bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ja Tielse Flipje dat het inderdaad moeilijk is om 10 positieve dingen van jezelf op te schrijven is zeker. Daarom heb ik juist dat draadje geopend. Het is o zo belangrijk dat we leren om op een positieve manier tegen ons zelf aan te kijken. We hebben zo lang met negeatieve gevoelens gelopen. Als je daar iets positiefs tegenover zet, krijgen misschien sommigen van ons een wat fijner gevoel, wat minder somber.Alf wat fijn joh dat het goed is gegaan, Beter dan vorige week hé? Goh ik heb het gevoel dat het af en toe toch een beetje de goeie kant op gaat. Ik hoop het zo voor je. Je verdiend het want zo lang droog staan, daar moet je toch een soort schouderklopje voor krijgen van jezelf, dat motiveert toch om door te gaan. Van mij krijg je hem wel hoor.O en Alf, Aspergermensen zijn motorisch ook wat anders. Heb wel eens tegen Jos gezegd dat hij als een chimpansee liep. Nou dat had ik dus beter niet kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Dank je Bol Of het beter gaatweet ik nog nietvandaag ging het niet slechtmaar de lol is er weleen beetje afvan het spelen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Nou Bolletje, petje af...... dat heb je heel goed gezien !!is nu een soort "schaapje" met krulletjes die lang gaan groeien dus af entoe een "scheerbeurtje" is geen overbodige luxe wordt als je hetlang laat groeien een rasta hond.Als het goed is, zal hij weinig tot niet verharen dus dat komtgoed uit.Ga nog even goed nadenken over de 10 goede eigenschappen.Dag Alf, jammer dat het weer niet heeft mee gewerkt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Dag FlipNee, is jammermaar je heb het niet voor het zeggengisteren was beter geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Drukke Koninginnedag achter de rug, zal nu eens gaan bijlezen...Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Haha Bol, een chimpanseenee dat kun je beter tegen geen enkele man zeggen volgens mijhoewel, als jij het zegtklinkt het vast komisch en goed bedoeldkan niet anders...dus dat pikt Jos dan niet op blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Gisteren Herman Pleij nog gehoord bij P&W, over Koninginnedag wat is die man toch leuken zo schrijft hij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 He Ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Das mooi Ari de mijne nietmoet veel aan gerepareerd wordenkomt niet eens meer door de APKVakantie?waar zit je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Bol, het enige dat ik jammer vind is dat je het topic niet bij Thama's heb gezet, want als dagdraad zakt het steeds verder weg. Of het werkt verwarrend omdat mensen denken dat ze op de dagdraad zitten. (Ik vind het bijvoorbeeld altijd irritant als ik denk de dagdraad te openen, maar op Woorddomino blijk te zitten.)Ha Ari, naar je zin op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 VieDat vind ik ook Viedat met die dagdraad verwarring met die Woorddominozie daar het liefst alleen de dagen meer nietEet ze Ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Jeetje, pech mensen, ik heb net nog een ander ding hier geopend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Leuk om te lezen dat de meeste van ons ook naar de vrijmarkt zijn geweest. Hier zijn we ook geweest. We waren eerst van plan om zelf op de vrijmarkt te gaan staan, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Hier was het eigenlijk de gehele dag wel slecht weer, pas na 4 uur klaarde het op. Ik had medelijden met de mensen die wel een kraampje of een kleed bemande...Alles werd hartstikke nat, sommige hadden gelukkig plastic om eroverheen te spannen. Heb zelf 3 boeken gekocht, verder niks. De kinderen een valse banjo, een jojo, een lampje en een MC Donaldsspeeltje;)Verder trad mijn dochter op (streetdance) en dat was natuurlijk ook erg leuk om te zien, welke moeder vindt dat nou niet;)Hoop dat jullie ook allemaal een gezellige Koninginnedag gehad hebben...Drup: hoop dat het meevalt die rijtest...Begreep ook niet hoe of je dat bedoelde met je verzekering? Zonnetje: het klinkt alsof je door een heftige periode gaat. Snap best dat je het liefste thuis wilt blijven. Misschien kun je ondersteuning aan je huisarts vragen middels bv. een antibraakmiddel? Sterkte!Alf: zit zelf te overwegen om in een band te gaan spelen. Zag vandaag voor de 2de keer een Braziliaanse percussieband spelen, zo gaaf! Heb al eens eerder op hun website rondgesnuffeld. Ze zoeken nog muzikale mensen en een instument al kunnen bespelen is geen vereiste (waarschijnlijk begin je dan wel met een triangeltje:P) Maar twijffel omdat ze meestal optreden op zaterdag en dan werk ik...Wat speel jij Alf? Jammer trouwens dat het spelen dit keer minder plezier gaf...Zo maar een paar reacties op jullie verhalen. Alle anderen ook hallo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Oeps, ik stond blijkbaar de hele dag ingelogd.Ben er nu dus echt, haha, heb net 10 goede eigenschappen opgeschreven. Ik weet nog goed dat ik jaren geleden niet één op kon noemen maar wel 1000 negatieve eigenschappen. Dus er is een hoop veranderd.Bol, dat heb ik ook dat als je dat zo opschrijft dat je dan denkt van....nou een ander zal wel denken, poehpoeh, die is vol van zichzelf.Maar ach, als een ander wist hoe negatief ik altijd over mezelf was, zou die nu blij zijn dat ik er 10 kan bedenken.Verder weer genoten van de koninginnedag op tv, zo mooi hoe de prinsessen er uit zagen.....heel smaakvol. Mag ik graag naar kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 O ja, Vie vervelend maar ik kan het nu niet meer veranderen. Ik kan niet het hele draadje, naar thema's slepen of wel. Of kan ik Tactive om een dienst vragen dat die het daar neer zet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ja hoor Bol, je kan de Tactussen verzoeken om het bij thema's te zetten.klinkt lekker Ari! Ik heb zuringsoep, met dank aan de tip van VM gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Wat is zuringsoep?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hahaha die Alf....ideale vrouw....We hadden het toch alleen maar over de positieve eigenschappen?Als ik de negatieve op moet schrijven dan wordt het minder ideaal denk ik.toch vind ik het grappig dat je dat zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 ERHet grappige is dat 9 van de 10eigenschappen passen bij MHeb ik toch de bijna-ideale vrouw getrouwd!Maar je hebt gelijk: de negatieve staan er niet bijMoet toch eigenlijk ook op een ander draadjeals tegenhanger..Ik heb er ook 10 uitgewrongenmogelijk pas ik ze nog wat aanziet er toch wat ongeloofwaardig uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ari,Heb de recepten gevonden...maar moet ik nu die hele draad doorlezen om die zuringsoep te vinden? Heb het al geprobeerd via uitgebreid zoeken, maar lukt me niet:( Ben niet blond, maar wel? Is voor die zuringsoep niet zo belangrijk, maar kan jij of iemand me misschien vertellen hoe of ik zoiets makkelijk terugvindt? Zal vast vaker voorkomen.Bedankt!Lees dat je laptop leeg is...zal dus iemand anders worden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Alf, ik vind het er juist heel prachtig uitzien.Niks meer aan veranderen joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Nee Alf je blijft met je tengels van je berichtje af hoor. Niet veranderen.Zo ik zal ff naar Tactive een berichtje sturen of die het draadje kan verplaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Wat zijn julie allemaal stil.Ligt dat aan mij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Is idd rustig hier. Nu nog rustiger want mijn vriend heeft de pc nodig! Ben dus ook weg nu. Iedereen een fijne droge avond!!Tot morgenavond, ben morgen overdag werken. Misschien dat ik nog even goedemorgen kom wensen;)Toedeledoki... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Nee hoor Emma, dat ligt aan het feit dat ik even de zuringsoep zat op te schrijven bij de receptendraad Bij tips dus, lekker eten als je stopt met drinken.Maak je het vandaag laat denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden