Spring naar bijdragen

Donderdag 29 april 2010

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Bol, ik heb mijn OV-pas weleens op kookwas gedraaid en die doet het ook nog steeds. Dit was maar een witwasje op dertig graden, dus het valt allemaal wel mee.
Waar ik meer mee zit is mijn chaotiek. Dit lijkt na het stoppen met drinken zelfs erger te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nou, mensen, ik maak me daar toch een beetje zorgen over. Het kan allemaal wel grappig lijken maar in de praktijk is het niet zo leuk.
ik ga het er zeker over hebben als de therapie start.
Overigens heb ik de sertraline in de vuilnisbak gegooid.
Therapie wil ik wel, maar dan vanuit mezelf, en niet gestuurd vanuit iets wat ik zelf niet ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Een dag zonder forum, dat is een tijdje geleden.
Ben heel de dag zo ontzettend druk geweest. Vandaag op de kop af 5 weken geleden krabbelde ik weer bij de berg omhoog na een terugval een een diepe dip.
Vanaf die dag ben ik als een paard gaan werken, in en om het huis. Doe klussen die ik nooit eerder deed, met name in de tuin. De tuin is ook een pláátje en dat eind April al.
Binnen is het volgens mij nog nooit zo superschoon geweest, niet alleen voor het oog maar echt helemaal.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik ook hier geen rem in heb. Ik peiger me totaal af en kan niet ophouden. In die 5 weken heb ik geen dag rust gehad op de zondagen na.
Verslavingsgedrag? ik heb geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...