dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik vind dat gewoon heel erg moeilijk, heb al jaren moeite met mezelf, dus makkelijkste weg, er maar wat verdovends in stoppen... dan hoef je niks meer te voelen. Ben wel blij dat ik t even van me af kan schrijven... Morgen ben ik weer blij, net als ik dat vanochtend was na ""maar"3 glazen gisteren.. vandaag dus 2. Ga kijken wat morgen mij brengt. Vie en ook de rest jullie hebben echt heel erg gelijk ook in t zeggen dat ik mezelf vergiftig ik weet het en wordt er heel erg verdrietig van :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Dar, ik dronk iedere dag 5/6 glazen wijn dat al 4 jaar achter elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Dolfijntje heb je al gegeten? Dat is wat Dar net ook vroeg. Door veel te eten verdwijnt de zucht naar alcohol. En waarom wordt je nu verdrietig? Voel je je nu eenzaam met je strijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 nu tweede kop thee en maar tikken en tikken... over een uurtje maar mijn bed opzoeken met een boek, blij dat deze avond weer voorbij is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik heb macaroni gegeten. Ik voel me eenzaam, ik voel me sowieso alleen omdat mijn kinderen niet bij mij wonen. Mijn huis is zo stil en voel me een nietsnut iemand die haar leven niet op orde heeft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Dan is het moeilijk om dat patroon te doorbreken, maar dat kanje echt wel, gisteren waren het er 3, nu hopenlijk 2 en misschien morgen ??Gaat dus toch nog helemaal top !!! Die onrust is logisch, je lichaam is gewend aan een bepaaldehoeveelheid alcohol en dat krijgt ie nu niet, dus protesteert het.Daardoor word je onrustig.... maar je gaat goed toch !!Dus volhouden je kan het ! Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 kan niet meer als 2 vandaag (of ik moet die dure fles champagne open trekken en dat vind ik zonde) heb verder nog wel wisky en berenburg in huis maar dat vind ik niet lekker dus drink ik niet. Geen wijn in huis... dus kan niet meer drinken als die twee bij mijn vriendin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Dolfijntje ik vind je wel dapper dat je je eenzame gevoel komt delen.Toen ik met mezelf in de knoop raakte, heb ik contact opgenomen met PsyQ. Heb jij een hulpverlener om je gevoelens mee uit te puzzelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 mooi geschreven wingchum. Isa, I know... knopje moet om... Ik vind t ook niet leuk dat ik stiekem meer moet drinken en iedere keer denk aan een uur of 4 of 5 dat ik weer wijn mag... bleghh heb trouwens ook nog een andere verslaving roken... al net zo vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Zonde van die champagne die was volgens mij 40 euriesdat blijft wel hangen bij mij Nou dan is het ff volhouden totdat je gaat slapen, ga anders ff lekker douchen, misschien ook een goede afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hoi Dofijn,Dronk veel te veel, veel te vaak.Helemaal gestopt en na een paar weken voelde ik me prima.Sliep gewoon de hele nacht, geen zorgen of ik wel genoeg drank in huis had, hoe ik de volgende fles open kon krijgen zonder dat mijn vrouw het zou merken.Of ze op mijn werk niet in de gaten hadden dat ik de vorige avond zoveel gezopen had, de pest in als ik 's avonds ergens heen moest waar geen drank zou zijn enz, enz,En toen, na 2 maanden moest ik zonodig weer wat drinken, zo gezellig toch, terrasjes en zo.Een paar dagen geleden binnen goed 3 uur anderhalve fles rode wijn op, nog even doorgaan en ik zit weer op mijn vroegere dagelijkse 2,5 fles + wat biertjes.Bedoel te zeggen dat gelimiteerd drinken mij niets brengt, zeker geen rust.Daarstraks nog aan mijn vrouw voorgesteld om ergens wat te gaan eten, niet omdat ik honger had, niet voor de gezelligheid maar dan kon ik "legaal" wat drinken want een van de dingen die ik niet meer zou doen is thuis in mijn eentje drinken. Ze wilde trouwens niet, misschien had ze me door.Dat heb ik dus bereikt door weer gecontroleerd en sociaal te willen drinken.Gaat niet werken, in elk geval niet bij mij.Heel verhaal geworden en nogal warrig, raak er een beetje geëmotioneerd door.Even gedacht het weg te halen maar laat het toch maar staan, misschien kan iemand er wat lering uit halen.Wat je ook doet Dolfijn, succes en sterkte...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ja loop bij een psychotherapeut hahahaha ja die was 40 euries, die is niet om even op te slobberen omdat je niet zonder wijn kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Dan maar ff meer roken dolfijn, wilde er al naar vragen namelijk,hier nog een roker, sorry aan alle stoppers !! heeft mij vaak geholpen in zware tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Teveel, een zeer herkenbaar verhaal !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 harry, wat vervelend... en ook voor mij niet leuk om te lezen. Ik wil wel graag weer terug naar gewoon voor de gezelligheid en niet omdat ik mijn gevoelens weg wil stoppen... maar ok misschien gaat ook dat voor mij niet werken. Ik weet t niet. Heb trouwens in geen jaren zo nuchter achter internet gezeten (wist meestal de volgende dag niet meer wat ik getypt had) of ge smst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 steek er nog maar eentje op filippa. Voel me ook wel weer wat rustiger nu... maar ben wel blij dat ik zometeen naar bed kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 kan je dan wel slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 geen idee... als t echt niet lukt heb ik nog temazepam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 maar ga t eerst wel zonder proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ik ben iig ook begonnen met vers geperste jus daardoorheen een citroen 's ochtends. Heb geen trek in andere dingen op t moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 dat wilde ik even weten ! bedankt voor je antwoord, ikhoop dat je lekker slaapt meid en dan verder naar dedag van morgen... Je kan het !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 je woorden raken me wingchun, daarom schreef ik wat mooi geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Nou Wing, jouw woorden zijn precies waar ik nou een opluchtende zucht van kan slaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 je schrijft mooi en indrukwekkend wingchum, wijs en vooral leerzaam !!flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 dank je filipa! morgen weer een dag, ben vrij! De scheidingspapieren maar eens in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden