Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik word om 10 uur opgehaald, en dat zal wel iets later worden. Het park zat gisteravond laat al vol, dus voor een goed plekje hoef ik niet vroeg op. Ik wil toch ergens achteraf, omdat ik geen rommelmarkt spul heb. Dan heb ik toch flink wat uurtjes nog hoor, de hele middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Oke, das duidelijk woman. Hoop dat je toch nog lekker weer gaat krijgen. Vraagje: Is je topje af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Voor mij trouwens ook voor het eerst een drankloze queensday.3 jaar geleden werd ik de kamer doorgesmeten door mn geweldadige ex (drank en drugs -hij drugs, allebei drank) Dus ik vind het prima zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Nee wel bijna, ik wil em vandaag af maken. Dat doe ik altijd, beetje werken achter mn kraampje. Zien de mensen dat het echt zelfgemaakt is, en het staat leuk. jaren terug ging ik jojo's verfen in Amsterdam. Echt leuk was dat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Rapi, heerlijk he, nu zit je in de voorpretfase!Heerlijk meis, lekker neuzen, eens naar de aekIis leuk en betaalbaar. En op papier kleine maquettes maken,doe je dat ook? Ooit hebben we daar een rekenfout mee gemaakten paste alles net niet toen de meubels werden gebracht, dat was zuur zegwant we wilden ze toch, dus 10 jaar hutje mudje gewoond, je kon er je kont niet keren.Nu staat diezelfde eethoek hier in een woonkeuken en komt helemaal tot zijn recht,en nu moet ik straks weer kleiner gaan wonen. Tijd om marktplaats op te gaan dan.Hier op de vrijmarkt is het nu gezellig druk, maar het zonnetje is weg inmiddels en het ziet er guur uit.Hoop dat het nog op gaat kanppen, zo sneu anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ben ook wel nieuwsgierig naar de eerste huis-woon-en slaap ervaringen van Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Tas,Ja, laatste loodjes wegen het zwaarst.Als ik volgende week een afspraak met de makelaar heb, danprobeer ik gelijk een afspraak te maken, met de vorige eigenaar, voor de overname van wat spullen.Kan ik gelijk de maten opnemen, Yvonne.Jane, veel plezier met je dochter.Woman,Ook een lange dag voor de boeg, nou als je maar lol hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ga er weer even uit.Breakfast-time.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ow de tijd gaat ineens toch wel snel. Komt vast omdat ik hier zit te kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ja tuurlijk luie vrouwhup aan het werkof nog even plat, mag ook.ik ga ook een ontbijtje makenvoor bij de koffie en kranttot latersthnx Rapiu en jij goede zaken deze week met eigenaarkun je ook bij onderhandelen heen bijna ex mee laten tekenen, dacht het niet hoor!ff checken dus (bij notaris of adv op gratis spreekuur) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Goeiemorgen, wat een drukte al hier.Ik zou vandaag met de kleinkinderen an alles gaan ondernemen, belt mijn stiefdochter net dat ze allebei vannacht aan het spugen zijn gegaan. Ook sneu, ze hadden zich er zo op verheugd.Jane heel veel plezier met je volleyvakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Even nog mn koffie, dearest Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 nou, fijne dag dan Woman (trek wel wat warms aan hoor )Ik ga er ook even vandoor. Kom af en toe wel even bijkletsen vandaag. Meiden.................... PLEZIER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Woman,heb je later nog iets nodig?koffie, broodjes, snoep, koek sopie of iets anders?kan het zo voor je meenemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zal ik doen, Yvonne. Ik neem muziek mee dus het wordt wel swingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ow lieverd dat is leuk. Ja kopje koffie denk ik wel. En een plaspauze, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Nog even op de valreep dan: Heeeeeele goeie morgen Vie. Jammer van je kleinkinders, konininginnedag is inderdaad zooo leuk voor kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Met suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 HIhi, lukt niet om weg te komen zo hoor.Ook goeiemorgen Dar. Hier ook koud en grijs en nat. Maar dat mag um de pret niet drukken: 'als de zon maar in je hartje schijnt ' ....hahahahaha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Dar,als eerste goede morgen!!!nee inderdaad, geen toiletten dit jaar.dus geen speciale koninginnedag zonder drankzit even te rekenen, maar ik heb al 15 jaar gewerkt op koninginnedag en dan mag je niet drinkendus evengoed een specialedagik ben vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Douchen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 gaat ik voor je regelen Woman,en die plas en kijkpauze.........die passen en meten we ook even koffie met suiker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 he gatver Vie!!maar wie weet?kinderen zijn wel vaker heel misterieus plotseling beter.en juist voor kinderen wordt zoveel leuke dingen gedaanhier rijden de ponys alweer voor €0.20hele rijen zie ik dus nu al staan aan de overkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 hihihi,ik was ook niet echt van plan om er een megafeest van te maken.zit nog wel even te twijfelen of ik wel of niet naar de muziek ga vanmiddagnah, ik kijk wel hoe ik me voelen anders..............ligt tassie alweer heel vroeg te slapen vandaagennuu, daar schaam ik me helemaal niet voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Dankjewel Yvonne.Nou Dar, ze zijn allebei nog flink beroerd vanmorgen, maar ik blijf gewoon standby. Die kleintjes kunnen zomaar ineens opknappen. (Nou, precies wat je zegt Tas, "mysterieus", hihi.)De jongste van twee heeft er nog niet zoveel weet van maar het meisje van vijf zou een solodansje doen voor de burgemeester en zijn vrouw, ze was al weken van te voren diep onder de indruk en voelde zich een echte VIP. Dus zij heeft zeker heel veel reden om op te knappen.ik eet vandaag voor het eerst sinds zaterdag een bakje kwark met vruchtjes. Maar dat voelt gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden