Spring naar bijdragen

Zondag 2 mei

Aanbevolen berichten

goedemorgen allen, bedankt voor julllie tips gisterenavond laat.
Heb net het ziekenhuis gebeld en moeders is nogal rusteloos,
ze moet blijven tot het bloedonderzoek gedaan is en
er komt een psychiater langs, ik hoop/duim dat ze zich laat
opnemen bij de Brijder, maar ja........ dat is afwachten.

x Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen luitjes.

Laat ik de Margriet Kookboek met plaatjes ook hebben gekregen ,bij het op mijzelf wonen :D

niet zozeer omdat ik een keukenprinses was, maar omdat ik door totale des-intresse, geen enkele kookervaring had.
ik had zelfs nog nooit een eitje gekookt.
erg handig de Margriet, er staat zelfs in hoe je de aardappels moet schillen......met een dunschiller!!!

ondertussen mijn moeder voorbij gestreefd, maar de Margriet staat nog steeds te pronken......
Staat wel een beetje alleen op de keukenplank maar ik bewaar hem voor V.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar donderdag heb ik voorbereidingsgesprek bij de kliniek,omdat ik gisteren en eergisteren en vandaag aangegeven suisidaal te zijn zal ze donderdag proberen spoed erachter te zetten omdat ik daar al 10 dagen gezeten hebt maar ik trek het niet meer,hele nacht opgezeten en lig in de knoop met mezelf, heb geen zin om te vechten meer. Ik kan dat niet meer:(

quote:
En ging het voorbeeld over Suus? Suus wordt op handen gedragen hier, maar dat moet je wel willen zien natuurlijk.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden overigens.
Ik kan niets met dit soort berichtjes en leg het naast me neer,

dar geloof me dat is het enige dat me nog trekt de berichtjes hier, ik lees ze en haal er energie uit dus wees niet bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus kun je die rare ideen niet zo zien dat je eigenlijk dit leven wat je nu lijdt niet meer wilt hebben. Niet zo zeer dat je er een einde aan wilt maken? Misschien als je het zo kunt zien, dat je dan die rare ideen een beetje kunt accepteren? Er komt een ander leven in zicht, kun je je daar dan niet aan vast houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus,

Gewoon weer bellen.

Natuurlijk is het moeilijk om nu te wachten tot donderdag, maar jij gaat niet opgeven terwijl de hulptroepen onderweg zijn.
Vraag desnoods om een telefonische begeleiding tot Donderdag en als het echt niet gaat dan ga je gewoon naar het ziekenhuis.
Daar moeten je ze direct opnemen, tuurlijk geen behandeling maar dan ben je tot donderdag onder de pannen.

En nu?

Actie!!!
niet bij de pakken gaan neerzitten, dit zijn de laatste loodjes en je gaat niet struikelen voor de eindstreep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne daarom wil ik ook versneld opgenomen worden, ze merken niet veel alleen dat ik verdrietig bent en moe.Zoon vroeg net al gaan we op de wii mam dus erg veel merken ze niet. Werd net gebeld door de kapitein[ 75 jaar 2e pappa] uit de kliniek, hielp echt iemand die wel in je geloofd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das mooi Suus, mensen die in je geloven. Nou jij nog.

Maar denk je nou echt dat het niets met ze doet als kinderen zien dat hun moeder constant zo verdrietig is.

Ik zou mijn verdriet maar heel snel wegstoppen... vrolijke toet opzetten en met je kinders op de WII gaan spelen , of een eind met ze gaan wandelen of wat ook.
Ze zijn nog klein en machteloos.

Ga ervoor, en niet alleen afhankelijk willen zijn van een instantie die jou opneemt maar ook zelf je schouders eronder zetten NU :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

suus,

Dat weet ik, dat je dagen aan het bellen bent
en tot donderdag moet je blijven bellen.

helaas is de wereld niet zo, dat je bij elke hulproep direct antwoord krijgt
dat noemen ze nu werken aan je probleem
je moet vol blijven houden en je tanden erin blijven zetten
al heb je een paar keer per dag telefonisch contact met de crisisdienst......
dat is op dit moment even je houvast.

er zijn genoeg mogelijkheden maar je zal moeten zeuren en zanniken
en nogmaals.............
je kan per direct naar het ziekenhuis!

ik ben toen ook zo bezig geweest, uiteindelijk ben ik gewoon bij de eerste hulp gaan zitten
heeft een uurtje geduurd, maar per direct werd ik opgenomen
en dat zijn ze ook verplicht.
dus als je het echt niet trekt................
heb je in ieder geval =tot donderdag een veilig onderkomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus ben je nu tevreden over hoe het op het frum gaat? Ik bedoel heb je het gevoel dat we je nu helpen? Of zou je liever nog iets anders willen zien? Maakt dit je een stuk rustiger?:present:
Denk je dat je het zo kan redden tot Donderdag meis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee lieve Bol maar ik ben altijd tevreden over het forum geweest, jullie zijn schatten en yvonne die vrolijke toe probeer ik maar hou niet zo lang vol. ik zit te vol en ziekenhuis nemen je niet op zei die arts, volhoouden ot donderdag!!!! Was het maar waar dat ze je opnemen direct, ik ga meteen geeen probleem, ik wil hier vanaf,mezelf weer worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie trouwens je nieuwe onderschrift.
Geen slechte hoor suus.
Lijkt een beetje op die die mijn oma altijd zei: één steekje per dag maakt een hemdsmouw in het jaar.....pffffffffffffffffff;)

En vrolijk doen tegen je kinderen..... gewoon beginnen. Druk bezig zjin met hen, geef je trieste gedachten even geen kans. Dwing jezelf je te bepalen tot hen. Ga desnoods koekjes met ze bakken of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus je red het wel, kom op wat is dat nu? Natuurlijk red je het daar twijfel ik niet aan maar kun je geen mensen bellen? Wat zijn nu een paar dagen op heel jouw leven. Wat zou je niu het liefst willen doen buiten de opname dan? Waarom ga je niet lekker met de kids achter de Wii zitten en game wat met ze, zodat je wat afleiding hebt. Je bent ook zo gefocust op hoe je voelt. Dan kan het niet anders dan dat je in de sh@# weg zakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...