VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hijsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een beetje love handels zijn leuk hè Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Bolzet even een raam open dan of ga in de tuin zittenwhoeaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nee maar nog ff naar Ikkie. Mocht je het moeilijk krijgen meis, schrijf het van je af hé? We zijn nu wel weer leuk bezig maar ik hoop niet dat je het gevoel hebt dat ik over je heen wals. We kunnen hier zo om schakelen als je hulp nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ik moet even de tuin opruimen voordat M terugkomthad ik beloofd...Anders zwaait er wat...hier kletsen was niet de bedoeling..tot zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Alf in de tuin zitten. Boehoehoe, dan ga ik spontaan over m'n nek. Kan zelfs nog niet in m'n vijver duiken die is er nog niet:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Heb nog nooit zo'n bloemen derbij gezien Dar??Zuring (Rumex) is een geslacht van meest overblijvende, kruidachtige planten uit de duizendknoopfamilie (Polygonaceae). De ongeveer tweehonderd soorten komen van nature voornamelijk voor in de gematigde streken van het noordelijk halfrond, maar zijn wereldwijd geïntroduceerd.Zuring groeit meestal op zure grond. De soorten worden vaak beschouwd als onkruid. Sommige soorten, zoals de veldzuring, hebben echter eetbare bladeren die in salades gebruikt worden.De planten bevatten oxaalzuur. Hierdoor kunnen ze bij consumptie van grote hoeveelheden aanleiding geven tot vergiftigingsverschijnselen bij herkauwers en paarden. Deze plant wordt onder andere gegeten door de zuringwants (Coreus marginatus).In Nederland komen voor:Bermzuring (Rumex ×pratensis) Bloedzuring (Rumex sanguineus) Geoorde zuring (Rumex thyrsiflorus) Goudzuring (Rumex maritimus) Kluwenzuring (Rumex conglomeratus) Krulzuring (Rumex crispus) Moeraszuring (Rumex palustris) Paardenzuring (Rumex aquaticus) Ridderzuring (Rumex obtusifolius) Schapenzuring (Rumex acetosella) Spaanse zuring (Rumex scutatus) Veldzuring (Rumex acetosa) Waterzuring (Rumex hydrolapathum) Spinaziezuring (Rumex patientia) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ikkieben het met Bol eensschrijf gerust als je er behoefte aan hebtwe zijn er voor je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Voila ikky, let maar niet op de rest, als je wil schrijven reageerd er heus wel iemand!!Ok, ik ben melig, dit is geen politiek, biologisch, date forum hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Dat is em Dar, de perfecte bijenkoningin die haar badapak aan aan Alf heeft uitgeleend!!Uitermate lekker!! Met vis of ook in een soep! Bloedzuiverend ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkehier Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Dank jullie, ben hier wel blij om, ga nu even met mijn kinderen en hun vriendjes eten, scheeld al weer maar als dat weer weg valt is het weer even *... maar fijn dat jullie even reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 En tja mijn "aanpassen werkt niet dus ik kan geen typefouten aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Dar,"push up slips" of "buikverkleinende t-shirts" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 »zucht» Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Voor de rest ben ik trouwens tamelijk in paniek want ben mijn portemonnee kwijt met alle passen.Geen reden om aan de drank te gaan, zou trouwens niet eens kunnen want geen cent in huis.Nou even nog veel meer zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ach Niwi. Meiden met z'n allen op Niwi. Die steekt z'n neus om de hoek. Ik spring eerst 1-2 ja ...hup, plofff.....Wie volgt???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 vrouwen....gelukkig heb ik er maar 1 meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ikkie jij hebt het woordje Tuk in je berichtje staan hé? Deze woorden mogen hier niet van Tactive worden gebruikt meis, dus als je het zo schrijft als wat ik gedaan heb, mag je wel alles schrijven. Dit geld ook voor de ameH enz. Doe het even veranderen a.u.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Jump!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Bollie, nu gaan we Niwi ambetereen!! Hij heeft nog niet gezegd hoe die er uitziet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 quote: Originally posted by: niwivrouwen....gelukkig heb ik er maar 1 meer Neeneee Meiden stop maar, niet springen. Niwi ligt er bij mij uit. We gaan wel op iemand anders zuinig legge wezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 jij wel he...Nina....int zwembad nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 quote: Originally posted by: niwivrouwen....gelukkig heb ik er maar 1 meer Niwi waar zijn die anderen gebleven dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Heb je'm al gevonden Vie?? Heel vervelend zoiets!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 ex is aan de drank gegaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 And now the niwi! Allemaal rechtstaan!!!!!!!!!!!!!Jij dioet de strip en wij geven aplaus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden