Spring naar bijdragen

Maandag 3 mei

Aanbevolen berichten

Emma , daar heb je helemaal gelijk in.
Dat is ook zo, ging er eigenlijk van uit dat de dames mijn opmerkingen ook wel weer zouden teruglezen, maar dat is een veronderstelling en ook daar kan ik weer helemaal fout in zitten, excuses dus .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Emmaroos, was een grapje hoor, ik snapbest dat je sommige dingen niet wil aankaarten en gewoon liever in de leuke sfeer van vandaag blijven.
Isa ik bedoelde jou ook niet, want die situatie met je vriend is vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh lord Vie, nou kan ik mijn excuses dus weer terughalen, hihihi.
Maar even zonder gekheid: Emma heeft wel gelijk als ze zegt dat je niet moet praten over een ander als hij/zij er niet is, maar aan de andere kant: ik klets niet achter hun rug om, ze kunnen rustig teruglezen en ik vind het prima als ze me aanspreken over wat ik heb gezegd....

Als je een hele dag zit terug te lezen trekken deze dingen toch wel een heel zware wissel op de hele sfeer vind ik.
Dan sneeuwen anderen behoorlijk onder .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf, die hemel is er nooit zomaar, dat kan ik niet gezegd hebben zoals je vanmiddag citeert.
Pas achter de puinhoop en de angst er voor en achter de eenzaamheid, daar moest ik allemaal
dwars doorheen; blind, angstig en al. Er mag geen rugzak, zwart gat of wat dan ook over blijven;
zou ik dat gat blijven koesteren dan geef ik mezelf levenslang en maakt het weinig uit of ik
wel of niet zuip, vind ik.

De vrijheid zit pas achter alle shit omdat ik toen pas kon ervaren dat ik vrij en gevangen zijn
in mij heb zitten. Dat ik in elke situatie een keus heb; terug in m'n gevangen ikje of verder
met m'n vrije ikje. En het vreet m'n energie soms nog want ik ben bekender, veel bekender
met m'n gevangen ikje. Maar ik dank god-op-m'n-blote-knietjes (of wie of wat dan ook) dat
ik heb mogen ervaren dat er een vrij ikje verscholen zat in dat CONTINUE zich-zelf-vernietigend-ikje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagdag Fotrograaf, hoe gaat het vandaag met je, avonddame?
yvonne, ik heb even diep ademgehaald. Ook dit gaat weer voorbij. :sun:
We kunnen er toch niks aan veranderen, alleen maar goed voor onszelf en onze naasten zijn.
Emmaroos jij ook een kus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag allemaal welterusten ga mijn mandje opzoeken, morgen weer werken, bah !
maar tot 12 uur dus dat valt eigenlijk wel mee :) mag niet mopperen.
Als het weer nu ook wat vriendelijker gaat worden gaat mijn humeur misschien ook mee.
trustuh voor strakkies x Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

" yvonne, ik heb even diep ademgehaald. Ook dit gaat weer voorbij. "
Klopt, zit me eigenlijk ook druk te maken terwijl dat niet nodig is.
Heb gewoon een heel drukke dag op het werk gehad enz enz enz (zat alweer door te draven, maar heb het nog op tijd gewist)
Lieverds, dank dat jullie mijn ge'emmer' hebben aangehoord zonder boos te worden, ik zoek mijn bedje op, tot morgen.
:present::rose::sun::rose::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Foto, ik heb nog een half uurtje.
Heb nog gedacht aan je bericht van gisteren, hoe je vroeger gepest werd.
Ik snap ook dat je zegt dat je nog maar pas begonnen bent bent met therapie, of de alcoholbehandeling.
Wat doet dat momenteel met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...