Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar, als wij later oud en bijna niet meer aanspreekbaar zijn, hebben we gelukkig allemaal nog internet om met elkaar te praten.
Dan zitten we in een kamertje met uitzicht op een vaart, of op een andere flat, ...
:D wordt het al heel erg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, probeer eerst voor jezelf liefst letterlijk op papier te zetten wat je nog weet. Uitgaven, leningen etc. snap je wat ik bedoel. Dan ben je iig een beetje onderlegd. Hou je aan het begin van het gesprek een beetje op de vlakte. Zeg iets in de trand van 'ik ben mijn administratie aan het doornemen en en wil even doornemen of alle gegevens nog kloppen'. En wat mij altijd helpt als ik lastige telefoontjes moet plegen is om niet te zitten maar om te staan/lopen, op de een of andere manier denk ik dan beter klinkt raar ik weet het. Diep ademhalen en doen, weer een stukje verleden dat je af kunt sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus geen gekke dingen doen hè. Denk aan je kinderen, die kunnen je echt niet missen hoor. Mijn guppie was destijds, en nog steeds, mijn drijfveer om zaken aan te pakken. Niet opgeven, dat is de gemakkelijkste weg:present:

Isa misschien valt het allemaal wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zo blij dat het zaterdag is. Moest mijn CV bijvullen en dat ging gepaard met een taal waarop alle bouwvakkers op hol zouden slaan. Tuurlijk een witte zomerse broek aan.......Maar is me gelukt, heb alleen nog die tang waar ik niet weet naar toe te smijten. Deug hier niet voor maar moet wel gebeuren wil ik niet onder een koude douche morgen. Maar aha drupje niet helemaal gek want begluurde de CV-schoonmaker toen ik net weduwe was en hij het me uitlegde hoe het moest. Verhip mijn man zat altijd de boel te ontluchten met sleuteltjes op de verwarmingen maar is niet nodig dus en doe het al 5 jaar zoals die man zei. Mijn man kennende zou gezegd hebben dat ik het altijd beter wist of hij denkt nu doe het lekker zelf......:o hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Suus dat snap ik, maar heb dat heb jij zelf in de hand. Je word als het goed is voor 5 weken opgenomen, zie dat als een investering in jezelf en je kinderen. Accepteer de hulp die je geboden wordt en doe er je voordeel mee. Wat je gezien hebt vond je afschuwelijk, doe het dan anders! Komop schouders eronder en dat is niet gemakkelijk kan ik je vertellen maar het is het zo waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, sorry dat ik er doorheen sprong maar je weet dat je erg ziek bent en we machteloos staan hierin. Hou je hand vast en doe het voor je kinderen die hun moeder nodig hebben. Er is hier al zoveel over gesproken dat ik er ook mee ophoud. Laat je met kop en kont oppakken zodat je geholpen wordt. Go, go,go meis voor je kinderen want als je die straks ook nog kwijt raakt lig je echt in de goot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Suus, ik heb me bijna letterlijk doodgedronken. Heb 4 weken in het ziekenhuis gelegen niet wetende of ik het zou redden of niet. Mijn relatie is toen letterlijk geknapt. Moest woonruimte voor mezelf en kind zoeken terwijl ik nog bij ex woonde (die ook nog eens losse handjes had). Het is me gelukt, met heel veel pijn en moeite. En zie nu 2 jaar verder.. kind gaat weer helemaal top, relatie met ex is goed en ik ben mezelf langzaamaan ook weer op de map aan het zetten. Ik ben geen supervrouw hoor, maar je bent sterker dan je denkt..

Aanpassing: OK Suus dat is actie ondernemen. Je kunt het meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...