Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Emma , daar heb je helemaal gelijk in. Dat is ook zo, ging er eigenlijk van uit dat de dames mijn opmerkingen ook wel weer zouden teruglezen, maar dat is een veronderstelling en ook daar kan ik weer helemaal fout in zitten, excuses dus . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Vonneke:heart:Isa:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Emmaroos, was een grapje hoor, ik snapbest dat je sommige dingen niet wil aankaarten en gewoon liever in de leuke sfeer van vandaag blijven.Isa ik bedoelde jou ook niet, want die situatie met je vriend is vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Oh lord Vie, nou kan ik mijn excuses dus weer terughalen, hihihi. Maar even zonder gekheid: Emma heeft wel gelijk als ze zegt dat je niet moet praten over een ander als hij/zij er niet is, maar aan de andere kant: ik klets niet achter hun rug om, ze kunnen rustig teruglezen en ik vind het prima als ze me aanspreken over wat ik heb gezegd.... Als je een hele dag zit terug te lezen trekken deze dingen toch wel een heel zware wissel op de hele sfeer vind ik. Dan sneeuwen anderen behoorlijk onder ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hallohallo, ik meld me even, nog niets gelezen, dus ik hoop dat ik niet stoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hihi, Isa, wat jou betreft is het volgende maand dus weer april Maar je hebt het verdiend hoor, lekker slapen en dubbel genieten van je vrije dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hoi Els, je stoort absoluut niet, en niet bijlezen, is niet goed voor je spijsvertering ;););) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Alf, die hemel is er nooit zomaar, dat kan ik niet gezegd hebben zoals je vanmiddag citeert. Pas achter de puinhoop en de angst er voor en achter de eenzaamheid, daar moest ik allemaal dwars doorheen; blind, angstig en al. Er mag geen rugzak, zwart gat of wat dan ook over blijven; zou ik dat gat blijven koesteren dan geef ik mezelf levenslang en maakt het weinig uit of ik wel of niet zuip, vind ik.De vrijheid zit pas achter alle shit omdat ik toen pas kon ervaren dat ik vrij en gevangen zijn in mij heb zitten. Dat ik in elke situatie een keus heb; terug in m'n gevangen ikje of verder met m'n vrije ikje. En het vreet m'n energie soms nog want ik ben bekender, veel bekender met m'n gevangen ikje. Maar ik dank god-op-m'n-blote-knietjes (of wie of wat dan ook) dat ik heb mogen ervaren dat er een vrij ikje verscholen zat in dat CONTINUE zich-zelf-vernietigend-ikje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Isa, welterusten.Vie, je bent een lieverd. Maar het gaat niet over de leuke sfeer van vandaag maar als ik reageer op sommigen komt het te hard over ben ik bang.Yvonne, daar heb je ook een punt. Ze kunnen inderdaad teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 AMEN Dhendro, wat is dat mooi gezegd , hoeft een mens niets meer aan toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Dagdag Fotrograaf, hoe gaat het vandaag met je, avonddame?yvonne, ik heb even diep ademgehaald. Ook dit gaat weer voorbij. We kunnen er toch niks aan veranderen, alleen maar goed voor onszelf en onze naasten zijn.Emmaroos jij ook een kus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Heey Foto, was vandaag vlak bij je, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Een dag van zienIk zie mij in elk gevalHoezo jij weljij nietHet is de krachtin ieder die ik zieHet borrelt en het doetUiteindelijk is er alleenHoe je het noemtVanavond, vrije ikThat suits Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 dag allemaal welterusten ga mijn mandje opzoeken, morgen weer werken, bah !maar tot 12 uur dus dat valt eigenlijk wel mee mag niet mopperen.Als het weer nu ook wat vriendelijker gaat worden gaat mijn humeur misschien ook mee.trustuh voor strakkies x Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 " yvonne, ik heb even diep ademgehaald. Ook dit gaat weer voorbij. " Klopt, zit me eigenlijk ook druk te maken terwijl dat niet nodig is. Heb gewoon een heel drukke dag op het werk gehad enz enz enz (zat alweer door te draven, maar heb het nog op tijd gewist)Lieverds, dank dat jullie mijn ge'emmer' hebben aangehoord zonder boos te worden, ik zoek mijn bedje op, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hai Em,Haha, was je op familiebezoek dan? Je ging toch naar Den Haag. of vergis ik me nou?Ik was trouwens zelf ook niet thuis, bij een jarige vriendin. Jij gefeliciteerd met je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Welterusten allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ynonne: Geen last gehad hoor van je "ge-emmer". Rust maar lekker uit.Lieve mensen ik ga ook afsluiten, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ja hoor, het is weer zover, ik kom op de draad en meteen gaat bijna iedereen naar bed. Je zou er bijna wat van gaan denken........................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 welterusten Yvonne, Teveel, Flippie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Lieve Els, lees ik nog net even dus, hihi. Log dus nog heel even in speciaal voor jou...... Ik heb de draad geopend vanmorgen, als jij hem nou straks dichtdoet???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 TrouwensLaat ook maarHet is niet belangrijkDe ark van Noach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Nou Foto, ik heb nog een half uurtje.Heb nog gedacht aan je bericht van gisteren, hoe je vroeger gepest werd. Ik snap ook dat je zegt dat je nog maar pas begonnen bent bent met therapie, of de alcoholbehandeling.Wat doet dat momenteel met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Lief van je Von, om nog even in te loggen.De kans is groot dat ik de draad afsluit, maar ik beloof niets. Je weet maar nooit wie er ineens weer opduikelt hahahaAlle anderen ook welterusten (ik noem geen namen, want dan vergeet ik er vast een paar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden