fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hey bekkieJe gaat het niet doen. En weet je waarom? Omdat je het niet echt nodig hebt. Is het je eerste dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nog even voor jou Bekkie.Goed dat je je hier meld, das stap 1 in een lastige situatie.Heb je al nagedacht wat je momenteel zo triggert?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Bekkie ben je nu al meer dan een week droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 @bolletjeIk heb het eindelijk voor de eerste keer tegen iemand anders dan mezelf gezegd hé..Liet het al wel vallen bij vrienden en collega's maar denk dat enkel mijn ex zag dat het een probleem was. De rest ziet maar wat ie wil zien..@WitteSpijtig genoeg ben ik alleen maar grappig onder invloed ;-). Zolang je niet snurkt als ik nuchter ben kan ik er nog mee leven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Volgens mij heb jij een hoop storende gedachtes over jezelf fleurtjede alcohol de baas training van hier zou ze een stuk inder storend kunnen maken.Maar denk daar ook morgen maar over na.Ze zitten onder invloed veel te veel in de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Bekkie je moet eens kijken hoe zoet die appel morgenvroeg is als je opstaat. Geen kater, geen droog bekkie, geen nadorst, maar zeker geen rotgevoel of schuldgevoelens. Dus een paar hele goeie reden om niet te gaan drinken meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nu echt wegLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Doeg doeg Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nou, ik ben er weer.Zinloos gesprek, is niets uitgekomen.O, ja toch.......ik mag solliciteren.Is dat even fijn, zo van, zoek het zelf maar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Vandaag is mijn eerste dag van mijn bevrijding, het het symbolisch zo gekozen zoals ik gisteren al heb gemeld.Wat mij nu triggert is weet ik niet, misschien dat ik om deze tijd al begon met drinken, en nu het idee heb dat de winkels maar tot 5 uur open zijn en ik nu snel een beslissing moet nemen.Nou die heb ik dus gemaakt, een beker mate thee iis veel beter als een wijntje.Ik hou jullie op de hoogte als het me teveel word is dat goed?Bedankt voor de lieve woorden weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je wel lieve BolJij ook niet vergeten je eigen dingetje te doen he...Ben erg benieuwd, hoop dat je er een foto van maakt als hij af is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Fleur?Gaan we het samen doen of ben je nog niet zo ver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 @WitteDat is op zijn minst zacht gezegd..volgens mij krijg ik al hoofdpijn van morgen.@bekkieHet is niet echt moeilijk (god hoe spreek ik mezelf nu ff tegen)..gewoon denken vandaag doe ik zonder..morgen misschien niet. Maar voor vandaag doe ik het gewoon. Haal die overwinning al is het enkel vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 O ja Em. waar heb ik dat meer gehoord. Die gasten zitten daar toch ook voor de kat z'n viool hé? Had je niet tegen hem kunnen zeggen "Joh lijkt het je niet verstandig om zelf eens een baan te gaan zoeken, i.p.v. hier uit je neus te gaan zitten vreten, en waar jouw capaciteiten goed tot z'n recht komen, want volgens mij zit jij hier niet op de goeie plaats"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 @bekkieVandaag ben ik al verre van de overwinning :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik kom weer is niet weg hier:oOf dat goed is bekkie????Dat is zelfs meer dan goed.Voel je altijd welkom hier, hoe moeilijk je het ook hebtDaar is uiteindelijk het forum voor opgesteld hoor.Hopelijk kom je op een dag ook zover dat je hier iets voor andere kunt betekenen.We doen het graag, we hebben dit in het begin net zo hard nodig gehad, als jij nu.Dus twijfel niet, voel je meer dan welkom hier, onder alle omstandigheden!!Das balen EROneerlijk klinkt het mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je wel Witte, bemoedigend. Ga nu maar anders kom je inderdaad nooit weg.Fleur, morgen een nieuwe kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Bol, ik dacht meer in de trant van het volgen van een cursus chinees.Wat kan die vent toch een hoop vertellen en niks zeggen.Nou, ik zal maar eens op internet rondneuzen.Witte, ja joh, maar bezuiniging he? Daar gooien ze alles op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je wel Bekkiedie schop onder mn kont kon ik net ff goed gebruiken;)Nogmaals veel succes met jou eigen bevrijding....(mooi uitgekozen trouwens)Laatste keer laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Het wordt tijd hé...Ok als jij het tot morgen volhoudt dan kom ik naast je staan morgen. Dat beloof ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosBol, ik dacht meer in de trant van het volgen van een cursus chinees.Wat kan die vent toch een hoop vertellen en niks zeggen.Em. Heb je hem niet het adres van Nieneke gegeven. Kan ie leren om nuttige dingen in het chinees te zeggen. Wat een gogomobiel:PZat ie nnog een beetje geleerd te kijken want daar hebben ze meestal ook een handje van hé? Ze denken dat ze nog net niet God zijn maar ze zitten er niet ver vandaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Is goed Fleurtje, samen staan we sterk heb ik hier al vaker gehoord en het is zo.Iedereen hier weet hoe moeilijk het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Inderdaad Bol, nou ja, ik zal eens wat om me heenkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dus morgen staan we op hetzelfde punt? Dolfijn kan ook wel mee..Ik kan het heus wel..denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Morgen staan we op hetzelfde punt fleur, en hoop dat we dolfijn mee kunnen krijgen.Niet denken of je het kunt, tegen jezelf zeggen ik kan het. Ik ben net zo bang als jij, maar ik kan het:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden