Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 hahahaha, ik had niet eens door dat we alweer een pagina verder zaten.... tijd om de garage af te maken .... mijn hoera ontwerp is ook al kwijt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ja Von, Teddy Scholten? Heeft zij naast Een beetje, ook niet dit lied gezongen?Jongens ik ben helemaal niet oud ofzo hoor, dat ik nummers uit die tijd ken, helemaaaaaal niet.het komt gewoon omdat ik in een verpleeghuis gewerkt heb en was daar veel aan het zingen met de bewoners (ahum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ahum, zou best kunnen. ik zie het voor me namelijk, met een jurk aan met uitwaaierende rok, ceintuur , vierkante hals, kort donker keurig haar en uiteraard in zwart wit. Ben ook helemaal niet oud hoor, maar kijk graag oude beelden, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 na jaaa, blijkt ze 12 april te zijn overleden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ik zie dat Jan ook hier is. Hoe ist gegaan Jan? Lukt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sienna Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Goedemiddag allemaal!Ben net in het tuincentrum geweest en heb een heleboel kruiden gekocht en aardbei plantjes. Gaan we even in een bak zetten in de tuin. Lekker voor in allerlei gerechten. De kruiden die ik heb zijn:CitroenmelisseSalieBasilicumValeriaan (weet iemand wat ik hiermee kan?)Pepermunt (voor thee)ThijmRosemarijnPeterselieSelderijLiefs, Sien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Een mailtje gehad van de deejayZe is hartstikke enthousiast Dus dat kan wel echt wat worden. Dansen met een deejay !! Als je elkaar aanvoelt gaat het dak eraf !Ik zou wel willen dansen met iets op mn hoofd bijvoorbeeld x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Alle kleurn, Bolletje ! van die orientaalse Sairi stoffen quote: Originally posted by: bolletjeWoman bedstede nog niet klaar? Je had het over mooi gekleurde kussens er in leggen. Wat voor 'n kleur? O als die klaar is zet dan een foto op het frum? Ben zo benieuwd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Von ze is weer pleite:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ik zag het , ben diep en diep en diep teleurgesteld. Gek, mijn hoeraslinger was opeens ook pleite, zeker te lang gewacht met plaatsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Sien Valeriaan wordt vaak gebruikt in b.v. thee. Het is een rustgevend middel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Heeh Sienna, wat leuk zeg.Ik heb ook een eigen tuintje en heb er ook kruiden in willen doen maar heb geen idee wat je daar mee moet.Ben helaas ook helemaal geen kookwonder dus wat moet ik dan met kruiden.Maar wel leuk dat je die soorten allemaal gekocht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 quote: Originally posted by: womanAlle kleurn, Bolletje ! van die orientaalse Sairi stoffen Ik ben heel benieuwd Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sienna Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hé Bol,Zou ik gewoon van die blaadjes thee kunnen maken denk jij?Emmaroos, je kan ze ook neerzetten alleen al omdat het altijd zo heerlijk ruikt.Liefs Sien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Sien, dat weet ik niet lieverd. Je zou dat eens op internet kunnen op zoeken. Mocht het niet lukken dan wil ik je wel helpen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hey Sien,met Valariaan kan je thee trekken= eigenschappen kruid vnl voor ontspannen en slaapbevorderend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Sienna, dan heb jij vast een leuke middag gehad.Ik zat net even naar een filmpje te kijken van "More than a woman to me" (ja Emmaroos, je zet me aan het denken) en bedacht, dat we niet alleen maar dingen moeten verwachten, als vrouw zijnde. Ik bedoel, ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb veel tijden gehad dat ik dacht dat alles me wel vergeven zou worden. De uitdaging om ook voor jezelf te gaan, je met anderen te meten, ze te geven wat je zelf bent en te aanvaarden dat je misschien niet door iedereen geaccepteerd wordt, enfin, dat is nou waar ik mezelf zonder drank onder andere mee bezig hou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sienna Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ja, OK, ik zal het een google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Embijna alle kruiden kan je verwerken in etenverschil met verse kruiden en gedroogde isdat je ze meestal op het laatste moet toevoegen(behalve laurier en tijm) maar ook deze zijnverser dan gedroogde versie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Valeriaan is idd rustgevend, alleen heb je daar echt wel héél veel voor nodig wil je iets merken daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 En basilicum is zooooo lekker om pesto mee te maken. Veeeeeeeel lekkerder dan uit een potje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Daar spreek je een waar woord Vie.Ik heb dingen uitgespookt in mijn dronkenschap, daar hebben we het hier ook wel over gehad, wat we dan deden, en nu denk ik vaak, wat hebben ze veel van me geaccepteerd!Vooral Theo dan. De kinderen ook hoor, daar niet van maar ik weet niet of ik zoveel geaccepteerd zou hebben als het andersom was geweest.En ja, het is ook zo, sommige mensen hebben niks met mij en dat mag er nu ook zijn, dat schreef ik eerder ook al, vroeger wrong ik mij in alle bochten om het iedereen maar naar de zin te maken, bij het zotte om af.Nu denk ik, mag je me niet? Jammer maar niet erg, geen ramp.Maar feit blijft dat ik veel krediet heb gekregen maar ook veel verspeeld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Zitten hier allemaal keukenprincesjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Valeriaan trekt ook katten aan daarom dat het ook wel Kattenkruid wordt genoemd bij ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Nou hier komt me toch een hele diaree wielrenners langs zeg. Zou de tour al begonnen zijn? En dat met die regen. Poeh hé.Hé daar is de prins op het witte paard. Die komt de keukenprinsesjes ff helpen.Ha die Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden