igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 goede morgen allemaal.hier wordt ik verblind door de zon dus kan niet zien of het helemaal blauw is.dolfijn hou je het droog vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Goedemorgen ik was er ik al hoor!!! Alles goed daar. Ik ben weer wat positiever en heb alle slechte vrienden verwijderd uit hyves, msn e.d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Goeiemorgen allemaal,Nog een beetje kunnen slapen Igor?Vie hopelijk heb je inmiddels je agenda al weer terugBol, gun jou dat mazzeltje echt, als er iemand komt die jou is komt helpen.Die ander ook de kans geven om jou te helpen he, beloof je dat?Jij hoeft dan niet direct van alles voor diegene te doen;)ohhh en heel veel plezier met het bezoek van je zus...Hee Suusje, nog twee dagen en dan eindelijk je opname...Wens je een rustige dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 goedemorgen allemaal ga fietsen (5 km) naar werk bahgeen zin, lag zo lekker!!Fijne dag allemaal.groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 suusje fijn dat het 'beter'met je gaat. hou dat vast.flip maak er een mooie werkdag van, kijk naar de leuke dingen. je blijft in elk geval droog van het fietsen.hoi witte,ja heb geslapen, kort. ik geloof dat ik eerst maar eens een kruik haal vandaag. met blote voeten naar bed is niet erg maar wel met koude voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 brr nou voordat je dan is in slaap valt...lijkt me een goed plan Igor.Ik ga te werk, maak er allemaal een goeie dag van.laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 werk ze witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Nee kinders, ik zoek me ziek al sinds gisteren, maar nergens agenda te vinden.Ik krijg geloof ik een klein dramaatje Wel heb ik de boter weer gevonden die ik kwijt was, namelijk naast de schone borden.Wat ik bedoel is, ik schreef het laatst al, dat ik dacht helderder te worden na niet meer drinken. Dat is in de meeste gevallen ook wel zo, maar ik word zo vreselijk chaotisch!Enfin, ik maak me een beetje zorgen, zou het een korsakopje zijn of gewoon dat ik teveel in mijn eigen hoofd zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hihi Vie, wat ben je toch allemaal aan het doen, was je vorige week ook al niet je portemonnaie kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Vie heb je de agenda dan niet in de koelkast gelegd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja voel me wat beter mede dooromstanders,he nien maar ga er voor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja Jacc, en mijn mobieltje ook. Ik blijk gewoon allerlei dingen ergens neer te storten en vervolgens niet meer te weten waar ik ze heb gelaten.Het kan ook nog de nawerking zijn van de sertraline, want toen ik eerder eens prozac slikte werd ik ook zo raar.Geen paniek, het komt weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 goede morgen Isa. ga je nog wat leuks doen deze 2 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Vie: ik zal wel eens zoeken op het internet of je nog van die 'fluitdingetjes' van vroeger kan krijgen, die bindt je vast aan bv je sleutels, als je fluit komt er een piep vanaf, lijkt me handig in jouw geval ....Mobiel kwijt is makkelijk op te lossen, gewoon jezelf bellen maar dat heb je vast zelf ook al bedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Alf, vertel heb je goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hebbes: http://www.megagadgets.nl/nl/p...cten/key-finder-p-257/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 sterkte Isa, laat je niet gek maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Isa: als je opslag ruimte nodig hebt, je weet waar ik woon, plek zat, daar bedoel ik niet een hele inboedel mee maar een heleboel dozen kan ik wel kwijt voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Isa: Goed! Gisteren behoorlijk over de rooie hier op het forum maar heb het voor mijn gevoel nog netjes gehouden ook al hebben misschien anderen daar een andere indruk over. Vandaag al vroeg wakker, vroeg boodschappen gedaan en straks maar even poetsen, hoort er bij. Ik merk wel steeds dat ik luier word, alles kan morgen ook wel hihi. Ben wel ontzettend blij dat jij het zo naar je zin hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 quote: Originally posted by: jaccIsa: Goed! Gisteren behoorlijk over de rooie hier op het forum maar heb het voor mijn gevoel nog netjes gehouden ook al hebben misschien anderen daar een andere indruk over. Dat had ik ook voor mijn gevoel maar geschreven woord is altijd moeilijker te begrijpen vind ik.Isje heb je vannacht een beetje goed kunnen slapen? Lekker joh, 2 daagjes vrij. Komt goed uit nu.Zo de Bolle heeft haar ramen bijna allemaal gewassen. Van binnen en van buiten. Nu nog een beetje poetsen en dan beginnen aan het schilderij. Joepie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 GoedemorgenMoest even bijlezen van gisteren en vandaagZit hier te suffen achter de pcwant nog nooit zo'n slechte nacht gehadHeeft vooralsnog niet het gewenste effect dusintegendeel. Moet eraan wennen schijnt het maar ik geloof niet dat dat gaat lukkenBenauwd, verward wakker worden, verstopte neusgeluid, niet goed kunnen liggen...etcEn voor M. was het ook geen pretjewant als het app. echt moet gaan werkenhoor je toch wel een flinke ruis.Zie het nog één nacht aanen ga dan bellenmet die vriendelijke mevrouw..Baal er goed van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Dank je Jacc, ik zal er meteen een paar bestellen Och ik maak ne niet zo druk meer om dingen die op het forum gebeuren. Voel me wel betrokken en ook heel benieuwd hoe het met iedereen gaat, maar ik kan het ook loslaten.Dat is beter voor mij, en het helpt een ander toch geen klap als ik me ergens over opwind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 jammer alf dat het zo tegenvalt. kan me voorstellen dat je niet lekker ligt, maar dat je het benauwd krijgt was toch niet echt de bedoeling ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Isa: ik moet het ook naast me neerleggen maar heb er wel slecht van geslapen. Realiseer me ook dat het een forum is en dat iedereen kan ventileren wat hem/haar dwarszit op dat moment, ik moet gewoon scrollen als ik iets lees waar ik moeite mee heb en als het me echt heel erg dwars zit de computer uitzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Moghu vriend Alf,Zou het apparaat te laag of te hoog zijn afgesteld dan? Ik weet dat Jos er in het begin ook zo veel moeite mee heeft gehad. Het heeft misschien wel een week of langer geduurd voordat hij er een beetje aan was gewend.Ja die verstopte neus daar had Jos ook last van, maar die heeft daar toen een druppeltje eukalyptus in gedaan.Maar misschien dat je vannacht toch erg veel door je mond hebt liggen ademen?Maar probeer toch door te zetten joh, misschien gaat het toch werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden