Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 mei.

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen lieve mensen.
Ik werd wakker met :moon: ik sta op en word wakker, ik wankel door het huis als een stakker.......ééén kopje koffie...... :moon: en wilde dat als thema gebruiken.
Maar toen ik de datum opschreef, 4 mei, dacht ik opeens aan het overdenken en herdenken wat we hier in nederland al zoveel jaren doen op deze datum.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Overigens ben ik vanavond wel een paar minuten stil, maar meer uit respect voor de mensen die er last van hebben. Onze toekomstige koning zei het al jaren geleden toen hij nog maar een broekkie was: het moet nou een keer afgelopen zijn met die oorlog.
Zit je lekker aan de koffie Yvonne? Ik aan de thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook altijd die paar minuten stil, maar ook om te overdenken dat er nog steeds zoveel mensen geen mens mogen zijn.
En in de hoop dat er toch misschien mensen aan het denken worden gezet om wat verdraagzamer te zijn naar ander soortige mensen.
Heerlijk bakkie Vie.
Eigenlijk is thee beter..... maar kan dit toch nog niet laten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Nederlandse pers...ophoepelen!" of hoe was het ook weer. :D
Het is trouwens nog steeds een broekkie. Maxima heeft hem wat allure gegeven. Ik zou zo'n dikkop nooit een kans hebben gegeven, maar misschien vond zij het idee om koningin te worden wel leuk.
Er drijven hier vies-grijze wolken voorbij Yvonne, hoe is het bij jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, er zijn hier ook nog van die vies-grijze, maar ook lief witte met een rose randje er omheen EN aardig wat stukken blauw, vertrouw er op dat het vandaag wel mee gaat vallen.
Het leek vanmorgen ook net alsof het in één sprong toch weer een stuk lichter was om half zes dan gisterern.. en dat kan best te maken hebben met die stukken blauw ertussen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

om te beginnen ga ik me snel douchen zo, koffie bijna op.
En daarna hond uitlaten en vervolgens naar mijn werk.
En dan loopt het al naar zeven uur voor ik weer thuis ben......
Maar morgen heerlijk vrij:)
En jij??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Vie en Vonneke,

Hebben jullie de kof. er al weer in zitten? Nou ik zit hier lekker aan een bakkie hoor. Ben er erg vroeg bij want ik ga dadelijk mijn ramen eens wassen. Zussie komt a.s.weekend dus moet alles weer een beetje schoon zijn.
Ik heb er zin in. En dan vandaag eens beginnen met het schilderij. Leuk hoor. Dan wil ik wel vroeg m'n bed uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Dolfijntje, wat is jouw trigger naar verdoving? De meeste mensen hier hebben van alles meegemaakt en hebben het niet gemakkelijk gehad, maar waarom straf jij jezelf nog steeds met alcohol en pillen?
Beetje koude douche op de vroege morgen.
Ik bedoel te zeggen dat je geen verdoving nodig hebt om jouzelf te zijn en dat waard te wezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hele goeie morgen Dolfijn, Bol en Caro.....
Heerlijk bol , benieuwd wat voor sterke jerke je in de tuin gaat krijgen ....
Lieve mensen, ik ga nu rennnen, hier ist inmiddels echt helemaal zonovergoten.
Mocht het bij jullie nog 'wolken' dan stuur ik de zon ook jullie kan wel op.....
Fijne dag :heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart::rose::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames...

Het begint hier helemaal open te trekken, dat is fijn want ik ben me gisteren te buiten gegaan met plantjes kopen, kan ik vandaag de rest kopen voor mijn veel te kleine balkon...

Vie: agenda al terug??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol: maak je van tevoren wel goede afspraken over het werk en betaling? Ik ben daar zelf eens heel erg mee op mijn gezicht gevallen, zouden toen mijn tuin doen, heb ze halverwege de klus al het hele bedrag betaalt, de rest kan je wel invullen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

In De Peel nog bewolkt. Maar ik hoop dat straks de zon weer komt. Moet wel hier binnen even flink aan de slag. Maar met zonnetje gaat alles toch wat gemakkelijker.

Hoe dan ook: voor mij vandaag geen alcohol!

Blij nuchtere groet van Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Jacc en Hanneke.

Dank voor je advies Jacc. Ja hoor ik kijk wel uit hoor. Maar erg lief dat je er aan denkt.

Hanneke waar woon jij dan in de Peel? Hier in Gemert schijnt het zonnetje.
Maar geweldig dat je het vandaag weer droog houdt.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...