Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 mei.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal,

Nog een beetje kunnen slapen Igor?

Vie hopelijk heb je inmiddels je agenda al weer terug

Bol, gun jou dat mazzeltje echt, als er iemand komt die jou is komt helpen.
Die ander ook de kans geven om jou te helpen he, beloof je dat?
Jij hoeft dan niet direct van alles voor diegene te doen;)
ohhh en heel veel plezier met het bezoek van je zus...

Hee Suusje, nog twee dagen en dan eindelijk je opname...
Wens je een rustige dag toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

suusje fijn dat het 'beter'met je gaat. hou dat vast.

flip maak er een mooie werkdag van, kijk naar de leuke dingen. je blijft in elk geval droog van het fietsen.

hoi witte,
ja heb geslapen, kort. ik geloof dat ik eerst maar eens een kruik haal vandaag. met blote voeten naar bed is niet erg maar wel met koude voeten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee kinders, ik zoek me ziek al sinds gisteren, maar nergens agenda te vinden.
Ik krijg geloof ik een klein dramaatje ;)
Wel heb ik de boter weer gevonden die ik kwijt was, namelijk naast de schone borden.
Wat ik bedoel is, ik schreef het laatst al, dat ik dacht helderder te worden na niet meer drinken. Dat is in de meeste gevallen ook wel zo, maar ik word zo vreselijk chaotisch!
Enfin, ik maak me een beetje zorgen, zou het een korsakopje zijn of gewoon dat ik teveel in mijn eigen hoofd zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jacc, en mijn mobieltje ook. Ik blijk gewoon allerlei dingen ergens neer te storten en vervolgens niet meer te weten waar ik ze heb gelaten.
Het kan ook nog de nawerking zijn van de sertraline, want toen ik eerder eens prozac slikte werd ik ook zo raar.
Geen paniek, het komt weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie: ik zal wel eens zoeken op het internet of je nog van die 'fluitdingetjes' van vroeger kan krijgen, die bindt je vast aan bv je sleutels, als je fluit komt er een piep vanaf, lijkt me handig in jouw geval ....

Mobiel kwijt is makkelijk op te lossen, gewoon jezelf bellen maar dat heb je vast zelf ook al bedacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa: Goed! Gisteren behoorlijk over de rooie hier op het forum maar heb het voor mijn gevoel nog netjes gehouden ook al hebben misschien anderen daar een andere indruk over. Vandaag al vroeg wakker, vroeg boodschappen gedaan en straks maar even poetsen, hoort er bij. Ik merk wel steeds dat ik luier word, alles kan morgen ook wel hihi. Ben wel ontzettend blij dat jij het zo naar je zin hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: jacc
Isa: Goed! Gisteren behoorlijk over de rooie hier op het forum maar heb het voor mijn gevoel nog netjes gehouden ook al hebben misschien anderen daar een andere indruk over.

Dat had ik ook voor mijn gevoel maar geschreven woord is altijd moeilijker te begrijpen vind ik.

Isje heb je vannacht een beetje goed kunnen slapen? Lekker joh, 2 daagjes vrij. Komt goed uit nu.

Zo de Bolle heeft haar ramen bijna allemaal gewassen. Van binnen en van buiten. Nu nog een beetje poetsen en dan beginnen aan het schilderij. Joepie:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen
Moest even bijlezen van gisteren en vandaag

Zit hier te suffen achter de pc
want nog nooit zo'n slechte nacht gehad
Heeft vooralsnog niet het gewenste effect dus
integendeel. Moet eraan wennen schijnt het
maar ik geloof niet dat dat gaat lukken
Benauwd, verward wakker worden, verstopte neus
geluid, niet goed kunnen liggen...etc
En voor M. was het ook geen pretje
want als het app. echt moet gaan werken
hoor je toch wel een flinke ruis.
Zie het nog één nacht aan
en ga dan bellen
met die vriendelijke mevrouw..
Baal er goed van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jacc, ik zal er meteen een paar bestellen :D
Och ik maak ne niet zo druk meer om dingen die op het forum gebeuren. Voel me wel betrokken en ook heel benieuwd hoe het met iedereen gaat, maar ik kan het ook loslaten.
Dat is beter voor mij, en het helpt een ander toch geen klap als ik me ergens over opwind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa: ik moet het ook naast me neerleggen maar heb er wel slecht van geslapen. Realiseer me ook dat het een forum is en dat iedereen kan ventileren wat hem/haar dwarszit op dat moment, ik moet gewoon scrollen als ik iets lees waar ik moeite mee heb en als het me echt heel erg dwars zit de computer uitzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu vriend Alf,

Zou het apparaat te laag of te hoog zijn afgesteld dan? Ik weet dat Jos er in het begin ook zo veel moeite mee heeft gehad. Het heeft misschien wel een week of langer geduurd voordat hij er een beetje aan was gewend.
Ja die verstopte neus daar had Jos ook last van, maar die heeft daar toen een druppeltje eukalyptus in gedaan.
Maar misschien dat je vannacht toch erg veel door je mond hebt liggen ademen?
Maar probeer toch door te zetten joh, misschien gaat het toch werken.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...