druppeltje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hahaha tractoren, die hou ik erin!!! Voor mij had dat hele domino hier niet hoeven zijn maja ieder zijn meug dus waarom niet denk ik dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Oh, wat aardig van Tactus, krijg bericht dat woordomino is verplaatst naar thema's.Wat een service.Dank Tactive, dacht even dat ik wat verkeerds gezegd had:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Gewoon meedoen met woorddomino kan ook toch?Ha die Bol.Hier is t bijna bedtijd mensen, ik moet het weekend weer werkenTrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Drup:heart:Haha, ja grappig niethoe ist met je hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Maak het ook niet te laat.Morgen, de hele dag werken,Bleeh, dan is je weekeinde zo snel om.Nou ja, niet klagen, vandaag de hele dag vrij gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Darhoe ist nu met je?Je had een wat wankele dag...zal ik maar zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zonnetje, ik heb terug gelezen: veel sterkte; hoop dat je de juiste keuzes kunt maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ach Darcy is wegIk ga ook maar eensTZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Mooi moment om een vraag te stellenwaar geen antwoord op komt denk ikdan kan het doorgaan want geen bericht, goed bericht: kan die donderdag-onzinhoek ook weg(wat een onzin)evenals die eetdraad?Ik wacht 5 minutendan bericht naar de Tractoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik ga ook weer afsluiten. Ga dadelijk even met O.L. Heer in gesprek over Dees.Tot morgen lieve mensen slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Dag Boldoe de groeten aan OLH4 minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Alf mijn hoofd zit er nog op maar haalt niet over. Sjonge wat heb ik een salto gemaakt. Maar ben er nog tot verwondering van velen en een alkie laat zich zomaar niet opruimen. Hoewel er geen spraken van alco was maja naampje he? Gaat het met jou een beetje? Hoop zo dat je er uitkomt allemaal want dat verdien je echt.Nee heb geen goed gevoel met Desi. Wilde maar dat er iemand contact met haar heeft want meestal zijn mijn gevoelens niet verkeerd. Bedoel niet alco maar haar zus. Naja praten over iemand die er niet is zal wel niet netjes zijn maar ben ongerust dus niet verkeerd bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 nog 3 minuten Alf........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Eetdraadje is een dagelijks draadje, dus liever hier laten staan ?Zit goed stuk. Geslapen maar er niet van opgeknapt.Maar allerju wat was het leuk. Heerlijk de hele dag buitenen dan laten zien wat je allerliefste hobby is. Muziek stond goed hard aan...Zal nog wel paar dagen last van hebben, maar oi. Dat maakt me niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Drup, je ongerustheid siert jemaar idd, Dees is er nieten dat verhaal van je kaarsgeeft te denkenIk ben bang dat het niet goed gaatMaar goed dat het goed gaat met je hoofdLas laatst je bericht met die boodschappenhad ik niet bij moeten zijnhad die gozer naar boven geschoptmet die boodschappenis ie niet goed bij zn hoofd zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 PPHet is toch niet weg?Het staat gewoon bij thema'sEn ik vraag nog of het verplaatst kanals niemand dan reageertof wel en het ermee eens is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Tijd verstrekenOnzinhoekje dan alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ja daar kan ik nu wel iets op zeggen maar dat heeft waarschijnlijk toch geen nut want zo kan ik wel meer dingen bedenken die op een apart draadje zouden/moeten kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 hoi Alf en andere nog wakkere forumvrienden. Alf..k val net binnen op de dageraad..ga je een vraag stellen? of heb ik het helemaal verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Ik ga slapen lieve mensen.Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Jeeeeeeetje, wat veel mensen ingelogd! En wat veel om te lezen!Tegen de tijd dat ik een beetje bij ben is iedereen waarschijnlijk naar bed.........Hallo allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Buena notte Rapi, droom lekker van je keizerrijkje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 goedenavond allen, hoe is het jullie? alles goed?ik had opeens een mail, nadat ik hier lange tijd niet geweest ben, dat er iets met domino day verplaatst was.dit zegt mij verder niets.maar het feit dat ik na zoveel gedoe en tijd met tactive opeens een mail krijg, de eerste ooit, dan moet er wel iets ergs aan de hand zijn.dat tactive mij een mail zend is wel heel apart dus wil ik dan ook wel weer graag weten waarom ik die mail krijg?ik had deze site voor mijzelf al weken geleden afgesloten maar krijg nu toch een mail over een verplaatsing of zoiets.waarom?kan iemand van jullie antwoordt geven, of weten jullie ook van niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 rapilos, trusten. ken je niet maar je bent bijna 2 jaar al gestopt! goed hoor, ik ga je nadoen! Er zitten al hele dagen tussen dat ik niet eens meer aan alcohol denk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Pietje ik klaag niet over de domino. Voor mij hoeft het niet maar zoals ik al zei ieder zijn meug en ben hier even zo gast als ieder ander. Denk wel dat je gelijk hebt als het op een thema draadje komt dat het gaat verdwijnen. Vind wel dat ditjes en datjes erg rommelig begint te worden maar dat is heel wat anders.Naja is mijn mening. Nu huppeldetut uitlaten en hopen dat we snel wat van Desi horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden