzen soms bril.
tja kleding, ligt eraan hoe ik me voel. maar als ik thuis ben heb ik een oude spijkerbroek aan met een slobber trui.
kan netjes gekleed zijn en opgemaakt natuurlijk. schoenen met hakken. als ik de deur uitmoet zal ik er in geval fatsoenlijk uitzien. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Igor dat is nou altijd het geval hé? Ze zijn altijd bezet als je ze leuk vind.

Ikzelf ben 1.70 groot, heb middelblond haar, Grijsgroene ogen, weeg zo'n 89 kg, (denk ik) loop bijna altijd in een spijkerbroek met een slobberding er over. Geen gelakte nagels, geen lippenstift of eyeliner, draag meestal instappers omdat die gemakkelijker zijn, en een bril. O ja en heb geen kunstgebit maar stifttanden.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik zit nu dikke twee uur hier.
Het wordt tijd dat ik de boel wat meer ga ordenen.
Op het werk TE druk, doe ik mezelf ook aan, neem geen pauzes en dender gewoon door, ook na werktijd.
En als ik dan een dag of halve dag vrij heb zit ik hier.
Vaak hartstikke gezellig....soms (zoals eergisteren) daarnaast ook heeeel intensief en energievretend, maar het werkt wel verslavend.
Het gekke is dat het me af en toe ook een eenzaam gevoel geeft hier te zitten.
Affijn, tijd om de boel op de rails te gaan zetten voor mezelf.
Duidelijk afbakenen hoelang en wanneer ik het forun op ga vanmorgen nog 10 minuten en dan de pc echt UIT. En het gewone ritme weer oppakken dat ik had voor ik het forum ontdekte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gowedemorgen deze morgen!

ik ben alweer terug!
twee begeleiders ziek!
dus we hadden de keuze,
nou met mooi weer hoeven we daar niet lang over na te denken!
laat mij maar in de tuin, ipv handwerken in een donker lokaal

maar wat lees ik nu?
moeten we elkaar weer voorstellen en ik de langste??

nou valt best mee,
vrouw, 37 jaar
1,74, heb wel lange benen
draag altijd hakken van minimaal 6 cm (nee niet in de tuin)
57 kilo
bruin groene ogen, die niet kunnen verbergen wat ik denk
heel veel rimpels om de ogen, maar dat zijn lachrimpels
half lang haar, zwart rood geverfd, van origine donkerblond ;)
piercinggat in den neus, ik wordt te oud om hem daadwerkelijk te dragen
wel piercing in den navel
twee tatoeages, op den bil en dochterlief op mijn schouder
en ik sta bekend als de eeuwige lachebek
(als ik schagarijnig ben , dan lig ik op bed )

ik weet niet of het helpend is om een beeld te vormen
maar we doen het er maar mee :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yvonne doe je rustig aan. ik ken het het maar doorgaan. op een gegeven moment knapt het elastiekje en dan ben je te laat.(ik zit al een paar maand thuis) ook het eenzaam voelen hier op het forum ken ik, raar en waar het vandaan komt ben ik nog niet achter. de discussie van eergisteren vond ik heel vervelend, het laat me dan ook niet los terwijl ik het eigenlijk niet wil lezen :angry:
MAAR VANDAAG SCHIJNT DE ZON. maak er een mooie dag van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Leuk, al die lengtes. Ikzelf ben nogal lang als vrouw zijnde 1.84 m. en momenteel 80 kilo. Lijkt misschien veel maar kijk naar mijn lengte hé! Vorig jaar woog ik nog 97 kilo dus ben inmiddels 17 kilo kwijt en voel me wat dat betreft super.

Ik wens jullie allemaal een super-dag vandaag!
Gr. HetKan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou tas, je beantwoord volkomen aan het beeld dat ik had, had je alleen een cm of 8 langer geschat. :)

Igor, dank je wel hoor. ja gek he dat gevoel van eenzaamheid, komt bij mij denk ik dat ik toch het gevoel nog steeds heb hier een beetje op visite te zijn, ben nou eenmaal een gek mens

nou Hetkan, jij bent dus dan volgens mij echt de langste tot nu toe...... Mag zeker ookaltijd de potjes die het allerhoogst staan in de super pakken voor dametjes die net tot jouw oksel komen??? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff,

ik zit al die lengtes even terug te lezen!

ik ben een tuinkabouter :D
geintje, mooi gemiddeld dus
eigenlijk is alles hier gemiddeld of een handjevol
niets mis mee

eenzaamheid op het forum?
nee geen last van
wel door het forum
ik ben een beetje mensenschuw dus weinig vrienden
en door het forum voel ik niet zo de noodzaak om daar iets aan te doen
is wel een onderdeel van de therapie de komende tijd
ik vindt het hier veel te gezellig, veilig en daardoor kan ik erg lui worden in real life

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...