bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Oep Sorrie Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 de strip????....nu????......met al die vrouwen ????nou vooruit dan...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Sta je al recht Bollie om aplaus te geven voor Niwi??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Goed Nien, ik stop wel een zakdoek in mijn buhu.krak boem shit, ik kan niet helemaal recht komen, BALHUUUUU. Nou gaan jullie maar vast vooruit hoor ik kom er zo aan. Heeft iemand al een stoel neer gezet want daar moet ie dan op zitten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 geeft niet, bolletje.... wij spreken elkaar nooit...en ik sta daar machteloos tegenover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkehier Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 ok bolletje, was hier niet van bewust, zal beter op mijn taalgebruik letten sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Vervelend Niwi. Zeker dat machteloos gevoel. Je kunt nog beter woorden hebben dan blijven zitten met een rotgevoel dat je niet kwijt kunt.Vie meis, heb je inmiddels je portomoniks weer terug gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 ze is pas gaan drinken...jaren nadat we gescheiden zijn..ik praat alleen mijn kinderen moed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Wonen de kids dan bij jou joh? Hoe oud zijn ze? En ben je nu helemaal alleen of heb je een vriendin zodat je niet het gevoel hebt alles alleen te moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 mijn kinderen zijn 34, 29 en 24...wonen allemaal zelfstandig....en heb een vriendin ja...dus je bent laat, bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hahaha die Niwi toch. Maar fijn dat je kinderen niet zo heel jong meer zijn. Misschien is er dan toch wat meer begrip voor de situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 vader als voorbeeld he....hoewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Dus Bollie gaan we toch maar staan en doen aplaus voor Niwi!!!2 sec. is genoeg hoor dan mag je terug in je kadukke bureeaustoel, zonder te vallen hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 ik ga naar AA vergadering...twordt te warm hier....saluutjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 In de wasmachine natuurlijk. Heb nu zeer schoon geld en pasjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 OepsVie das minder zeg. Moet je nu allemaal nieuwe pasjes aan vragen?Isje Yheeaaaa Een lang weekend meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nou Bol, ik heb mijn OV-pas weleens op kookwas gedraaid en die doet het ook nog steeds. Dit was maar een witwasje op dertig graden, dus het valt allemaal wel mee. Waar ik meer mee zit is mijn chaotiek. Dit lijkt na het stoppen met drinken zelfs erger te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ja, ik ben een beetje corrupt Dar Maar ik hoop op je clementieWat heb jij gegeten vanavond?P.S. Ik heb echt trek in die zuringsoep voor morgen, maar het recept nog niet gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ja nou, mensen, ik maak me daar toch een beetje zorgen over. Het kan allemaal wel grappig lijken maar in de praktijk is het niet zo leuk.ik ga het er zeker over hebben als de therapie start.Overigens heb ik de sertraline in de vuilnisbak gegooid. Therapie wil ik wel, maar dan vanuit mezelf, en niet gestuurd vanuit iets wat ik zelf niet ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Zo Dar. dat klinkt jammie hoor.Vie hoelang heb je die chaotische gevoelens al? Had je daar tijdens het drinken dan niet zoveel last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Rustig draadje vandaag, en ik ben nou juist zo hipperig. Ga even douchen, misschien strakjes nog iets lezen van jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 ISA veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 inderdaad een kort draadje vandaag. heb zelf lekker genoten van het mooie weer. lekker fietstochtje gemaakt(nam weer eens de verkeerde afslag en reed steeds verder van huis ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hoi allemaal,Een dag zonder forum, dat is een tijdje geleden.Ben heel de dag zo ontzettend druk geweest. Vandaag op de kop af 5 weken geleden krabbelde ik weer bij de berg omhoog na een terugval een een diepe dip.Vanaf die dag ben ik als een paard gaan werken, in en om het huis. Doe klussen die ik nooit eerder deed, met name in de tuin. De tuin is ook een pláátje en dat eind April al.Binnen is het volgens mij nog nooit zo superschoon geweest, niet alleen voor het oog maar echt helemaal.Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik ook hier geen rem in heb. Ik peiger me totaal af en kan niet ophouden. In die 5 weken heb ik geen dag rust gehad op de zondagen na.Verslavingsgedrag? ik heb geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Yo die go! Spud!!Da's prachtig wat ik lees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden