Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 april


tasseke

Aanbevolen berichten

Ja Tielse Flipje dat het inderdaad moeilijk is om 10 positieve dingen van jezelf op te schrijven is zeker. Daarom heb ik juist dat draadje geopend. Het is o zo belangrijk dat we leren om op een positieve manier tegen ons zelf aan te kijken. We hebben zo lang met negeatieve gevoelens gelopen. Als je daar iets positiefs tegenover zet, krijgen misschien sommigen van ons een wat fijner gevoel, wat minder somber.;)

Alf wat fijn joh dat het goed is gegaan, Beter dan vorige week hé? Goh ik heb het gevoel dat het af en toe toch een beetje de goeie kant op gaat. Ik hoop het zo voor je. Je verdiend het want zo lang droog staan, daar moet je toch een soort schouderklopje voor krijgen van jezelf, dat motiveert toch om door te gaan. Van mij krijg je hem wel hoor.:heart::sun:

O en Alf, Aspergermensen zijn motorisch ook wat anders. Heb wel eens tegen Jos gezegd dat hij als een chimpansee liep. Nou dat had ik dus beter niet kunnen doen.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Bolletje, petje af...... dat heb je heel goed gezien !!
is nu een soort "schaapje" met krulletjes die lang gaan groeien dus af en
toe een "scheerbeurtje" is geen overbodige luxe wordt als je het
lang laat groeien een rasta hond.

Als het goed is, zal hij weinig tot niet verharen dus dat komt
goed uit.

Ga nog even goed nadenken over de 10 goede eigenschappen.

Dag Alf, jammer dat het weer niet heeft mee gewerkt vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, het enige dat ik jammer vind is dat je het topic niet bij Thama's heb gezet, want als dagdraad zakt het steeds verder weg. Of het werkt verwarrend omdat mensen denken dat ze op de dagdraad zitten. (Ik vind het bijvoorbeeld altijd irritant als ik denk de dagdraad te openen, maar op Woorddomino blijk te zitten.)

Ha Ari, naar je zin op vakantie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om te lezen dat de meeste van ons ook naar de vrijmarkt zijn geweest. Hier zijn we ook geweest. We waren eerst van plan om zelf op de vrijmarkt te gaan staan, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Hier was het eigenlijk de gehele dag wel slecht weer, pas na 4 uur klaarde het op. Ik had medelijden met de mensen die wel een kraampje of een kleed bemande...Alles werd hartstikke nat, sommige hadden gelukkig plastic om eroverheen te spannen. Heb zelf 3 boeken gekocht, verder niks. De kinderen een valse banjo, een jojo, een lampje en een MC Donaldsspeeltje;)
Verder trad mijn dochter op (streetdance) en dat was natuurlijk ook erg leuk om te zien, welke moeder vindt dat nou niet;)
Hoop dat jullie ook allemaal een gezellige Koninginnedag gehad hebben...

Drup: hoop dat het meevalt die rijtest...Begreep ook niet hoe of je dat bedoelde met je verzekering?

Zonnetje: het klinkt alsof je door een heftige periode gaat. Snap best dat je het liefste thuis wilt blijven. Misschien kun je ondersteuning aan je huisarts vragen middels bv. een antibraakmiddel? Sterkte!

Alf: zit zelf te overwegen om in een band te gaan spelen. Zag vandaag voor de 2de keer een Braziliaanse percussieband spelen, zo gaaf! Heb al eens eerder op hun website rondgesnuffeld. Ze zoeken nog muzikale mensen en een instument al kunnen bespelen is geen vereiste (waarschijnlijk begin je dan wel met een triangeltje:P) Maar twijffel omdat ze meestal optreden op zaterdag en dan werk ik...Wat speel jij Alf? Jammer trouwens dat het spelen dit keer minder plezier gaf...

Zo maar een paar reacties op jullie verhalen. Alle anderen ook hallo!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, ik stond blijkbaar de hele dag ingelogd.
Ben er nu dus echt, haha, heb net 10 goede eigenschappen opgeschreven. Ik weet nog goed dat ik jaren geleden niet één op kon noemen maar wel 1000 negatieve eigenschappen. Dus er is een hoop veranderd.
Bol, dat heb ik ook dat als je dat zo opschrijft dat je dan denkt van....nou een ander zal wel denken, poehpoeh, die is vol van zichzelf.
Maar ach, als een ander wist hoe negatief ik altijd over mezelf was, zou die nu blij zijn dat ik er 10 kan bedenken.

Verder weer genoten van de koninginnedag op tv, zo mooi hoe de prinsessen er uit zagen.....heel smaakvol. Mag ik graag naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ER
Het grappige is dat 9 van de 10
eigenschappen passen bij M
Heb ik toch de bijna-ideale vrouw getrouwd!
Maar je hebt gelijk: de negatieve staan er niet bij
Moet toch eigenlijk ook op een ander draadje
als tegenhanger..

Ik heb er ook 10 uitgewrongen
mogelijk pas ik ze nog wat aan
ziet er toch wat ongeloofwaardig uit...:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari,

Heb de recepten gevonden...maar moet ik nu die hele draad doorlezen om die zuringsoep te vinden? Heb het al geprobeerd via uitgebreid zoeken, maar lukt me niet:( Ben niet blond, maar wel? Is voor die zuringsoep niet zo belangrijk, maar kan jij of iemand me misschien vertellen hoe of ik zoiets makkelijk terugvindt? Zal vast vaker voorkomen.

Bedankt!

Lees dat je laptop leeg is...zal dus iemand anders worden;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...